پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ورزش۳ خفه میشود...

زمان ارسال : شنبه 24 خرداد 1399
به گزارش "ورزش سه"، امشب و بعد از 95 روز فوتبال رسما در ایتالیا از سر گرفته خواهد شد و یوونتوس در دیداری حساس و در مرحله برگشت رقابت های کوپا ایتالیا پذیرای میلان است. با کسب تساوی 1-1 در سن سیرو، شاگردان مائوریسیو ساری از شانس مناسبی برای صعود به فینال برخوردارند.
اما نشریه توتو اسپورت با تیتر "رونالدو حالا حرف هایش را خواهد زد"، به استقبال دیدار حساس امشب یوونتوس و میلان رفته است. طبق ادعای این نشریه، هم تیمی های رونالدو در روزهای اخیر و در تمرینات شرایط او را در بهتری حالت ممکن توصیف کرده و مدعی شدند این ستاره پرتغالی را هرگز اینقدر آماده ندیده بوده اند.
هنوز احتمال فتح سه گانه برای رونالدو همبازیانش وجود دارد و این هدف تبدیل به مهم ترین دغدغه ذهنی این ستاره 35 ساله شده است. رونالدو بر خلاف لیونل مسی در طول دوران ورزشی اش موفق به فتح سه گانه نشده است و در فصل جاری از بخت مناسبی برای رسیدن به این هدف برخوردار است.
بعد از استراحتی سه ماهه، کریستیانو رونالدو امیدوار است قادر به تکرار درخشش هفته های ابتدایی سال 2020 و قبل از شیوع ویروس کرونا باشد تا یوونتوس امشب موفق به رسیدن به فینال کوپا ایتالیا شود. دیگر تیم فینالیست نیز از بین ناپولی و اینتر معلوم خواهد شد. ناپولی در بازی رفت با یک گل نراتزوری را مغلوب کرده است.
اما سوزش ۳ بینی نکرده بود رونالدو در اوج امادگی پنالتی خراب کنه و مثل همیشه اینبار هم خفه میشه...
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.