پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

Depay vs Silva

زمان ارسال : شنبه 7 فروردین 1400
این موضوع کاملاً مشخص است که بارسلونا به دنبال یک مهاجم دیگر در بازار است (اگر قادر به پرداخت هزینه ها باشد).تابستان گذشته آنها به شدت به انتقال لائوتارو مارتینز و ممفیس دیپای علاقه مند بودند اما قادر به انجام این کار نبودند.

حالا بلوگرانا بار دیگر با ممفیس و همچنین آندره سیلوا ، مهاجم بوندسلیگا پس از یک فصل خوب با اینتراخت فرانکفورت در ارتباط بوده است. هر دو با وجود بازی در یک پست، بازیکنان بسیار متفاوتی هستند ، بنابراین کدام یک بیشتر مناسب بارسلونا است؟ 90min ارزیابی می کند که کدام گزینه برای بارسلونا منطقی تر است؟

قیمت

بخشی از دلیل علاقه بارسلونا در سال گذشته به ممفیس این بود که وی با پرداخت هزینه ای در دسترس بود. ملی پوش هلندی در حال ورود به آخرین سال قرارداد خود با لیون بود و گفته شد که او خواستار جدایی شد، اما بارسا برای انجام این کار نمی توانست هزینه ای کند.با پایان یافتن آخرین سال قراردادش، انتظار می رود ممفیس در تابستان امسال با انتقال رایگان در دسترس باشد ، که بارسلونا را بسیار وسوسه می دهد تا برای خرید او اقدام کند.سیلوا قرار نیست رایگان باشد اما حداقل باید نسبتاً ارزان قیمت باشد. گزارش شده است که مهاجم پرتغالی احتمالاً با حدود 30 میلیون یورو در دسترس خواهد بود که با توجه به اینکه در حال حاضر تنها از رابرت لواندوفسکی در جدول گلزنی بوندس لیگا عقب تر است ، به نظر می رسد مبلغ بسیار کمی است.

با در نظر گرفتن وضعیت مالی بارسلونا ، ممفیس قطعا خرید بهتری خواهد بود.

تطبق با ترکیب

بخشی از سیستم رونالد کومان در بارسلونا برای مهاجمان این است که باید در ترکیب روان بازی کنند. لیونل مسی، آنتوان گریزمان، عثمان دمبله و حتی پدری جوان همگی در طول فصل و حتی در تک بازی ها در موقعیت های مختلفی بازی کرده اند.ممفیس کار خود را با بازی در پست وینگر چپ آغاز کرد و همین باعث شد که وی در جوانی به منچستریونایتد برود. با بالغ شدن و پیرتر شدن او به موقعیت مرکزی تری رسیده و اساساً اکنون به عنوان یک مهاجم دیده می شود. او هنوز هم توانایی این را دارد که به بیرون حرکت کند و کمی عمیق تر بازی کند که متناسب با سبک کومان و بارسلونا است.

از طرف دیگر سیلوا در بازی خود چندان تطبیق پذیری ندارد. او فقط یک مهاجم میانی است و فقط یک مهاجم میانی است. آمار گلزنی او به شما می گوید که او نیز این کار را به خوبی انجام داده است، بنابراین نیازی به انطباق سبک او با این روش نیست.


سبک بازی

بازی ممفیس طی سالها تکامل یافته است ، از آنجا که آسیب دیدگی رباط صلیبی زانوی او در دسامبر 2019 اتفاق افتاد، به این معنی که او کمی از آمادگی‌اش را از دست داده است.بازیکن 27 ساله هنوز هم قادر است مدافعان حریف را با تکنیک خود شکست دهد.دیپای یک پاسور عالی، یک تمام کننده عالی است و هنوز هم یک دریبل زن بسیار خوب است .همه اینها او را به یک مهاجم مدرن تبدیل می کند.سیلوا وقتی در بهترین حالت است مانند یک مهاجم هدف معمولی بازی می کند. او از هیکل خارق العاده خود استفاده می کند تا در نبردهای بدنی از مدافعان حریف برنده شود و در هوا بسیار خوب است تا به هم تیمی هایش کمک کند تا مستقیم تر حرکت کنند. او وقتی در موقعیت گل قرار میگیرد، یک تمام کننده عالی است و از سرعت و تحرک خوبی برخوردار است.


تطبیق پذیری

شاید به عنوان مهمترین نکته قابل ذکر نباشد اما ممفیس پیش از این در تیم ملی هلند زیر نظر کومان بازی کرده و در نقش اصلی حمله خود واقعاً خوب عمل کرده است. او از قبل سیستم کومان را می شناسد.می داند از او چه انتظاری می رود و کومان از قبل به او اعتماد دارد.در همین حال، سیلوا نیاز به انطباق و یادگیری یک سبک بازی و سیستم کاملا جدید دارد. او با این وجود قبلاً در لالیگا بازی کرده و یک فصل را به صورت قرضی در سویا سپری کرده است و در آن زمان 11 بار در همه رقابت ها گلزنی کرده است. دانستن کشور و لیگ نکته مثبتی است که ممفیس از آن برخوردار نیست اما آشنایی با بازی زیر نظر کومان بدون شک او را به هدف مطلوب تری تبدیل خواهد کرد.


نتیجه

کاملاً واضح است که ممفیس همان آدمی است که بارسلونا باید در اولویت هدف خود قرار گیرد ، فارغ از آینده کومان.او از نظر سبک برای تیم مناسب تر است، ارزان تر است و همچنین فقط فوتبالیست بهتر این دو است. او سن مناسبی برای ورود و تأثیرگذاری فوری است و کومان از قبل از اراده خود برای جذب این بازیکن علناً صحبت کرده است بنابراین بعید است که نظر کومان درباره جذب دپای تغییر کند.

برنده: ممفیس دیپای
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.