پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نظر شخصی من از اوضاع فعلی بارسا

زمان ارسال : دوشنبه 4 اسفند 1399
من با خودم عهد بستم تا اون تاریخ و تا مشخص شدن رییس بعدی بازی های بارسا رو نبینم.الان ی عده می گن باید هم روز های سخت هم روز های خوب پشت تیم بود ولی من میگم تا زمانی که بارسا بارسای سابق نشده نباید بارسا رو دنبال کنیم چون بجز اعصاب خوردی هیچ نداره.بارسا اگه همیشه نهم بازنده باشه باید دنبال بشه ولی به شرطی که با برنامه ریزی کار کنه.و تیم پر از بنجل نباشه...
سال های پیش هم بارسا باخت می آورد حتی باخت سنگین به طور مسال باخت بارسا به PSG در زمان مربی گری انریکه در پاریس وای آدم با دیدن دریبل و بازی ناب نیمار/مسی/سوارز/اینیستا/و... لذت می برد.ولی الان به جز مسی کی خوب بازی می کنه.
گریزمان اتلتیکو با این گریزمان زمین تا آسمون با هم فرق دارن.
دمبله دورتموند با این دمبله
بوسکتس
پیکه
و...
دیگه تو تیم روحیه جنگندگی و روحیه پیروزی وجود نداره.البته این بی روحیگی نه واسه الان هست بلکه بر میگرده به یکسال قبل از خروج نیمار.از اون موقع تا حالا بارسا تیم با روحیه و قدرتمند در برابر ابر تیم ها نبوده.اگه بوده هم برای یک بازی یا دو بازی بوده.

من بارسافن بودم هستم و خواهم بود.10سال پیش عاشق بارسا شدم.و این عشق هیچ وقت تمام نمیشه.و صبورانه منتظر ایجاد نسل طلایی بعدی می مونم.چون نسل طلایی قبلی دورانشون تموم شد و از اون نسل فقط مسی و پیکه و بوسکتس موندن.وباید منتظر بارسایی جدید و جوون باشیم.که حدود 4 الی5 سال طول میکشه.

ختم کلام.من تا انتخابات بارسا بازی ها رو دنبال نمی کنم....
لطفا در کامنت ها تاریخ انتخابات بارسا رو بنویسید...
ارادت مند شنا دکتر محمد
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.