پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ستارگانی که خیلی زود محو شدند؛ از فان باستن تا سوپر ماریو

زمان ارسال : شنبه 27 دی 1399
مارکو فن باستن
خداحافظی آندره شورله در ۲۹ سالگی از سن فوتبال، علاقه مندان این ورزش را فقط به یاد یک نفر انداخت، مارکو فن باستن، ستاره بی نظیر هلندی که در ۲۹ سالگی به دلیل مصدومیت شدید قوزک پا قادر به ادامه فوتبال نشد و خیلی زود کفش‌های خود را به بند آویخت تا یکی از بزرگترین ستاره‌های تاریخ فوتبال هلند که تا همان ۲۹ سالگی سه بار بهترین بازیکن اروپا لقب گرفت به خاطره‌ها بپیوندد.
مارکو فن باستن بعد از پایان دوران فوتبال خود در تیم‌های پایه و تیم اصلی هلند سرمربی شد و در راه حضور در جام جهانی ۲۰۰۶ نیز هیچ شکستی را متحمل نشد، ولی عملکرد نه چندان مناسب در جام جهانی ۲۰۰۶ و حذف لاله‌های نارنجی در مرحله یک هشتم موجب شد او یک سال بعد از تیم ملی هلند جدا شود.

فن باستن بعد از تیم ملی هلند در برخی باشگاه‌های هلندی از جمله هیرنفین و آژاکس مربیگری کرد ولی هرگز دوران اوج بازیگری اش در آژاکس و آث میلان روی نیمکت تکرار نشد.

آنتونیو کاسانو
مهاجم سابق تیم‌های رئال، رم و اینتر میلان خیلی زود و در ۱۷ سالگی در باری به یک بازیکن بزرگ تبدیل شد و بسیاری او را یکی از ستاره‌های آینده فوتبال می‌دانستند، بازیکنی که بعد از درخشش در باری و رم به رئال منتقل شد ولی به دلیل حواشی زیاد و اضافه وزن از ترکیب این تیم کنار گذاشته شد.
آنتونیو کاسانو یکی از بارزترین ستاره‌هایی بود که صرفاً به دلیل حواشی بسیار زیاد فوتبال خود را به نابودی کشاند، او بعد از اینکه در سال ۲۰۱۷ به ورونا پیوست و فرصت بازی پیدا نکرد برای همیشه کفش‌های خود را آویخت.

سمیر نصری
ستاره سابق تیم‌های آرسنال و منچستر سیتی اگرچه خاطره‌ای درخشان یا عملکردی ماندگار را در یاد هوادارن فوتبال ندارد ولی کمتر کسی می‌تواند منکر استعداد و توانایی او در مدیریت میانه زمین شود استعدادی که آرام آرام جای خود را به حاشیه داد.

سمیر نصری، هافبک فرانسوی سابق آرسنال، منچستر سیتی و سویا وقتی که در اسپانیا توپ می‌زد برای کوتاه کردن دوران نقاهت خود از یک داروی ممنوعه استفاده کرد، دوپینگی که موجب شد نصری به مدت ۱۸ ماه از فوتبال دور باشد و عملاً فوتبال خود را تمام شده ببیند، البته که این بازیکن در فصل جاری لیگ بلژیک که نیمه کاره ماند هفت بازی برای اندرلخت انجام داد که نتیجه آن زدن یک گل بود.

ماریو بالوتلی
زننده دو گل ایتالیا مقابل نویر در ۲۱ سالگی، برای صعود به فینال یورو ۲۰۱۲ آخرین روزهای حضور خود در تیم برشا را طی می‌کند، تیمی که به تازگی سقوط خود را از سری آ به سری بی ایتالیا قطعی کرده است و عملاً برای فصل آینده تیمی ندارد، کسی که به گفته خودش از روند فوتبالی خود ناراضی نیست ولی طرفداران فوتبال ایتالیا را خیلی زود از خود خسته و ناامید کرد.
ماریو بالوتلی نه تنها در رده ملی بلکه در تیم‌های باشگاهی خود همچون منچستر سیتی، آث میلان و اینتر میلان درخشان ظاهر شد ولی حاشیه‌های پرتعداد و عجیب او باعث شد خیلی زود الماس سیاه ایتالیا به بازیکنی بدل شود که تنها توانایی آن ایجاد حاشیه‌های پرتعداد برای تیم است.

منبع:مهارت و گل های سوپر ماریو
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.