پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کارتون های دیزنی که با داستان کارتونی فرق دارند(پارت 1)

زمان ارسال : جمعه 14 مرداد 1401
خب بذار همین اول خدمتت عرض کنم که اگر جندشت میشه و از بحث های مثبت 18 بدت میاد اصلا و به هیچ وجه این متن رو نخون چون حالت بهم خواهد خورد.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
داستان 1(زیبای خفته)
داستان کارتون دیزنی را کمتر کسی است که نشنیده باشد: شاهدختی که با لمس دوک نخ‌ریسی به خوابی عمیق فرو می‌رود و با بوسه شاهزاده‌ای بیدار می‌شود. داستان اصلی، یک افسانه قرن هفدهمی ایتالیایی، شروعی مشابهی دارد و شاهدختی به نام تالیا، پس از لمس دوک نخ‌ریسی به خوابی عمیق می‌رود؛ ادامه داستان اما اصلا چیزی نیست که بتوان برای بچه‌ها تعریف کرد.

مردی که زیبای خفته را نجات داد در واقع یک "شاه" بود نه "شاهزاده". شاه با بوسه تالیای خفته را بیدار نکرد و بجای آن "میوه عشقش را چشید." به بیان دیگر در حالی که تالیا خواب بود به او تجاوز کرد.(هار هار به این میگن نامرد:/)
تالیا حامله شد و نه ماه بعد دو قلو زایید و هنگامی که یکی از بچه‌ها انگشت او را می‌مکید، زهر خارج شد و شاهدخت چشمانش را باز کرد.(دوقلو بوده چقدر خوب بوده=)))
تالیا و شاه عاشق هم شدند هرچند که شاه کماکان متاهل بود. ملکه دستور داد که بچه‌ها را بدزدند و بکشند و با جسد آن‌ها برای پادشاه غذا درست کنند. هرچند که خوشبختانه موفق به انجام این کار نشد. پادشاه هم همسرش را زنده سوزاند تا بتواند با تالیا ازدواج کند.
این از داستان اول
حالا داستان دوم و آخرین داستان این پارت
سیندرلا
دیزنی داستان دختر فقیری را تصویر می‌کند که با موش‌ها و پرنده‌ها آواز می‌خواند و با کمک یک فرشته دوست‌داشتنی، دست آخر با شاهزاده ازدواج می‌کند.

در داستان اصلی خبری از فرشته نیست. وقتی شاهزاده به دنبال صاحب کفش به خانه می‌آید، برای این که کفش اندازه شود، نامادری به یکی از دخترهایش می‌گوید انگشتش و به دیگری می‌گوید پاشنه‌اش را قطع کند و شاهزاده از خونی که روی زمین ریخته متوجه کلک آن‌ها می‌شود. در مراسم عروسی سیندرلا و شاهزاده در آخر داستان هم، کبوترهای سیندرلا چشمان خواهران ناتنی‌اش را درمی‌آورند.
_________-___-_________-___--_____-_-__-_________-_____-_---_-_-_-__-_-_-__-_-_--_-_-
خب اگر خوشتون اومد لایک کنید
بالای 15 تا لایک داشته باشه پارت بعدی هم فردا میذارم
بگین حالتون بهم خورد یا نه
موضوعاتش چطور بود
دیگه اون فیلما براتون مثل قبل شد؟
و کلاً نظرتون رو در این باره بگید
مخلص همگی کاپتان ژاوی
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.