پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جدید ترین اخبار بارسا / به همراه یک خبر دردناک . لطفا اگر مشکل قلبی دارید وارد نشوید !

زمان ارسال : شنبه 13 فروردین 1401
سلام دوستان
با تعدادی خبر از بارسا به خصوص نقل و انتقالات در خدمت شما هستم. ( یک خبر بسیار تاسف بار در ادامه خواهید دید که قطعا همانند من قلبتان خواهد شکست . )


خبر اول : توماس توخل معتقد است که تمدید قرارداد سزار آزپیلیکوئتا برای یک سال دیگر در استمفورد بریج از قبل انجام شده است.


در حالی که تغییر مالکیت چلسی در هاله ای از ابهام است، آزپیلیکوئتا تعداد بازی های مورد نظر برای تمدید خودکار قرارداد را انجام داده است، اما توافق شفاهی او برای تصمیم گیری درباره آینده اش با دولت رومن آبراموویچ بود.

این بازیکن اسپانیایی، در میان بلاتکلیفی، منتظر است بداند آیا آنها به قول خود عمل خواهند کرد یا خیر، اما سرمربی توخل معتقد است که کاپیتان او بند را ایجاد کرده است که باعث می شود او یک سال دیگر باقی بماند.

توخل در مورد تعداد بازی هایی که آزپلیکوئتا برای تمدید قراردادش در نظر گرفته شده در یک کنفرانس مطبوعاتی انجام می دهد، گفت: این خبر خوبی برای ما است.می‌دانستم که قرار است این اتفاق بیفتد، زیرا می‌دانستم که چه تعداد بازی در آن زمان رخ می‌دهد.

ما قرارداد داریم، او کاپیتان ماست، بنابراین احتمال ماندن او بسیار زیاد است."



خبر دوم : در 15 مارس 2022، بارسلونا اعلام کرد که اسپاتیفای در تابستان امسال اسپانسر اصلی باشگاه خواهد شد.

این قرارداد تا پایان فصل 2025/26 ادامه خواهد داشت، اما ابتدا باید در روز یکشنبه، 3 آوریل، در EGM تصویب شود.

پیراهن
موندو دپورتیوو و اسپورت اعداد پشت این قرارداد چند میلیون یورویی را فاش کردند.

باشگاه 57.5 میلیون یورو در هر فصل در نتیجه اسپانسرینگ پیراهن به دست خواهد آورد، و سپس 2.5 میلیون یورو در متغیرهای هر کمپین شاهد افزایش این رقم به 60 میلیون یورو خواهد بود که به معنای 240 میلیون یورو در چهار فصل است.

بارسلونا همچنین 5 میلیون یورو برای هر یک از سه سال در نتیجه حمایت اسپاتیفای از کیت تمرینی خود دریافت خواهد کرد.

استادیوم

در همین حال، از آنجایی که اسپاتیفای حق نامگذاری نیوکمپ را به دست آورده است، بارسلونا هر فصل پنج میلیون یورو تا پایان کار اسپای بارسا به دست خواهد آورد.

بر اساس گزارش RAC1، آنها در هر فصل 20 میلیون یورو برای هشت سال باقی مانده از قرارداد دریافت خواهند کرد.


خبر سوم

در حالی که بارسلونا روی شرایط جدیدی برای گاوی کار می کند، همچنین امیدوار است که با عثمان دمبله به توافق برسد که مانع از ورود او به بازیکن آزاد در تابستان امسال شود.

با این حال، غول‌های لیگا برای مهاجم قهرمان جام جهانی شکست نمی‌خورند، چرا که ال چیرینگیتو ادعا می‌کند که بلوگرانا بیش از 8 میلیون یورو در سال (7 میلیون پوند / 9 میلیون دلار) به فرانسوی پیشنهاد نخواهد کرد.


خبر چهارم

توماس توخل درباره آینده آنتونیو رودیگر در چلسی مطمئن نیست -
توماس توخل، سرمربی چلسی اعتراف کرد که در بحبوحه علاقه فزاینده نقل و انتقالات از بارسلونا، در مورد آینده آنتونیو رودیگر در این باشگاه نامطمئن است. رودیگر یکی از سه مدافع چلسی است که در تابستان امسال با استمفوردبریج قرارداد ندارد، علیرغم اینکه مهره کلیدی توخل در فصل 2021/22 بود.

خبر پنجم

ایجنت سرجی روبرتو خوان لاپورتا را به گمراه کردن افکار عمومی متهم کرد
اوایل هفته، خوان لاپورتا در مورد مذاکرات قرارداد با عثمان دمبله و سرجی روبرتو صحبت کرد و به نظر می‌رسید که هر دو موضوع تا حدودی مرده باقی مانده است. به گفته رئیس جمهور، روبرتو در ماه دسامبر یک پیشنهاد را رد کرد و دو طرف تا آخرین روزهای مارس با هم صحبت نکرده بودند.

خبر ششم

تیم لیگ برتری لیدز یونایتد به سرجینیو دست بارسا علاقه مند است - SPORT
یک باشگاه جدید در رقابت برای سرجینیو دست . به گزارش TEAMtalk، لیدز یونایتد به دفاع راست آمریکایی بارسلونا علاقه مند است. تیم لیگ برتری می خواهد تیم خود را در تابستان امسال بهبود بخشد، به خصوص در دفاع کناری، و مربی آنها جسی مارش، که اهل ایالات متحده است، می خواهد Dest با لوک آیلینگ رقابت کند.

خبر آخر و دردناک ترین خبر

با اعلام باشگاه بارسلونا لوک دیانگ مهاجم هلندی بارسا به علت ابتلا به کرونا بازی فردای تیمش برابر سویا را از دست خواهد داد. ژاوی نام دیانگ را در فهرست تیم قرار داده بود ولی پس از مثبت شدن تست کرونا نام او از لیست بازی با سویا خارج شد و او غایب لحظه آخری بارسا لقب گرفت. دیانگ به‌صورت قرضی از سویا برای بارسا بازی می ‌کند و هرچند در هفته‌های اخیر شانس بازی برای بارسا را پیدا نکرده ولی بی‌شک دوست داشت برابر سویا به میدان برود.

موفق و موید باشید . اگه خوشتون اومد لایک کنید.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.