پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دلایل تمدید نشدن قرارداد مسی

زمان ارسال : جمعه 15 مرداد 1400
دوستان من مطمئن هستم که همه ی ما از رفتن لیونل مسی اسطوره ی ابدی از باشگاه ناراحت و عصبانی هستیم اما اگر بخوایم به این قضیه به صورت عمیق تری نگاه کنیم می بینم که دلیل اصلی تمدید نشدن قرارداد مسی فشار الکساندر چفرین رئیس یوفا به رئیس لالیگا خاویر تباس برای پیدا کردن راه حلی برای نابودی سوپرلیگ بود.
خاویر تباس رئیس لالیگا نیز از تمدید قرارداد مسی برای خارج کردن بارسلونا از سوپرلیگ و به طبع بعد از اون خروج رئال مادرید از سوپرلیگ استفاده کرد. همچنین تباس قراردادی موسوم به سی وی سی تهیه کرد تا به وسیله اون طی نیم قرن آینده از تشکیل شدن تورنمنت هایی مانند سوپرلیگ جلوگیری شود.
بنابراین لاپورتا رئیس باشگاه دو راه پیش روی خود بیشتر نداشت. ( هر چند خوان لاپورتا رئیس باشگاه نیز به دلایلی تا حدودی مقصر این قضیه و ناراحتی هواداران بود. )
1- تمدید قرارداد با لیونل مسی ( که اون هم بعد از دو یا نهایتاً سه ، چهار سال دیگر از بارسلونا می رفت. )
به همراه پذیرش قرارداد سی وی سی ( تا مقدار پول لازم برای تمدید قرارداد و ثبت قراردادهای بازیکنان جدید و مشکل نخوردن با قانون های لالیگا به دست می آید.)
2- تمدید نکردن قرارداد مسی برای ماندن در پروژه سوپرلیگ و زیر بار پروژه سی وی سی نرفتن و در نهایت شکست تقریبا نهایی رئیس یوفا و لالیگا و بهبودی فوق العاده وضعیت اقتصادی باشگاه طی چند سال آینده

گفتنی است تمدید قرارداد مسی با کاهش حقوق بزرگان رختکن و افرادی با حقوق بالا چون آنتوان گریزمان ، ساموئل اومتیتی و کوتینیو امکان‌پذیر بود اما هیچکدام از این بازیکن ها حاضر به کاهش دستمزدهای نجومی خود نشدند و همچنین هزینه فسخ قرارداد با این بازیکنان بسیار بالا بود بنابراین عملاً فسخ قرارداد با این بازیکنان غیر ممکن بود.

اما با این حال هنوز احتمال کمی برای تمدید با لیونل مسی وجود دارد اولین احتمال که بعید به نظر می رسد کوتاه آمدن رئیس لالیگا خاویر تباس است دومین راه نیز که بهترین راه ممکن است کاهش حقوق بازیکنان بارسلونا با حقوق بالا است که باید ببینیم که طی امروز یا فردا این اتفاق رخ خواهد داد یا نه؟

اگر هیچ یک از این اتفاق‌ها رخ نداد به دلیل اینکه اخبار تب تمدید نکردن مسی خیلی دیر منتشر شد بنابراین به احتمال بسیار بالا لیونل مسی به باشگاه پاریسن ژرمن خواهد پیوست و بعید است تا باشگاه های دیگر ر الان به دنبال جذب مسی بنابراین ما نباید از اسطوره این دو دهه خود به هیچ وجه دل خور شویم هر چند اگر هم باشگاه هایی مانند منچسترسیتی حاضر به جذب لیونل مسی شوند و لیونل مسی حاضر به رفتن به این باشگاه ها نباشد و بخواهد که به تیم پاریسی بپیوندد باز هم باید به انتخاب استورمان احترام بگذاریم و از او حمایت کنیم.

با سپاس از همراهی شما
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.