پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بازگشت+فیلسوف عاشق تناقض

زمان ارسال : سه شنبه 4 مرداد 1401
قبل از هرچیزی پیشنهاد میکنم ویدیو داخل منبع رو ببینید با صدا

پست یک

سلام دوستان بارسایی وقت بخیر!
با پایان فصل گذشته با توجه به اینکه تب و تاب بازیهای باشگاهی کم شد و من هم از این فرصت استفاده کردم تا به بقیه برنامه هام رسیدگی کنم و کمتر داخل سایت اومدم اما کم کم بازیها داره آغاز میشه و بازیهای پیش فصل آغاز شده وقتش هست که یک فصل دیگه مثل دو فصل گذشته که من در سایت حضور داشتم کنار هم باشیم اما این بار متفاوت تر این بار یک بارسای قوی و مدافع عنوان قهرمانی همه شما از خرید های خوب تیم با خبر هستید از پابلو توره شروع شد بعد کسیه و کریستینسن و بعد هم رافینیا و لوا و احتمالا تا چند ساعت دیگه ژول کونده و شایدم تا چند روز دیگه یک دفاع راست و یک دفاع چپ به تیم اضافه بشن و با توجه به حضور حضرت ژاوی قطعا مدعی تمامی جام ها هستیم!

دو فصلی که در کنار هم بودیم بخصوص فصل گذشته بسیار سخت بود و هوادارای بارسا معمولا میدیدم که عادت به این سختی ها نداشتن اما همچنان تا آخر با ما اینجا با بعضی از رفقا تیم رو حمایت کردیم و همه بازیهایی حتی تلخ ترینشون مثل حذف از لیگ قهرمانان دست از حمایت نیم نکشیدیم ولی خیلی هاهم به راحتی پشت تیم رو خالی کردن و فقط رفیق روز های خوب بودن و امیدوارم دیگه اون ها رو داخل سایت نبینم چون اونا طرافدار بارسلونا نیستن

پ.ن: کسی بازی بارسا رو با این ترکیب ندید و پا به پای طرفدارای واقعی تیم حرص نخورد حق این رو نداره بگه طرفدار بارسلونا هستم

پست شماره دو

تناقض؛ یوهان کرایف عاشق این کلمه بود. روزی که از فوتبال خداحافظی کرد، رو به روی دوربین ها ایستاد و گفت: «به دنیا ثابت کردم می شود بازیکن فوتبال بود. می توان شبیه یک رهبر در زمین فوتبال بود اما خوش هم گذراند. شب زنده داری کرد و تا جایی که دلت می خواهد، سیگار کشید.» کرایف درست رو به روی پدر معنوی میلان، چزاره مالدینی بود؛ مردی که تا آخر عمر آرام و بدون حاشیه ماند و برعکس بیشتر ایتالیایی ها که اهل جنجال و حاشیه و مصاحبه های داغ هستند.

در 14 سالی که خانه نشین ماند، مثل روزهای فوتبالش در میلان و ایتالیا. بیشتر از یک فوتبالیست، شبیه جنتلمن ها به نظر می رسید. اگر مالدینی شبیه آنتونی هاپکینز تا آخر عمر مثل پیرمردهای کاریزماتیک به نظر می رسید اما کرایف تصویری متفاوت داشت. او حتی وقتی تسلیم سرطان شد و حضور گهگاهش را در نیوکمپ با تنی نحیف دیدیم. تا ابد، شبیه جوانی عصیانگر و یاغی در خاطر هوادارانش دیدیم، تاابد. شبیه جوانی عصیانگر و یاغی در خاطر هوادارانش خواهد ماند؛ مثل پوستری از جیمز دین جوان و سیگاری که توی عکس هایش روشن مانده و تا ابد هم قرار نیست خاموش شود.

وقتی یوهان بزرگ در سال 1988 سر از نیمکت کاتالونیا و بارسلونا درآورد. باشگاه در 28 سال گذشته فقط دو قهرمانی لالیگا به دست آورده بود و سایه بحران بر سر نیوکمپ افتاده بود. تنها یک سال پیش از آمدن یوهان کرایف بود که بازیکنان بارسلونا آبروریزی «هیسپریا موتینی» یا طغیان هیسپریا را راه انداخته بودند. در یک بعد ازظهر ماه آگوست سال 1987 در هتلی به نام هیسپریا که تنها چندد قیقه از استادیوم نیوکمپ فاصله دارد، 21 بازیکن بارسلونا در کنفرانسی خبری و بدون اطلاع باشگاه حضور پیدا کرده بودند.

الکساندرو، کاپیتان تیم از روی نامه ای که همه بازیکنان بارسلونا آن را امضا کرده بودند، با صدای بلند مشغول خواندن می شود:«رییس باشگاه، خوزه نونز، همه ما را فریب داده و ما را شرمنده کرده است. نونز هیچ چیز از رنگ پیراهن باشگاه نمی فهمد و از هواداران و خواسته هایشان متنفر است. او تنها خودش را دوست دارد و ارزشی برای هیچ یک از آرمان های بارسلونا قائل نیست و تنها به پول احترام می گذارد. با اینکه همه ما بازیکنان می دانیم خواسته ما در انحصار اعضای هیئت مدیره باشگاه است اما خواستار استعفای مدیر باشگاه هستیم.»

دو سال بعد از قهرمانی بارسلونا در اروپا، باشگاه به چنین وضعیت خنده داری افتاده بود. لوییز آراگونس، سرمربی تیم با بهانه کردن بیماری افسردگی اش از تیم جدا شد و نونز هم زی رلبه تیغ قرار گرفته بود. از طرفی 21 بازیکن بارسلونا علیه او شوریده بودند و از سمت دیگر در انتخابات آینده ریاست باشگاه که قرار بود پنج ماه بعد برگزار شود، هیچ کس شانسی برای او قائل نبود. پس نونز مجبور بود آخرین تیر اسلحه اش را شلیک کند.

مابقی در کامنت
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.