پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نیمار کرویف آرتتا بارتمعو

زمان ارسال : چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399
میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال می‌گوید در فصل نقل و انتقالات پیش رو به دنبال بازیکنانی که تمایل واقعی به بازی در این تیم ندارند و باید برای راضی کردن‌شان به انتقال به آرسنال تلاش کرد نخواهد رفت. سرمربی اسپانیایی آرسنال می گوید : یعنی من واقعا برای راضی کردن یک فوتبالیست برای پیوستن به آرسنال باید سعی کنم راضی‌اش کنم؟ پیوستن به آرسنال؟ نه، اگر اینطور باشد از خیر چنین مهره‌ای می‌گذرم. من دنبال بازیکنی هستم که بگوید بله، من می‌خواهم برای این باشگاه بازی کنم و ارزش‌ها و سبک بازی‌اش را دوست دارم".
وقتی من بشخصه به عنوان یک هوادار بارسلونا این سخنان دستیار سابق گواردیولا را که می شنوم با خود می گوییم بارسلونا با قدمت و افتخاراتی چند ده برابر آرسنال یا تیم های بزرگ دنیا امروزه مقابل یکی از اصل های ابتدایی خود قرار گرفته .
سالها قبل سوهان کرویف اسطوره ی بارسا در قالب مربی گفت که اگر یه بازیکن یکبار از بارسا رفت برای همیشه از بارسا رفت و نباید برگردد . این در حالیست که در سالهای اخیر همین مدیریت اجازه‌ی بازگشت تیاگو را به بارسلونا ندادند پس چطور خودشان و تیم بزرگ بارسلونا را برای بازگشت کسی که بارسلونا را تحقیر کرد به آب و آتش می زنند این سوالی که مدیران بارسا باید پاسخ دهند
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.