پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چگونه در فیفا ۲۲ یک برنده باشیم؟

زمان ارسال : شنبه 28 اسفند 1400
سلام دوستان
در ابتدا بخاطر پست قبلی ام که کیفیت بالایی نداشت ، واقعا عذر میخواهم و فهمیدم پستی بر دل می نشیند که از دل برآید نه از گوگل ترنسلیت! برای همین گفتم برای جبران یه پست درباره چگونگی برنده شدن بیشتر در فیفا ۲۲ می پردازم .
در فیفا ۲۲ به خاطر وجود هایپرموشن دیگر خبری از پاس های عجیب و غریب و همینطور شوت های کات دار فوق العاده ای که از راه دور زده می شدند نیست . در فیفا ۲۲ باید با بازی بسیار متوجه شوید که چگونه باید دفاع کنید ، پاسکاری کنید و هنگامی که مهاجم دم دروازه رسید توپ رو به تور دروازه بچسبانید . اما من در اینجا چند نکته رو بهتون میگم تا زودتر بتونید به شرایط آرمانی خود برسید .


آشنایی با ترکیب های مختلف :
در فیفا ۲۲ مهم است که چگونه ترکیب تیم خود را می چینید . به طور مثال هنگامی که تو لیگ قهرمانان با بایرن بازی داشتم ، ابتدا یه ترکیب هجومی چیدم و بعد از اینکه یک گل زدم ، ترکیب رو به 5.3.2 تغییر دادم و چند مدافع و هافبک دفاعی به بازی آوردم تا نتیجه رو حفظ کنم . شما هم باید در هر قسمت از بازی بتونید با عوض کردن چینش تیم خود بهترین بازده و عملکرد را باتوجه به شرایطی که در آن قرار دارید ، داشته باشید .

اهمیت بخش تمرینات:
در بخش کریر مود تیمی مثل بارسا ، زیاد نمیتونید به زمان حال اون تیم اطمینان کنید ولی مطمئنا با ستاره های آینده دار بارسا میتونید جام ها رو یکی پس از دیگری فتح کنید . پس این جاست که اهمیت بخش تمرینات مشخص میشود . آن جا که بازیکن های معمولی میتوانند به ستارگان تبدیل شوند . مانند گاوی و پدری .

انرژی بازیکنان:
همواره به انرژی بازیکنان خود توجه داشته باشید و بازیکنان کلیدی خود را قبل مسابقات مهم تعویض کنید یا استراحت دهید تا با خیال راحت به مصاف حریفان قدرتمند بروید . اگر از ابتدا فصل تا انتهای فصل با یک ترکیب جلو بروید احتمال بردتان پایین می آید و لیست مصدومان تان پربار می شود . و دیگر فکر نکنم به انتهای فصل با آن ترکیب برسید .

مهارت شوتزنی :
در فیفا ۲۲ مهم است که بتوانید از موقعیت های ساخته شده نهایت استفاده را ببرید چون قابلیت هایپرموشن اجازه حملات ویران کننده پی در پی را از شما خواهد گرفت. باید بدانید که هنگامی که جلوی دروازه رسیدید چگونه عمل کنید که دروازه بان حریف مغلوب شود . در زیر به چند نمونه شوت اشاره میشود :
شوت ظریف یا Finesse Shot: دکمه دایره( دکمه شوت )+R1 در پلی‌استیشن و RB+B در ایکس‌باکس

شوت زمینی یا Drilled Shot: دکمه‌ دایره ( دکمه شوت )+R1+L1 در پلی‌استیشن و LB+RB+B در ایکس‌باکس

شوت چیپ یا Panenka: دکمه دایره ( دکمه شوت )+L1 در پلی‌استیشن و LB+B در ایکس‌باکس

دفاع کردن بسیار مهم است :
دفاع کردن در فیفا ۲۲ امری مهم است چون اگر دفاع ضعیفی داشته باشید هر چقدر گل بزنید همون قدر هم می خورید. ( مثلا خود من تو اولین بازی ام تو نیمه اول ۳ تا به تیم حریف زدم اما تو نیمه دوم چون دفاع کردن رو بلد نبودم ۳ تا خوردم و مساوی شد ) توصیه من به شما این است که اگر مدافع هایتان سرزن هستند ، اجازه سانتر به حریفان بدهید و بعد با ضربه سر مدافع خود توپ را به هافبک ها برسانید و ضد حمله ها را پایه ریزی کنید .

حمل توپ ، کلیدی ترین نکته بازی :
در فیفا ۲۲ بازیکنانی که حمل توپ بالا و دریبلینگ خوبی دارند عصای دست شما خواهند بود . این ویژگی را برای من فرنکی دیونگ دارا هست که در ۱۹ بازی برای من ۱۷ پاس گل ثبت کرده است . اصلا از حرکت پا به توپ و تغییر مسیر با بازیکنان تکنیکی در فیفا ۲۲ نترسید چرا که پیروز خواهید شد .

نکته : سعی کنید کار بازیسازی و جلو آوردن توپ را با هافبک های خود انجام بدهید که مهاجمان کافی برای پاس دادن در دسترس داشته باشید .


امیدوارم جبران پست قبلی ام شده باشد .
اگر خوشتون اومد لایک کنید
موفق و موید باشید
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.