پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

⬅️معرفی ۵ فیلم ترسناک ۲۰۲۲➡️

زمان ارسال : شنبه 22 مرداد 1401
عکس مربوط ب فیلم The Innocents
⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️
The Innocents

اسکیل فوگت (همکار همیشگی یواخیم تری‌یر)، نویسنده و کارگردان، تصویری خیره کننده از سیرت انسان در دوران کودکی را با داستانی از چهار کودک به تصویر می‌کشد. چهار کودکی که در یک تابستان متوجه می‌شوند توانایی های فراطبیعی دارند. فیلم ترسناک The Innocents نگاهی منقلب کننده به مرز باریک بین خیر و شر و روی تاریک‌تر بی‌گناهی دارد. چهار بازی تاثیر گذار به وحشت آزاردهنده فیلم قدرت می بخشند و با اضافه کردن احساساتی پیچیده و اخلاقیات به تنش داستان می‌افزایند.

فوگت قلب تاریک ،خشم و خوف موجود در فیلم را زیر نور خورشید و در روشنایی کامل به تصویر می‌کشد. این تضاد بیننده را حبس می‌کند. اعمال وحشتناکی که این بچه‌ها مرتکب می‌شوند درست زیر چشم بزرگسالان اتفاق می‌افتد، اغلب در دید عموم، بدون اینکه کسی متوجه شود. احساسات موجود در فیلم انقدر واقعی به تصویر کشیده می‌شوند که وحشت را تشدید می‌کنند و یکی از ترسناک‌ترین تصاویر از دوران کودکی در ذهن ایجاد می‌شود
⬇️
The Black Phone

سال 1978 است و در یکی از محله‌های شمالی دنور کودکان یکی پس از دیگری گم می‌شوند. فینی (با بازی میسون تیمز) و خواهر کوچکترش گوئن (با بازی مادلین مک گرا) زندگی خود را صرف این می‌کنند که پدر مستشان (با بازی جرمی دیویس) را تحریک و عصبانی نکنند. اما مدت کوتاهی پس از ناپدید شدن یکی از تنها دوستان فینی، او با آدم ربا (اتان هاوک) رو در رو می‌شود.

فینی در زیرزمین این آدم ربا گیر می‌افتد و راهی برای بیرون رفتن یا کمک گرفتن ندارد. اما او در این زیرزمین تنها نیست، تلفن سیاه کوچکی در زیرزمین وجود دارد. حالا وقت همه چیز است و با سپری شدن هر دقیقه فینی به مرگش نزدیکتر می‌شود. او از دنیای ماوراء کمک می‌گیرد، زیرا قربانیان گذشته آدم ربا از طریق تلفن سیاه تماس با او ارتباط برقرار می‌کنند.

فیلم به کارگردانی اسکات دریکسون و نویسندگی سی. رابرت کارگیل که اقتباسی از داستان کوتاه جو هیل است، داستانی حساس را در زیر پوششی از ترس‌ها به تصویر می‌کشد. بزرگترین نقطه قوت فیلم در عملکرد بازیگران اصلی آن است. تیمز قلب اصلی فیلم را تشکیل می‌دهد، اما مک گرا یک استعداد استثنایی و نادر است. ایتن هاک در لیگ مخصوص به خودش است و مثل یک ستاره واقعی به شکلی فوق العاده‌ و برخلاف کلیشه‌ها شخصیتی هولناک را به تصویر می‌کشد.
⬇️
See for me
سوفی (با بازی اسکایلر داونپورت) زمانی یک اسکی باز بسیار موفق و مشهور بود، اما به نظر می‌رسد نابینایی کار او را متوقف کرده است. رویاها و آرزوهای بر باد رفته باعث ایجاد خشم در سوفی شده و سبب شد او همه را از خود دور کند و سرسختانه به استقلال پر از تنهایی‌اش چنگ بزند.

سوفی برای نگه داری از یک گربه در یک عمارت دورافتاده کار پیدا می‌کند اما او نابینایی خود را از صاحب خانه و رئیسش پنهان می‌کند. سپس سه دزد بدون اینکه متوجه باشند کسی در خانه است وارد آن می‌شوند. تنها وسیله دفاع و فرار سوفی یک اپ تلفنی است که او را به یک کهنه سرباز و گیمر، کلی (با بازی جسیکا پارکر کندی) وصل می‌کند و اجازه می‌دهد تا از راه دور کلی چشمان سوفی باشد و به جای او ببیند.

See for Me به کارگردانی رندال اوکیتا و نویسندگی آدام یورک و تامی گشوئه بیشتر علاقه‌مند است پیچیدگی‌های اخلاقی قهرمان خود را زیر ذره‌بین قرار دهد و بررسی کند. نقش سوفی را بازیگری کم بینا ایفا می‌کند که نقش را خیلی بیشتر به حقیقت نزدیک کرده و به پیچیدگی شخصیت سوفی اضافه می‌کند. این نکته فیلم مهیج و جالب اوکیتا را تازه و جذاب نگه می‌دارد. حتی پس از اینکه داستان دزدی از یک خانه به داستانی کاملاً متفاوت تبدیل می‌شود
⬇️
Watcher

جولیای آمریکایی (با بازی مایکا مونرو) زندگی خود را در آمریکا رها می‌کند تا همسر نیمه رومانیایی خود به نام فرانسیس (کارل گلوسمن) را برای شغل پرفشار خود به بخارست همراهی کند. او در پیدا کردن جایگاه خود در کشور و فرهنگی جدید کاملاً تنهاست و این مشکل به دلیل موانع زبانی دشوارتر هم می‌شود.

جولیا تمام روز تنهاست و شب‌ها این تنهایی فشار بیشتری به او وارد می‌مند. او یک شب از پنجره به بیرون خیره می‌شود و با ناباوری متوجه چهره‌ای خوفناک می‌شود که به او خیره شده است. حس اینکه کسی او را تحت نظر دارد همراه با وجود قاتلی به نام اسپایدر که در حال تعقیب و بریدن سر زنان در آن منطقه است، دست به دست هم می‌دهد تا پارانویایی مهلک به جان جولیا بیفتد.

اما آیا کسی جولیا را دنبال می‌کند یا این حس به خاطر تنهایی و شوک فرهنگی است؟ توانایی کلویی اوکونو در ایجاد فضایی متشنج و وهم‌آور با استفاده از داستانی به ظاهر ساده، تحسین برانگیز است. این فیلم یک درام روانشناختی سنجیده است که به اوکونو اجازه می‌دهد تا از الهام‌هایش استفاده و به نوعی آن‌ها را متعلق به خودش کند. پایان خونین و رضایت‌بخش Watcher، این فیلم را به یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک‌ ۲۰۲۲ تبدیل می‌کند.
⬇️
فیلم ترسناک Scream
بیست و پنج سال از سری اصلی قتل‌ها در وودزبورو و یک دهه از وقایع آخرین قتل‌های زنجیره‌ای می‌گذرد. این بدان معناست که زخم‌های قدیمی شهر وودزبورو و ساکنین شهیرش مدتی است التیام یافته است. انگار که آرامش به شهر برگشته باشد. تا زمانی که Ghostface دوباره ظاهر می‌شود و نسل جدیدی از نوجوانان وودزبورو را هدف قرار می‌دهد.

فیلمنامه جیمز وندربیلت و گای بیوزیک این فرنچایز افسانه‌ای را به شیوه‌ای هوشمندانه و عمیقاً تکان دهنده تکامل می‌دهد. کارگردانان مت بتینلی-اولپین و تایلر ژیلت فیلم Scream را به وس کریون، استاد ترس، تقدیم کردند. سایه این استاد بزرگ در فیلم آن‌ها دیده می‌شود. همان‌قدر که حضور کریون در فیلم قابل لمس است، فیلمسازان با مهارت امضای خود را نیز پای فیلم می‌گذارند.
_______
منبع==ویجیاتو
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.