پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

برترین شماره ۱۰ های ابدی در تاریخ فوتبال (قسمت ۲!!

زمان ارسال : سه شنبه 7 بهمن 1399
شماره ۱۰ در فوتبال اغلب به بازیکنهایی داده میشود که در تیم بیشترین مسئولیت و نوعی لیدر و رهبر تیم به حساب می آیند به همین بهانه در این پست نگاهی به اعجوبه هایی که این شماره را به تن کرده اند می اندازیم ( بخش دوم )


روبرتو باجو( ایتالیا )
از جنبه استعداد ناب، مطمئن نیستیم که فوتبال ایتالیا هرگز بازیکنی مانند باجو به خود دیده باشد و حتی شبیه به آن را در آینده ببیند.باجو هنرمند توپ بود، کسی که می‌توانست با توپ هر حرکتی کند، پیش از اینکه حریف بخواهد فکر کند و یا تصور کند که او قرار است چه کار کند. نوع دویدن باجو و پشت سر گذاشتن مدافعان حریف با دویدن روی نوک پاهایش که به ندرت کف پایش به زمین می‌خورد، رزومه باجو روی کاغذ خیلی تأثیرگذار به نظر نمی‌آید؛ یک قهرمانی در جام یوفا، دو قهرمانی در سری A ایتالیا و یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا. او در سال 1993 هم یک بار توپ طلا را از آن خود کرد و بر این اساس با خود می‌گویید این دستاورد کمتر از دستاور یک اسطوره است، اما به امثال ما اعتماد کنید که فوتبال باجو را در طول 90 دقیقه کامل دیده‌ایم، او همیشه خوب بود.

زین الدین زیدان ( فرانسه )
کارشناسان زیادی بر این باور اند که زیدان یکی از نوابغ و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است ،عملكرد زيدان در جام جهانى ۹۸ به ويژه دو ضربه سرى كه در فينال از جناح راست و چپ وارد دروازه برزيل كرد نام او را در زمره بزرگان فوتبال جهان ثبت كند؛ اما كارنامه «زيزو» پربارتر از اين حرف‌هاست.در كنار جام جهانى ۹۸ مى‌توان به قهرمانى در يورو۲۰۰۰ و نايب قهرمانى در جام جهانى ۲۰۰۶ با آن حادثه ماندگار در تاريخ فوتبال اشاره كرد؛ افزون بر اينكه با يووه و رئال مادريد بازيكن الجزاير تبار فرانسوى هر چه جام بود، يكى پس از ديگرى به مجموعه افتخاراتش افزود. ضربات آزاد، دريبل‌‌هاى ريز، بازي‌سازى و ضربه‌‌هاى سروپا در جريان بازى، همه و همه با واژه بى نظير تعريف مى‌شود.

الساندرو دل پیرو(ایتالیا )
مردی که نامش با یوونتوس عجین شده و همین او را تبدیل به ۱۰ ابدی در قلب همه هوادارانش کرده است. یادآوری سال‌های درخشش دل‌پیرو در یوونتوس مطمئنا برای آن‌هایی که فوتبال را با او زندگی کرده‌اند، همیشه لذت بخش خواهد بود ، سمت چپ زمین حریف همیشه منطقه مورد علاقه دل پیرو بود جایی که اگر در آن پا به توپ می‌شد، ضربه روی پا و بغل پایش مهم نبود. چون آن‌قدر به توپ قوس می‌داد که گلر بدبخت حریف نتواند به هیچ نوعی دروازه‌اش را نجات دهد. منطقه ای که دلپیرو آنقدر به این شیوه در آن گل زد که به منطقه دلپیرو معروف شد .

رونالدینیو(برزیل )
فوتبالدوستان وقتی یاد آن بازی های چشم نوازش که می افتند دل شان می خواهد که باز هم جوان شود و بتواند در سطح اول دنیا فوتبال بازی کند. دل شان می خواهد باز هم ببینند که چگونه یک طرف را نگاه می کند و به طرف دیگر پاس می دهد. هنوز هم فرارهای سریع و تکنیک نابش در ذهن خیلی ها باقی مانده و به نظر نمی رسد به این راحتی ها هم به فراموشی سپرده شود. او شاید دل ربا ترین قصه فوتبال باشد .که خیلی از فوتبال دوستان و اعضای سایت بارسا نیوز به او لقب شاعر فوتبال دادند.


فرانچسکو توتی(ایتالیا )

این نسل باید شکر گذار باشد که این افسانه رو به چشم دیده است پسری که با جادوی خود همگان را مات و مبهوت ساخته و برای دوست و دشمن راهی جز ایستادن و تشویق کردنش باقی نگذاشته است. کسی که در طول تمامی این سالها همیشه در قلب دوستداران خود بوده و هیچ گاه آنها را به بهانه های مختلف تنها نگذاشته و به قلب و ایمان خود پشت نکرده است، او فرانچسکو توتی است ۱۰ ابدی و خود خود فوتبال
**راستی منبع رو از دست ندید و برای تنوع سایت ببیند ‌. حتما منبع دیدن داره ‌.
مخصوصا جواب آقا عارف به سنش انصافا خیلی خوبه .کاشکی بوفالو از سایت نمیرفت ‌.خیلی کاربر خ بی بود **
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.