پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شخصیت شما را با توجه به چشم های تان مشخص میکنیم

زمان ارسال : دوشنبه 24 خرداد 1400
ممنون از شما داداشای گلم که مطلب لابک میکنین ❤
همه این را می دانند که حتی بدون گفتن کلمه ای چشم ها صحبت های زیادی می کنند. غم، شادی، نفرت، عشق و تمامی احساسات دیگر را می توان از چشم ها خواند.

بسیار از اوقات ما می توانیم بدون اینکه فرد مقابلمان حرفی بزند از احساسات او مطلع شویم. اما چشم ها می توانند بیش از احساسات، درباره شخصیت یک فرد و خودمان توضیح دهند.

در ادامه ما به شما شکل های مختلف چشم و شخصیت افراد بر اساس آنها را به شما توضیح خواهیم داد. اگر علاقه دارید می توانید شکل چشم و شخصیت خودتان را در نظرات با ما و دیگران در میان بگذارید.

1. چشم بادامی: افرادی که چشمانشان بادامی است به طور کلی شخصیت گرم و مهربانی دارند. اگر چشمانی به شکل بادام دارید، به احتمال زیاد محبوب هستید و برای کمک به دیگران همه تلاش خود را انجام می دهید.

با این حال چشم بادامی ها می توانند مرموز نیز باشند که در نتیجه دیگران در شناختتان دچار مشکل می شوند. در این شرایط سعی کنید کمتر جدی باشید و زیاد سخت نگیرید.



2. چشمان کوچک: اگر چشمان کوچکی دارید شما دارای یک تمرکز بسیار خوب هستید. شما نگاه انتقادی، تحلیلی و جدی به زندگی دارید و اغلب به عنوان فرد باهوش گروه و اطرافیانتان شناخته می شوید.

دیگران به طور عمده می خواهند مسائل پیچیده را برایشان حل کنید. در عین حال ممکن است دیگران فکر کنند احساسات در شما جایی ندارد اما حقیقت چیز دیگری است.




3. چشم های برآمده: افرادی که چشم های برآمده دارند چشمهایشان بزرگ بوده و از زیبایی خاصی نیز برخوردار است. اگر چشم هایتان اینگونه است شما شخصیتی مهربان و شیرین دارید.

شما یک حلقه کوچک از دوستان و خانواده در اطراف خود دارید. این افراد برای شما همه چیز هستند و شما هرگز این موضوع را فراموش نمی کنید.



4. چشمان فرورفته: اگر چشمان شما کمی بیشتر در کره چشم فرورفته است دارای این شخصیت هستید. شما فردی هستید که می توانید به تنهایی شاد بوده و سرگرم شوید.

شما در دنیای خارج کمی مرموز به نظر می رسید. با این حال، این به معنای یک چیز منفی نیست. شما عاشق هستید و وقتی شخصی را خیلی خوب می شناسید، کاملاً خود را در معرض دید او قرار می دهید.



5. چشمان گرد: اگر چشمانی گرد دارید پر از خلاقیت هستید. شما فردی باز، احساساتی و مشتاق هستید که اغلب در گروه های بزرگ توجه بسیاری را به خود جلب می کنید.

دلیل این موضوع جذابیت بسیار زیادی شما است. همچنین گاهی اوقات ممکن است کمی و دست پا چلفتی به نظر برسید اما این موضوع می تواند باعث شیرینی شما شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.