پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

صحبت های تام هاردی در مورد ایفای نقش بین در دارک نایت

زمان ارسال : سه شنبه 11 مرداد 1401
سه‌گانه شوالیه تاریکی به کارگردانی کریستوفر نولان تمامی استانداردهای این ژانر را تغییر داد و مسیر تازه‌ای را در دوران اقتباس از کامیک بوک‌ها آغاز کرد. این سه‌گانه همچنین ثابت کرد که فیلم‌های ابرقهرمانی نیز می‌توانند تاثیرات زیادی روی مخاطبان و دوست‌داران این ژانر داشته باشند. در کنار این موارد، باید اشاره کرد که این سه‌گانه همچنین در دوران کاری و حرفه‌ای بازیگران آن ماندگار شد و به عنوان یک سکوی پرتاب بزرگ برای آن‌ها عمل کرد.

تام هاردی، یکی از شخصیت‌های منفی نقاب‌دار فیلم The Dark Knight Rises (شوالیه تاریکی برمی‌خیزد) درمورد سختی‌ها و آسیب‌هایی که از نظر فیزیکی برای بدست آوردن و ایفای این نقش متحمل شد، صحبت کرده است. وی در سال ۲۰۱۷ در مصاحبه‌ای با The Daily Beast درباره اضافه وزن برای ایفای نقش «Bane» و شخصیتش در فیلم Warrior صحبت کرد و در این باره گفت:

احتمالا بیش از حد به بدنم آسیب رسانده‌ام. من اندام کوچکی دارم و اگر به افزایش وزن ادامه دهم، تحت فشار بیش از حد، ممکن است بدنم فرو بریزد.

وی همچنین در گفت و گو با مجله Men’s Health بیان کرد که برای این نقش ۳۰ (۱۳ کیلو) پوند وزن اضافه و از یک تمرین تخصصی برای عضله‌سازی سریع استفاده کرده است.

تام هاردی درباره عوارض تغییرات فیزیکی مشکلی ندارد و از آن‌ استقبال می‌کند

این بسیار خوب و فوق‌العاده است که هاردی درمورد اثرات ماندگار و طولانی مدت افزایش وزن برای یک نقش مشکلی ندارد. هالیوود به بازیگرانی از این دست که از لحاظ فیزیکی بدن خود را در معرض تغییر قرار می‌دهند، جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را برای نقش‌هایی مانند وینستون چرچیل با بازی زیبای گری اولدمن در فیلم Darkest Hour یا فیلم Dallas Buyers Club که در آن متیو مک‌کانهی نقش یک بیمار مبتلا به ایدز را بازی کرده اهدا کرده است.

در اغلب موارد، گفت و گو درباره خطرات و عوارض تغییر شدید وزن و فرم بدن نادیده گرفته می‌شود. مطبوعات، بدون اینکه توضیح دهند تغییرات وزنی زیاد معمولا برای افرادی که مربی و متخصص تغذیه حرفه‌ای ندارند امکان پذیر نیست، تمایل دارند تعهد بدنی بازیگران را نیز تحسین کنند. اخیرا، صحبت‌های زیادی در مورد انتظارات فیزیکی غیرواقعی از بازیگران انجام شده و با کمیل نانجیانی، ستاره فیلم Eternals، آشکارا در مورد تأثیر تغییر فیزیکی برای نقش بالیوودیِ کینگو، بر جسم و اندامش صحبت کرد و گفت که بازیگر هزینه هر تغییر فیزیکی شدید را می‌پردازد. وی همچنین اظهار داشت که که این روند ممکن است برای یک فرد جوان‌تر خوب باشد، اما:

زمانی که وارد دوران ۴۰ سالگی زندگی خود می‌شوید، باید بیشتر مراقب تمرینات تند و پرفشار باشید و بدن خود را حفظ کنید. زمان کافی برای ادامه تمرین ندارید، زیرا مشغول فیلمبرداری هستید، بنابراین بدن شما به طور همزمان در حال شنا کردن در دو جهت مختلف است.

نانجیانی، ، بازیگر و نویسنده پاکستانی – آمریکایی بیان کرده که سبک مورد انتظار هالیوود درباره آموزش سریع برای یک نقش تأثیر منفی بر بدن او داشته و او بیش از پیش دردهایی را در بدنش حس می‌کند. او می گوید که حمل فرزندانش به آسانی سابق نیست و مفاصلی دارد که صدای کلیک (ترق و تروق) شدن می‌هد و طبیعتا نباید این اتفاق بیفتد.

اگرچه تام هاردی از زمانی که در مورد معایب این پروسه صحبت کرد، چنین دگرگونی‌های بدنی شدیدی را برای نقش‌ها تجربه نکرده است، اما از آن زمان تاکنون نقش ادی براک را در فیلم‌های Venom 1 و 2 ایفا کرده. طبق گزارش Men’s Health، این بازیگر هفته ای پنج بار برای این نقش تمرین می‌کرد و هنرهای رزمی ترکیبی، بوکس و جیو جیتسو را کار می‌کرده است.
امید می‌رود که مانند آنتونی هاپکینز در فیلم «The Father» که به سادگی نقش پیرمردی شبیه به خودش را بازی کرده بود، وسواس ناسالم هالیوود برای وادار کردن بازیگران به نابود کردن بدنشان برای ایفای یک نقش به‌خصوص در نهایت از بین برود.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.