پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

⚜گوشه ای از برترین فیلم های عاشقانه ی سه دهه اخیر تاریخ سینما

زمان ارسال : دوشنبه 11 مرداد 1400
❤تایتانیک (Titanic)

تایتانیک فیلمی حماسی_عاشقانه به نویسندگی و کارگردانی جیمز کامرون در سال ۱۹۹۷، از کمپانی‌های پارامونت پیکچرز و فاکس قرن بیستم است. داستان فیلم، دربارهٔ غرق شدن تایتانیک، بزرگ‌ترین کشتی دوران خود در سال ۱۹۱۲ است. فیلم‌نامهٔ تایتانیک، آمیزه‌ای از واقعیت و افسانه است. این فیلم با بودجه تولید ۲۰۰ میلیون دلار گرانترین فیلم ساخته شده در آن زمان بود.




 

⚜دفترچه‌ خاطرات (The Notebook)

دفترچه خاطرات یکی از بهترین فیلم های عاشقانه دنیا، داستان جوانی فقیر اما پرشور است که عاشق دختری از خانواده‌ای ثروتمند می‌شود. این عشق به دختر حس رهایی می‌دهد. اما آنها خیلی زود به‌خاطر تفاوت طبقه‌ی اجتماعی‌شان از هم جدا می‌شوند. این فیلم بی‌تردید بهترین اقتباس از کتاب‌های نیکلاس اسپارکس است.



 

⚜پیش از طلوع (Before Sunrise)

این فیلم اثری درام با داستانی به قلم ریچارد لینکلیتر و کیم کریزان می‌باشد. قسمت‌های دوم و سوم این فیلم به ترتیب در سالهای ۲۰۰۴ و ۲۰۱۳ به نام‌های پیش از غروب و پیش از نیمه شب ساخته شدند. داستان از قطاری که به سمت پاریس حرکت می‌کند آغاز می‌شود و دختری به نام سلین در کنار یک خانواده آلمانی نشسته است که به سروصدای خانواده آلمانی از آن ردیف جدا شده و به چند ردیف عقب‌تر در ردیف کنار پسری به نام جسی (جیمز) که برای تفریح به اروپا آمده، آغاز می‌شود. در این میان این دو شروع به گفتگو می‌کنند که سر آغاز یک رابطه می‌شود.



 

⚜من پیش از تو (Me before you)

در شهری کوچک دختر جوانی مسئولیت رسیدگی به مرد جوانی را به‌عهده می‌گیرد که فلج شده است. او درگیر رابطه عاطفی غیرمنتظره‌ای با این مرد جوان می‌شود. ویل ترینر ماجراجو که همواره به ورزش‌های مخاطره‌آمیزی چون صخره‌نوردی می‌پردازد، در اوج جوانی و سلامت و ثروت اتفاقی برایش رخ می‌دهد و به لحظه‌ای زندگی‌اش تغییر می‌کند و در این بین لوییزا کلارک مسئولیت مراقبت از او را به عهده می‌گیرد.

 

⚜در حال‌ و هوای عشق (In the Mood for Love)

 فیلمی هنگ کنگی در ژانر درام و رمانتیک محصول سال ۲۰۰۰ میلادی است. کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی این فیلم را وونگ کار وای بر عهده داشته‌است.  اقای چو یک روز خانم چان را به نوشیدنی دعوت می کند، انها از همسرانشان و سفرهایشان صحبت می کنند. هر دوی انها به به نقاط مشترکی در مورد همسرانشان رسیده و به انها مشکوک می شوند، نکند که همسران در سفر با هم در ارتباط باشند…



 

⚜ درباره‌ زمان (About Time)

تیم در ۲۱ سالگی می‌فهمد که می‌تواند در زمان سفر کند و رخدادهای گذشته و حال را تغییر بدهد. تصمیم او برای داشتن زندگی بهتر با به‌دست آوردن همسر موردعلاقه‌اش، آن‌طور که فکرش را می‌کرد ساده و بی‌دردسر نیست! فیلمی از کارگردان «این عشق است» (Love Actually) بی‌تردید یکی از بهترین فیلم های عاشقانه دنیا است.


 

⚜برفی (Barfi)

یک فیلم کمدی درام و رمانتیک که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد؛ که بهترین فیلم ۲۰۱۲ سینمای هند شناخته شد. برفی (رانبیرکاپور) پسر کر ولالی است که زندگی او در سه مقطع زمانی و همچنین رابطه اش با جیل میل (پریانکا چوپرا) که مبتلا به اوتیسم است و شروتی (ایلینا دی کروز) روایت می‌شود.

 

⚜بخت پریشان ما (The Fault In Our Stars)

فیلمی رمانتیک درام آمریکایی به کارگردانی جاش بون، برگرفته از رمانی به همین نام به قلم جان گرین است. هیزل گریس لنکستر هیچ‌گاه از زندگی خود سهمی جز بیماری لاعلاج نبرده است. در واقع فصل آخر زندگی او با تشخیص بیماری سرطانش نوشته شد، گرچه دارویی جدید با تأثیر معجزه‌آسایی چند سال دیگر را به زندگی او هدیه کرده‌است. اما با ورود ناگهانی آگوستوس واترز خوشتیپ به گروه حمایت از کودکان سرطانی پیچش داستانی بزرگی رخ می‌دهد...


⭕به نظر شما برترین فیلم عاشقانه 3 دهه اخیر تاریخ سینما کدام فیلم است ؟
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.