پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چند خبر@

زمان ارسال : یکشنبه 30 آذر 1399
اتلتیکو فصل خوبی داشته، نتایج خوبی می گیرند و بازیکنانشان هم در حال حضار با روحیه هستند. این تیم در حال حاضر صدرنشینی لالیگا را با بازیهایی کمتر از رقبا در اختیار دارد و جو خوب تیم با شوخی های درون رختکن مشهود است. شنبه نوبت لوکاس توریرا بود که توسط ژائو فلیکس سوژه شود. در حقیقت ژائو تصویری از کتانی های هافبک اتلتیکو در واندا متروپولیتانو منتشر کرده و نوشته است:" خیلی خوشگل است اما..."

ژائو در حین ناهار وقتی که کتانی های توریرا را دید، از آن ویدیویی گرفت و در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و با کنایه نوشت:" خیلی خوشگل است اما برای دفعه بعد برایت کتانی می آورم که متعلق به بزرگسالان باشد (بچگانه نباشد)."

اتلتیکو با پیروزی مقابل الچه صدرنشینی لالیگا را حفظ کرد، در این بازی توریرا به زمین نرفت اما ژائو فلیکس فیکس بود و در نیمه دوم به خاطر مصدومیتی جزئی تعویض شد. در حال حاضر به نظر می رسد که مصدومیت ژائو جدی نیست و مشکلی برای بازی بعدی اتلتیکو در مقابل سوسیه داد نخواهد داشت اما به هر صورت به نظر می رسد که جو خوبی در رختکن این تیم وجود دارد که ژائو این گونه کتانی های هافبک تیمش را سوژه می کند.



بارسلونا در این هفته از رقابت‌های لالیگا با نتیجه‌ی 2 بر 2 مقابل والنسیا متوقف شد. گل اول بارسا را در این بازی لیونل مسی با ضربه سر به ثمر رساند. در واقع مسی پس از اینکه پنالتی را از دست داد، در رفت و برگشتی که توپ داشت، توانست با یک ضربه سر، دروازه‌ی والنسیا را باز کند اما مسی پس از چه مدتی توانست بدین شکل گل بزند؟

به گزارش فوتبالی، با توجه به شرایط فیزیکی لئو مسی، این قضیه طبیعی است که او گل های زیادی از روی ضربه‌ی سر به ثمر نرساند و مدت زمان زیادی طول بکشد تا او بتواند با استفاده از این روش گلزنی کند. در واقع گلی که لئو مسی مقابل والنسیا از روی ضربه سر به ثمر رساند، اولین گل او از روی ضربه سر، پس از حدود 3 سال بود چرا که آخرین باری که فوق ستاره‌ی آرژانتینی توانسته بود از روی توپ های هوایی و با استفاده از سر خود گلزنی کند به ماه مارس سال 2017 باز می‌گردد.

مسی با گلزنی در بازی مقابل والنسیا به رکورد پله به عنوان بیشترین گلِ‌زده برای یک تیم رسید و مسی این گل را با ضربه سر به ثمر رساند که پس از مدتی طولانی بود.


لیونل مسی در این هفته از رقابت‌های لالیگا با گلزنی مقابل والنسیا، به رکورد پله، اسطوره‌ی فوتبال برزیل، دست پیدا کرد. مسی اکنون به همراه پله، تنها بازیکنان تاریخ هستند که بیشترین تعداد گل را برای یک تیم به ثمر رسانده‌اند. پس از اینکه لئو مسی به این مهم دست پیدا کرد. پله برای او پیامی احساسی در شبکه های اجتماعی نوشت.

به گزارش فوتبالی، یکی از مهم‌ترین اتفاقات این هفته از فوتبال را می‌توان رسیدن مسی به رکورد پله قلمداد کرد، هر چند که بارسلونا در این بازی پیروز نشد و 2 امتیاز را از دست داد اما رسیدن مسی به رکورد پله تنها دستاورد آبی و اناری پوشان از این بازی بود. پله، اسطوره‌ی فوتبال برزیل، پس از این رکوردشکنیِ لئو مسی در شبکه های اجتماعی نوشت:"وقتی قلب شما از عشق سرریز می شود ، تغییر مسیر دشوار است. مانند تو، من هم می‌دانم که دوست داشتنِ اینکه هر روز یک پیراهن را بپوشی، چگونه است. مثل تو من هم می‌دانم که چیزی بهتر از جایی که در آن احساس خانه بودن می‌کنی، وجود ندارد. لیونل، به خاطر این رکورد تاریخ به تو تبریک می‌گویم. اما مهم‌تر از آن به خاطر دورانی که در باشگاه بارسلونا داشتی تبریک می‌گویم. متاسفانه داستان‌هایی مانند عشق طولانی مدت ما به یک باشگاه، در فوتبال بسیار کمیاب خواهد بود. من تو را خیلی تحسین می‌کنم."

پ.ن
علامت @ به معنی اینه که این مطلب حاوی خلاصه بازی و ویدیو خواهد بود
#LENGLET_OUT
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.