پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بررسی نتایج دیشب لیگ اروپا 2021

زمان ارسال : جمعه 8 اسفند 1399
بازیهای پنجشنبه شب لیگ اروپای 21-2020 در حالی پیگیری شد که ناپولی و لسترسیتی شاخص ترین تیم های حذف شده مرحله یک شانزدهم نهایی بودند در حالی که میلان و آرسنال صعود سختی داشتند.

آژاکس همچون بازی رفت در بازی برگشت هم با نتیجه دو بر یک مقابل لیل پیروز شد و به راحتی به مرحله بعدی رفت. ناپولی با وجود پیروزی دو بر یک مقابل گرانادا به خاطر شکست دو بر صفر از مسابقات کنار رفت. بدین ترتیب گتوزو یک گام دیگر به اخراج شد و از مسابقات کنار رفت.


آرسنال تا دقیقه 87 در مقابل بنفیکا در آستانه حذف بود تا این که گل دوم اوبامیانگ در این بازی نجاتشان داد. تیرنی دیگر گل توپچی ها را زد و با نتیجه سه بر دو پیروز شدند تا در مجموع دو بازی با نتیجه چهار بر سه به پیروزی رسیدند و به یک هشتم رفتند.

لسترسیتی در خانه مقابل اسلاویا پراگ با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و بدین ترتیب حذف تیم انگلیسی هم یکی از شگفتی های مسابقات بود. میلان که این روزها حال و روز خوشی ندارد به سختی در مقابل ستاره سرخ بلگراد ده نفره تن به تساوی داد. کسیه در دقیقه 9 گلزنی کرد و در نهایت با گل محمد الفردو برای تیم صربستانی بازی با نتیجه 1-1 تمام شد که کار در مجموع دو بازی 3-3 شد و میلان به سختی و به لطف گل زده در خانه حریف به مرحله بعد رفت. روسونری ها به نظر می رسد که هنوز با شوک از دست دادن صدرنشینی لیگ ایتالیا کنار نیامده اند.

رم با پیروزی سه بر یک در مقابل براگا صعود آسان خود را تکمیل کرد در حالی که آنتورپ یعنی تیم بیرانوند با شکست پنج بر دو مقابل رنجرز با مجموع دو بازی با نتیجه 9 بر پنج از مسابقات کنار رفت. منچستریونایتد نیز هر چند که در مقابل سوسیه داد به تساوی بدون گل رسید اما به خاطر پیروزی قاطع دور رفت با نتیجه چهار بر صفر به مرحله بعدی رفتند.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.