پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حفظ هالند برای دورتموند بسیار سخت است

زمان ارسال : دوشنبه 29 شهریور 1400
انتظار می‌رود که بازیکن نروژی در انتقالی گرانقیمت در تابستان آینده از دورتموند جدا شود چرا که ادامه درخشش او در فوتبال آلمان توجه بسیاری از تیم‌های اروپایی را به خود جلب کرده است. دورتموند مطلع است که حفظ این بازیکن بسیار دشوار به نظر می‌رسد اما واتسکه معتقد است که هیچ تضمینی وجود ندارد که این بازیکن 21 ساله از این تیم جدا شود.

نایب رییس دورتموند درباره شانس حفظ هالند در سیگنال ایدونا پارک به ولتام زونتاگ گفت:« البته که این کار دشوار خواهد بود. با این حال من احتمال آن را به صورت کامل رد نمی‌کنم. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بازیکنان برتر تیم را در آینده به باشگاه وفادار نگه داریم.»
هالند در بازی این هفته دورتموند که با پیروزی 2-4 آنها برابر یونیون برلین همراه بود بار دیگر گلزنی کرد. او حالا در 67 بازی 68 گل برای این باشگاه به ثمر رسانده است. اگر هالند از جمع بازیکنان دورتموند جدا شود، پیدا کردن جانشین برای او عملیاتی غیرممکن خواهد بود. با این حال دورتموند شم خوبی در پیدا کردن استعدادهای هجومی دارد و پیش از او نیز ستاره‌هایی چون رابرت لواندوفسکی و پیر امریک اوبامینگ در این تیم حضور داشتند.

واتسکه نیز اطمینان دارد که آنها می‌توانند بار دیگر استعداد درخشانی را پیدا کنند و در این باره گفت:« ما باید این اعتماد به نفس را داشته باشیم که بگوییم بار دیگر مهاجم درجه یکی را در آینده پیدا خواهیم کرد.»
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.