پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

۵ حقیقت درباره دست ، خرید احتمالی بارسلونا

زمان ارسال : سه شنبه 30 اردیبهشت 1399
۱ _ دست به دلیل توانایی بالای حمله کردن به سمت دروازه حریف ، با جوانانی مثل مانند ترنت الکساندر-آرنولد مقایسه شده است.

بسیاری از هم تیمی ها و مربیان از رفتار آرام اما با اعتماد به نفس او در زمین و تمایل وی برای بهتر شدن بازی خود صحبت می کنند.

دست یک بار در مصاحبه روزنامه ای گفت: "من می خواهم بازیکن کاملی باشم ، می خواهم در هر قسمت خوب باشم."

۲ _ ایالات متحده آمریکا در حال حاضر از بازیکنان جوان با استعدادی برخوردار است و امثال کریستین پولیسیچ ، تایلر آدامز ، جیووانی رینا و زاک اشتفن همگی در لیگ های برتر اروپا از قبل ارزش خود را نشان داده اند.

دست با داشتن تجربه بازی در مسابقات بین المللی و تجربه بازی در یکی از باشگاه های عالی اروپا ، می تواند نام خود را به این لیست اضافه کند. سال گذشته ، وی در قهرمانی کشورش در مسابقات قهرمانی زیر 20 سال کنکاکاف نقش اساسی داشت ، جایی که آنها در فینال مکزیک را شکست دادند و در جام جهانی زیر 20 سالهای بعدی با وجود حدف در نیمه نهایی ، نمایش های چشمگیری را در این رقابت ها از خود نشان داد.

۳ _ پس از یک فصل حضور عالی با تیم ذخیره آژاکس ، دست سریعاً به عنوان بازیکن تیم اول آژاکس که تحت هدایت اریک تن هاگ بود ، انتخاب شد و نقش مهمی در حضور آژاکس در صدر اردیویژه ( لیگ هلند ) و موفقیت مداوم آنها در اروپا ایفا کرد.

دست در تمام رقابت ها 36 بازی انجام داد ، دو بار گلزنی کرد و شش بار پاس گل داد ، یک رکورد بسیار چشمگیر برای اولین فصل حضور او در تیم اول آژاکس.

او همچنین استعداد سال آژاکس برای سال ۲۰۲۰ انتخاب شد . برندگان پیش از او شامل کریستین اریکسن ، ماتیاس دی لیخت ، توبی آلدوایرلد و یان ورتونگن می شوند.

۴ _ این سبک بازی کردن دست در چنین سن و سالی است که در سال گذشته واقعاً چشم ها را به خود جلب کرده است. وی دوران جوانی خود را به عنوان یک وینگر آغاز کرد و بعداً به عقب رفت و سپس دفاع راست شد.
دست توانایی اعتماد به نفس و جسارت باورنکردنی را دارد. بسیاری او را سبک دنی آلوز بزرگ می دانند. او به طور موثری از سمت راست به عنوان وینگر عمل می کند و این توانایی را دارد که هر دو نیمه زمین را با سرعت و کارایی بالا پوشش دهد.
مهارتهایی که وی در چنین سن جوانی از خود نشان داده است ، وحشتناک است و همین باعث میشود که بارسلونا خواهان امضا قرارداد با او شوند.

۵ _ او اگر به بارسا بیاید ، دومین آمریکایی تاریخ بارسا و سومین دفاع راست هلندی تاریخ بارسا میشود. قبل از او در پست دفاع راست هلندی هایی چون مایکل جان ریزیگر و جیووانی فان برونکهورست بوده اند.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.