پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مثلث مرگ ؛ لعنت و نفرین ابدی بر راسل و بارتومئو و الاغورده

زمان ارسال : یکشنبه 23 شهریور 1399

تیم خودش از قبل ویران و نابود شده بود توسط الاغورده ولی در ادامه ی خرابکاری ها و آثار مخرب اون الاغ، با رقم خوردن شکست سنگین و تحقیر آمیز و له شدن و 8 تایی شدن جلوی بایرن مونیخ روح تیم هم کاملا خرد و در هم شکسته شد و مثل یک مرده متحرک شد و چندان روحیه و امید و نشاطی در این تیم با روح مرده و فرسوده برای رقابت وجود نداره.

علتش هم اینه که این بازیکنان و ستون های تیم دیگه سر خورده و سر افکنده و کلافه شدن از این همه ناکامی پیاپی و روحیه و امیدی برای رقابت دوباره در وجودشون باقی نمونده و با اینکه باید انگیزه برای جبران داشته باشن متاسفانه توانایی برون رفت از این شرایط رو ندارن و کاملا حس شکست خورده و بازنده ی همیشگی بهشون غالب شده.

متاسفانه الاغورده طوری بارسا رو ویران کرد و چنان ضربه ای به تیم زد و تیم رو در بی برنامگی مطلق فرو کرد که این مجموعه ی بازیکنان فعلی و قدیمی با اون شرایط خو گرفتن و تیم و مجموعه فعلی بازیکنان با هیچ مربی ای نمیتونه تاکتیک درست و حسابی و برنامه ای داشته باشه و یا بخوان تاکتیکی رو به اجرا در بیارن و انگار اصلا نمیتونن از این شرایط خارج بشن و تغییری ایجاد کنن و غرق در کمای دوران بی برنامگی و بی تاکتیکی الاغورده هستن کماکان.

با گذشت زمان و پیش رفتن بازی ها باید منتظر موند که آیا تغییر مثبتی در این موارد و شرایط مخرب و مهم ایجاد میشه یا نه.

نه تنها برای رونالد کومان بلکه کار برای بهترین سرمربی های دنیا هم با چنین مجموعه ای که روحش رو از دست داده و لطمه و ضربات سنگینی بهش وارد اومده، بسیار سخت و دشوار هست.

لعنت و نفرین ابدی بر راسل و بارتومئو و الاغورده نابود کنندگان و از بین برندگان زحمات و دسترنج های چندین ساله ی کرویف و لاپورتا و ریکارد و رونالدینیو و پپ گواردیولا و نسل طلایی لاماسیا.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.