پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

قسمت دوم مسابقات محبوب ترین کاراکتر انیمه

زمان ارسال : دوشنبه 29 فروردین 1401
سلام دوستان
با قسمت دوم از مسابقات محبوب ترین کاراکتر انیمه در خدمت شما هستم.
این دفعه مصاف دو شخصیت محبوب رو داریم که احتمال زیاد می شناسید.
تانجیرو کامادو از شیطان کش و امیلیا از ری : زیرو
بریم سراغ معرفی



تانجیرو کامادو

انیمه شیطان کش (کیمتسو نو یائیبا)

نام انگلیسی انیمه: Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba

تانجیرو از همان نخستین دقایق حضورش نشان داد فردی بسیار مهربان و دلسوز است. مرد جوانی که برای رسیدن به هدفش، عزم و اراده زیادی از خود نشان داده و به‌سادگی تسلیم شرایط نمی‌شود. او برای نجات و حفاظت از خواهرش نزوکو تا پای جان جنگید.

دیگر نکته جالب در مورد شخصیت تانجیرو این است که او اگرچه شخصیتی درمانده و ضعیف نیست و بارها قدرت خود را به رخ رقبا کشیده است، اما در زمان نیاز از درخواست کمک از دیگران هم هیچ ابایی ندارد. او مهربان و فهمیده است، اما گاهی هم برخی خصوصیات رفتاری همراهانش برایش اسباب دل آزردگی می‌شود. به‌عنوان نمونه ناله‌های مداوم زنیتسو یا حرکات خشن و گاهی وحشیانه اینوسکه او را عصبی می‌کند.
هرچند اگر در طول داستان با تانجیرو همراه شوید به نکات دیگری هم پی می‌برید. اینکه زیر آن ظاهر مهربان و دوستانه تانجیرو، شخصیتی پنهان شده است که اگر آتش خشم و انتقامش شعله‌ور شود، کسی یارای مقابله دربرابر او را ندارد یا دست کم برای این کار باید بهای سنگینی بپردازد. به عبارت بهتر دربرابر حضور شر مطلق، تانجیرو جنبه‌ای سرد و تاریک از خود نشان داده و درنتیجه نسبت به حریفان شیطانی خود عملکردی خشن دارد. هرچند درنهایت اشک‌های گرم یا دست پرمحبتش می‌تواند در واپسین لحظات زندگی برخی از این موجودات مفلوک، مایه تسلی باشد.




امیلیا

انیمه ری: زیرو

نام انگلیسی انیمه: Re: Zero

اگر از طرفداران انیمه ری زیرو هستید دو حالت به ذهن می‌رسد: یا شما عاشق و شیفته امیلیا هستید یا در باند رقیب یعنی طرفداران رم حضور دارید. نکته جالب اینکه امیلیا به خاطر همان چیزی محبوب است که زندگی رم را نابود کرد.

البته دراین میان شخصیت و زیبایی امیلیا را دست کم نگیرید. آن موهای نقره‌ای جذاب برای نرم کردن دل مخاطبان کافی است، هرچند ارجاعات گسترده میم با تصاویری از امیلیا هم به تبدیل شدن او به یکی از شخصیت های محبوب انیمه کمک فراوانی کرده است. هرچند درکنار این نکات، طبیعت این شخصیت به‌گونه‌ای است که نادیده گرفتن آن کار سختی است. امیلیا بیش از آن مهربان و پاک است که بتوان از دوست داشتنش دست کشید.


لطفا با مشارکت و لایک هاتون بهم انرژی بدین
تو کامنت ها هم عکسای بیشتری ازشون رو کار میکنم . برای دیدن عکس ها روی قدیمی ترین کلیک کنید .
موفق و موید باشید
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.