پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بویژوس نویز

زمان ارسال : جمعه 26 فروردین 1401
در وصف عکس پست

اِی تَنهایی
بِمان با مَن
اینجا مَردُمِ شَهر، بی رَحم اند
اینجا سَرِ یِک تِکه نان
هَمه با هَم می جَنگَند

اینکه مردم نشناسند تو را غربت نیست

غربت آن است که یاران ببرندت از یاد



چند عضو بویژوس نویز در سال ۲۰۰۳ و طی رقابت نفس گیر بارسلونا با والنسیا و لاکرونیا برای قهرمانی در لالیگا، بعد از اتمام دربی کاتالونیا ۲ هوادار اسپانیول رو به قتل رسوندن و ۲۰ نفر رو زخمی کردن!

این اولین بارشون نبود و اونا در سال ۱۹۹۱ یه اسپانیولی دیگه رو هم کشتن که قاتل به ۲۶ سال زندان محکوم شد!

پس از این اتفاق، سازمان لالیگا بارسلونا رو تا آخر فصل از حضور تماشاگرانش در نیوکمپ محروم کرد تا تیم نو پای رایکارد، در لالیگا قافیه رو به والنسیا ببازه!

اعضای بویژوس نویز همین الانم همچنان با وجود محرومیت، بدون پرچم و لوگوی خودشون هر بازی پشت دروازه شمالی نیوکمپ مستقر میشن!

اونا در سال ۲۰۱۰ در هفت شهر از کاتالونیا از قاچاقچی های مراکشی و کلمبیایی مواد مخدر دزدیدن و در سال ۲۰۱۴ هم ۲ هوادار پاریسن ژرمن رو با چاقو مجروح کردن!

دلیل محرومیت بویژوس نویز در سال ۲۰۰۳ توسط لاپورتا همین دلایل بود و بازگشتشون هیچ کمکی به نیوکمپ نخواهد کرد و در صورت تکرار رفتارشون یوفا میتونه جریمه‌ی سنگینی رو برای تیم لحاظ کنه...!


پ.ن: از باخت دیشب تیم ناراحت هستم اما عصبی نه ما چندین فصل هست بازیهای مهم رو به همین شکل میبازیم و مهمتر از همه باختم جزئی از فوتبال هست اما از همه اتفاقات بدتر ننگ تاریخی دیشب هست همچین چیزی اصلا ندیده بودم عامل اصلی باخت هم همین بود وقتی بازی شروع شد هوادارای فرانکفورت داشتن تشویق میکردن و همه بازیکنای خودی شوکه شده بودن بعد از گلی که می‌خوردیم استادیوم خودمون منفجر میشد ذلیل تر از مردم کاتالونیا نیست و گفته میشه هیئت مدیره تو این کار دست داشته که بی برو برگشت این کار خیانت هست با تمدید نکردن مسی با نخریدن بازیکن با آوردن بازیکن سطح پایین میشه کنار اومد ولی با فروختن خونه اصلا وجود هوادارای رادیکالی با تمام خشونت نیازه فوتبال برای ما فراتر از یک رقابت ساده هست و دقیقا عین جنگ هست
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.