پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بهترین فیلمهای ترسناکی که از روی واقعیت ساخته شده اند(پارت ۲)

زمان ارسال : دوشنبه 4 مهر 1401
توضیح درباره عکس پست:تصویر بخشی از وسایل اد گین که از پوست واقعی انسان ساخته شده
✅️۶-ورونیکا

این فیلم درخصوص دختر اسپانیایی نوجوانی است که با استفاده از تخته احضار ارواح ویجا به فکر احضار روح می‌افتد و دردسر‌های زیادی درست می‌کند. ماجرای فیلم ورونیکا (Veronica) از آنجایی شروع می‌شود که در سال ۱۹۹۲، دختری با نام استفانی گوتیرز (Estefania Gutierrez)، هوس احضار روح در دبیرستان به سرش می‌زند. چند ماه بعد نیز این دختر در بیمارستان از دنیا می‌رود.

از قرار معلوم این دختر نوجوان قبل از مرگ دچار صرع شده بود و اشباح ترسناکی را می‌دید. قضیه به همین‌جا ختم نشد و نزدیک به یک سال پس از مرگ این دختر نوجوان، خانواده او با پلیس تماس می‌گیرند و مدعی می‌شوند که اتفاقات فوق‌طبیعی در منزل آن‌ها رخ می‌دهد. مامورین پلیس به منزل اعزام می‌شوند و در ابتدا حرف‌های این خانواده را باور نمی‌کنند تا اینکه در نهایت صدا‌های ترسناکی می‌شوند و به همین دلیل نیز مقام‌های قضایی، خانه‌ای که استفانی گوتیرز در آن زندگی می‌کرد را خانه‌ای مرموز و ترسناک اعلام می‌کنند.

✅️۷-غریبه‌ها

فیلم غریبه‌ها (Strangers)، نگاهی ترسناک به ذهن هیولا‌هایی دارد که از جرم و جنایت ابایی ندارند. این فیلم را برایان برتینو (Bryan Bertino)، کارگردانی کرده و مدعی است داستان آن را از حادثه‌ای ترسناک که برای او در کودکی اتفاق افتاده، الهام گرفته است. از قرار معلوم زمانی که برایان برتینو در کودکی در خانه‌ای زندگی می‌کرد و زندگی خوبی داشت تا اینکه شبی از شب‌ها که پدر و مادرش خانه نبودند، زنگ در به‌صدا در می‌آید و خواهر کوچکتر برایان در را باز میکند.

جلوی در چند نفر غربیه که در آن محله زندگی نمی‌کردند قرار داشتند و وارد خانه می‌شوند و ترس و وحشت را بر سر برایان آوار می‌کنند. ظاهراً برایان از این ماجرا جان سالم به در می‌برد و در بزرگسالی روایتی ترسناک از حادثه‌ای که برایش اتفاق افتاده بود را به تصویر می‌کشد. این روایت به یکی از فیلم‌های عجیب و ترسناک تاریخ سینما تبدیل می‌شود که حتی پوستر این فیلم نیز ترس را به زیر پوست مخاطب روانه می‌کند.

✅️۸-جن‌گیر

حتی اگر اهل فیلم‌های ترسناک هم نباشید باز هم مطمئن هستیم نام فیلم «جن‌گیر»، (The Exorcist)، را شنیده باشد و چه بسا که این فیلم را دیده‌اید. این فیلم داستان واقعی دختری ۱۴ ساله را با نام رولند دُو (Roland Doe)، را روایت می‌کند که در سال ۱۹۴۹ رفتار عجیب و غریبی از خودش نشان می‌دهد. خانواده او مدعی می‌شوند که لوازم منزل بی‌دلیل به هوا پرت می‌شوند و بدن دُو نیز بی‌دلیل زخم‌های سختی بر می‌دارد. در این خانه صدا‌های ترسناکی نیز شنیده می‌شود.

پزشکان از دلیل زخم‌های بدن این دختر و رفتار عجیبی که دارد چیزی سر در نمی‌آورند و در نتیجه دست به دامان کلیسا می‌شوند و پدر ریموند بیشاپ (Raymond Bishop)، برای جن‌گیری این دختر اقدام می‌کند. این پدر روحانی در یاداشت‌هایش نوشته بود که نیمه‌شب می‌خواست به رولند دُو آب مقدس بدهد، اما شیطان اجازه این کار را نمی‌داد و بدن دختر به طرز وحشتناکی زخمی شد و شیطان عبارت «سلام» (Hello)، را روی پا‌ها و سینه این پدر مقدس حک کرد.

پس از چندین بار جن‌گیری، شیطان از بدن این دختر خارج می‌شود، اما از آن زمان به بعد رولند دُو هرگز در خصوص اتفاقی که صورت گرفته بود با رسانه‌ها صحبت نمی‌کند.

✅️ادامه در قدیمی ترین کامنت.......
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.