پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

۲ خبر درباره مسی

زمان ارسال : سه شنبه 2 دی 1399
ادواردو ایندا سردربیر نشریه «اوکی دیاریو» اسپانیا در گفت‌و‌گو با برنامه «چیرینگیتو» در تلویزیون اسپانیا مدعی شد که مالک باشگاه منچسترسیتی به سرمربی این تیم پپ گواردیولا گفته‌ که باید درباره خرید لیونل مسی تصمیمش را بگیرد.

مسی در پایان این فصل قراردادش با بارسلونا به پایان می‌رسد و بازیکن آزاد می‌شود. بنابراین جذب او هزینه‌ای نخواهد داشت جز حقوقی که بتواند نظرش را جلب
با این حال ادواردو ایندا مدعی شده است که شیخ منصور، مالک باشگاه منچسترسیتی به اطلاع گواردیولا رسانده است که تابستان سال آینده از بین خرید مسی یا خرید سه بازیکن دیگر، یکی را باید انتخاب کند. او همچنین مدعی شد که سیتی به خاطر عملکردی که مسی در این فصل برای بارسلونا ارائه کرده، نسبت به جذب او کمی مردد شده است و این در حالیست که او ماه ژوئن سال آینده 34 ساله می‌شود.

از آنجایی که منچسترسیتی در برخی دیگر از مناطق میدان دارای کمبود مهره است، باید دید که آیا گواردیولا داشتن مسی را به گزینه دیگرش در بازار نقل و انتقالات ترجیح خواهد داد یا نه. البته تمام این‌ها در شرایطی است که رئیس جدید باشگاه بارسلونا که در انتخابات ماه میلادی آینده مشخص می‌شود، نتواند مسی را برای ماندن در نوکمپ متقاعد کند




لیونل مسی که قرارداد فعلی‌اش با باشگاه بارسلونا در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، آینده حرفه‌ای‌اش همچنان مبهم است. نشریه اسپانیایی «اوکی دیاریو» حالا گزارش می‌دهد که فوق‌ستاره آرژانتینی بارسا به رفتن به اینتر فکر می‌کند. در حالی که گفته می‌شود دو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی در تابستان 2021 رقبای اصلی یکدیگر برای جذب مسی 33 ساله به عنوان بازیکن آزاد هستند اما طبق ادعای این نشریه اسپانیایی، برنده 6 توپ طلا احتمال رفتن به سری A ایتالیا را رد نمی‌کند.

مسی در تابستان اخیر پس از سال‌ها حضور در بارسلونا خواهان جدایی از این تیم شد اما در نهایت مدیران وقت باشگاه بارسلونا با جدایی او مخالفت کردند و این فوق‌ستاره آرژانتینی نیز به خاطر وجود بند فسخ 700 میلیون یورویی که هر باشگاهی قادر به پرداختش نیست، تصمیم گرفت سال پایانی قراردادش را در بارسا سپری کند.
رئیس جدید باشگاه بارسلونا که در تاریخ 24 ژانویه 2021 (5 بهمن) در انتخابات پیش روی ریاست این باشگاه انتخاب خواهد شد، تنها یک هفته فرصت دارد تا پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی با لیونل مسی برای تمدید قراردادش به توافق برسد، در غیر اینصورت این فوق‌ستاره آرژانتینی در ماه ژانویه می‌تواند با باشگاه‌های دیگر مذاکره کند و در پایان فصل جاری با اتمام قراردادش به‌عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی دیگر شود.

خوان لاپورتا، رئیس پیشین باشگاه بارسلونا اخیراً در گفت‌وگو با شبکه رادیویی «اوندا سِرو» اسپانیا فاش کرد که این باشگاه در سال 2006 پیشنهادی 250 میلیون یورویی از اینتر برای واگذاری لیونل مسی به این باشگاه ایتالیایی دریافت کرده بود که به آن پاسخ منفی داد.

مسی 33 ساله که با به ثمر رساندن 643 گل در 748 بازی، بهترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا به شمار می‌رود، تاکنون 33 جام مختلف را با آبی‌‌واناری‌ها کسب کرده است که از آن جمله می‌توان به 10 قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.