پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

الاغورده و الاغورده و کماکان حسرت به خاطر رفتن الاغورده.

زمان ارسال : شنبه 25 مرداد 1399
تحقیر بارسا و ناراحتی تمام هواداران به کنار
مشت محکم کوتینیو به دهن الاغورده و حامیانش

درک و فهم این جمله و موضوع هرگز برای عده ای امکان پذیر نیست که (الاغورده مانع اصلی قهرمانی بارسا در چمپیونزلیگ هست و باید بره و هر کی بیاد بجاش یا تیم بدون مربی باشه بهتره) و گفتن این جمله و عملی شدنش برای همون موقع و اون زمان اختصاص داشت و باید همون موقع اتفاق می‌افتاد که تیم و بازیکنان رو به این میزان از نابودی و افت شدید سطح کیفی که از پیش کاملا واضح و مشخص بود چه بلایی سر تیم میاره ولی عده ای بسیار از دیدن و فهمش عاجز بودن و یا اصرار به ندیدن و نفهمیدن داشتن، نرسونده بود نه برای الان که کار از کار گذشته و با موندن بیش از حدش تیم رو به این میزان از نابودی و افت و بی برنامگی و سطح پایین کنونی رسوند که طبعاً این حجم از خرابکاری توسط یک سرمربی معمولی مثل ستین جبران شدنی و قابل برطرف شدن نیست.

و بدون فهمیدن و درک این موضوع که اون موقع که گفته میشد والورده مانع اصلی قهرمانی بارسا در چمپیونزلیگ هست و باید بره و تیم بدون مربی هم باشه بهتره، برای زمانی بود که تیم هنوز 2 سال جوانتر بود و همین طور از نظر مهره سرتر و بهتر از خیلی از تیم های اروپا (حداقل نسبت به الان) و هنوز به این میزان از نابودی و افت شدید کیفی توسط اعمال و اثرات مخرب الاغورده نرسیده بود و وقتی گفته میشد الاغورده باید بره برای چنین روزهایی بود که کاملا مشخص و واضح بود که سرانجام وضعیت تیم رو به اینجا و این سطح و چنین مشکلاتی میرسونه و اگر همون موقع میرفت هم تیم موفق میشد هم به این میزان از نابودی و افت نمی‌رسید و موفق میشد نه الان که دیگه کار از کار گذشته و با موندن بیش از حد تیم رو نابود کرد و به فنا داد و با خرابکاری هایی که به بار آورد و بر جا گذاشت صدمات جبران ناپذیری رو به تیم و باشگاه وارد کرد و اونقدر این خرابکاری ها شدید بود که با رفتتش و طبعا یک جایگزین سطح پایین دیگه تغییری در شرایط و اوضاع اسف بار تیم حاصل نشد و ناکامی ها ادامه دار و تکرار شونده.


آری اکنون الاغورده نیست و مانع اصلی قهرمانی بارسا در چمپیونزلیگ (در 2 فصل گذشته و نیز این فصل) از تیم خارج شده و بارسا باید با کنار رفتن این مانع بزرگ قهرمان چمپیونزلیگ شود اما چه بارسایی و چه تیمی ؟

بارسای نابود شده توسط الاغورده و 2 سال پیرتر و فرسوده تر شده یا همان بارسای جوانتر و پر انرژی تر 2 فصل گذشته ؟

بارسای به مراتب ضعیف تر از نظر در اختیار داشتن مهره های آماده و با کیفیت نسبت به غول های اروپا و رقبا یا بارسایی که حداقل 2 فصل گذشته از نظر مهره و سطح کیفی بازیکنان اگر بهتر از خیلی ها نبود اما با آنان برابر بود و نه تنها چیزی کم نداشت که بهترین بازیکن تاریخ را نیز در اختیار داشت‌ و یا رقبایش کیفیت و سطح آمادگی کنونی را نداشتند ولی توسط الاغورده این بازیکنان دچار افت شدید شدند ؟؟


اکنون شرایط تیم به کدام شکل است ؟ علت این شرایط چه بوده و چیست ؟

ارنستو الاغورده ی بُنجُل و بس.

بله این مورد جدا از مسئله مدیریت و با در نظر گیری اینکه مدیریت ریشه ی اصلی مشکلات و تصمیم گیرنده و انتخاب کننده ی الاغورده بوده است بیان میشود.


مدیریت با انتخابهایش مقصر اصلی و ریشه ی اصلی مشکلات است درست، اما به هر حال شخص منصوب شده در هر سمت نیز مسئولیت و وظیفه ای بر عهده دارد که باید برای انجام هر بهتر وظایفش تلاش نماید نه اینکه با حماقت تمام اقدام به تکرار اشتباهات و لطمه زدن به باشگاه و تیم شود.

مدیریت ریشه اصلی مشکلات است و در بخش وظایف مربوط به خودشان عملکرد قابل قبولی نداشته اند درست، اما ابزار کافی برای رسیدن به موفقیت را برای سرمربی و فرد منصوبی نیز تا حد امکان و به نحو مطلوب فراهم نموده و در اختیارش گذاشته و این دیگر ناشی از حماقت و بی عرضگی شخص منصوبی است که قادر به استفاده صحیح و کارآمد از ابزار مناسب فراهم شده و در اختیارش را ندارد و ابزاری که برای موفقیتش فراهم گردیده را خراب و نابود و بی ثمر می‌ کند.

به بیان ساده تر آیا اگر پپ گواردیولا و یورگن کلوپ و مربیان برتر دنیا در تیم هایش مشکلات مدیریتی وجود داشته باشد اما همان مدیریت بد با وجود اشتباهات عملکردش، ابزار کافی را برایشان تهیه و در اختیارشان بگذارد، ولی قادر به موفقیت نباشند پس همه ی مشکلات و مقصر اصلی به مدیریت باز می‌گردد و این سرمربی ها نقشی ندارند ؟؟

ولی این سرمربیان توانایی و عرضه و لیاقت این را دارند تا حتی در صورت وجود داشتن مشکلات و اشتباهات مدیریتی در باشگاهشان، با تکیه بر دانش و نبوغ خودشان به نحو مطلوب از ابزار در اختیارشان بهترین کارایی را تا حد ممکن بگیرند بالعکس امثال الاغورده.

آری گورادیولا و کلوپ و تمام مربیان نیز همیشه پیروز نیستند و ناکام نیز بوده و خواهند بود اما شرایط و چگونگی ناکامیشان به چه شکل بوده ؟

همراه با نابودی تیم و بازیکنان و تحقیر و بی آبرویی و رقم زدن فاجعه و از دست دادن پیروزی های با اختلاف 3 گل و ثبت رکورد منفی و وارد گینس شدن یا شکست و ناکامی های سربلندانه و آبرومندانه ؟؟

یادمان رفت اگر امشب والورده بود بایرن را میزد و تحقیر نمیشدیم ...
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.