سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چند خبر مربوط به بارسلونا

زمان ارسال : شنبه 29 آذر 1399
به نظر می رسد تغییرات گسترده ای در بخش مدیریتی یارسلونا در راه است و قرار است ارکان جدیدی سکان هدایت این باشگاه را در دست بگیرند. حالا اسپورت تیری مدعی شد مارک اوورمارس، ستاره سابق بارسا و مدیر ورزشی آژاکس به زودی در همین پست در نوکمپ مشغول به کار خواهد شد.

اوورمارس که در سالهای ابتدایی هزاره جدید در ترکیب بارسلونا نیز بازی می کرد، در سالهای اخیر و در کنار ادوین فان درسار عملکرد خوبی در عرصه مدیریتی در آژاکس داشته و این تیم را دوباره مانند گذشته به کارخانه پرورش ستاره های بزرگ تبدیل کرده است. با توجه به نزدیکی فلسفه دو باشگاه بارسلونا و آژاکس، احتمالا اوورمارس می تواند در اسپانیای نیز موفق ظاهر شده و این باشگاه دوباره مانند یک دهه قبل زمینه رشد ستاره های مهمی را فراهم سازد.

بعد از جدایی اریک آبیدال و مشکلات عجیب او با ستاره های بارسلونا از جمله لیونل مسی، در ماه های اخیر رامون پلانس این سمت را عهده دار شده و احتمل دارد به زودی مارک اوورمارس جای او را بگیرد. او رابطه خوبی با گروه مدیریتی بارسا دارد و در طول سال گذشته در مورد فروش سرجینو دست و فرانکی دی یونگ به این باشگاه مذاکره و توافق کرده است.



فیفا مراسم بهترین های سال 2020 را امسال به صورت مجازی در شهر زوریخ برگزار کرد. مراسم بدون حضور تماشاگران و صرفا با حضور برخی از برندگان برگزار شد. رابرت لواندوفسکی در این مراسم به عنوان بهترین بازیکن سال 2020 انتخاب شد و پس از او کریستیانو رونالدو و لیونل مسی قرار گرفتند. یکی از جالب ترین آرا مربوط به اسکالونی سرمربی آرژانتینی بود که به شکل جالبی رای اولش را به مانه داد و آرای بعدی او به مسی و نیمار بودند، اما یکی دیگر از سرمربیان آرژانتینی اصلا به لیونل مسی رای نداد.

جراردو مارتینو، معروف به تاتا مارتینو که در فصل 2013/14 هدایت بارسلونا را بر عهده داشت و در آن دوران سرمربی لیونل مسی بود و در سال‌های پس از آن هم هدایت تیم ملی آرژانتین را بر عهده داشت و باز هم در مقطعی سرمربی لیونل مسی بود، برای بهترین بازیکن سال 2020 اصلا به لیونل مسی رای نداد. رای اول او رابرت لواندوفسکی، رای دوم او سرجیو راموس و رای سوم او کوین دی بروینه بود. گفتنی است که در دورانی که تاتا مارتینو هدایت تیم ملی آرژانتین را بر عهده داشت، مشکلاتی بین او و لیونل مسی به وجود آمده بود و شاید یکی از دلایل این نوع از رای دادن، آن مشکلات بوده است.


لیونل مسی در تابستان گذشته قصد ترک بارسلونا را داشت اما در نهایت در این تیم ماندگار شد. او با تغییر تصمیم خود به مدیریت بارسلونا تاخت و تصمیم گرفت که در جمع آبی و اناری پوشان بماند. یکی از دلایلی که لئو مسی برای جدایی داشت، رفتاری بود که سران بارسلونا با لوئیس سوارز داشتند و در واقع از اینکه مدیران بارسا سوارز را از بارسلونا بیرون کردند، او بسیار ناراحت و عصبانی شد چرا که لوئیس سوارز یکی از صمیمی‌ترین دوستان او در بارسلونا بود، اما لیونل مسی در دوران حضورش در بارسلونا با کدام بازیکنان یک دوستی صمیمی داشته است؟

علاوه بر لوئیس سوارز که یک دوستی صمیمی میان او و لئو مسی وجود داشت، مسی در کل دوران حضورش در جمع آبی و اناری پوشان با بازیکنانی مثل دنی آلوز، خاویر ماسکرانو و خوزه مانوئل پینتو هم رابطه‌ای صمیمانه داشته است؛ بدین شکل که او با آن‌ها در خارج از محیط بارسلونا هم دیدار و دوستی داشت. مسی با بازیکنی مثل نیمار هم رابطه‌ای صمیمانه داشت و با او دوست بود اما رابطه‌ای که لئو مسی با بازیکنی مثل لوئیس سوارز داشت بسیار عمقی تر و صمیمانه‌تر بود به همین علت جدا شدن او از بارسلونا توسط مدیران این تیم، خشم لئو را برانگیخت.

عکسم تزئینی:)
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.