پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

قرارداد کلمنت لنگلت تمدید میشود

زمان ارسال : چهارشنبه 25 تیر 1399
کلمنت لنگلت مدافع فرانسوی بارسلونا که دو سال پیش از سویا با قراردادی به ارزش ۳۵.۹ میلیون یورو به بارسلونا پیوست ، قرار است که قراردادش طبق گزارشات تمدید شود.

در حالی که سه سال هنوز از قرارداد او با بارسلونا باقی مانده ، این تیم هم اکنون به دنبال تمدید چند بازیکن خودش است و لنگلت هم جزویی از آن بازیکنان است ، ایده باشگاه بارسلونا این است که در میانه های فصل آینده ، صحبت هایش با لنگلت در مورد تمدید قرارداد را انجام دهد.

کادر فنی و مدیریت از عملکرد لنگلت در دو سال گذشته خوشحال هستند و با توجه به عملکردی که او داشته قرار است قراردادش تمدید شود ، کلمنت لنگلت چندین پیشنهاد هم داشت که بارسلونا او را غیر قابل فروش خواند. به نظر میرسد مارک آندره ترشتگن در اولویت تمدید قرارداد است و به نظر میرسد که تمامی توافقات هم با او صورت گرفته و در پایان فصل با او رسما تمدید میشود ، دومین نفر هم به نظر میرسد لیونل مسی است که طبق صحبت های بارتومئو در حال مذاکره با پدر مسی هستند و طبق صحبت های بارتومئو توافق با مسی قطعا صورت خواهد گرفت و او در اینجا به دوران فوتبالی خود پایان خواهد داد ، و سومین نفر هم به نظر میرسد که کلمنت لنگلت است.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.