پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اخبار فوتبال جهان احتمال جدایی ستون دفاع بارسلونا و احمد نوراللهی از پرسپولیس و احترام بایرن‌مونیخ به اسطوره خودشان

زمان ارسال : دوشنبه 25 مرداد 1400
عکس پست نورپردازی زیبای آلیانز آرنا برای تشکر از گرد مولر فقید ????



???? دو صفحه خبری و پرمخاطب اماراتی به نقل از رسانه‌های ایرانی از حضور احمد نوراللهی در این تیم خبر داده‌اند. صفحه توئیتری امارات اسپورت نوشته است که شباب الاهلی با نوراللهی بر سر قراردادی دو ساله و دستمزد سالیانه 1.2 میلیون دلار به توافق رسیده است. صفحه توئیتری منبر الامارات نیز با درج همین خبر، از توافق شباب الاهلی و نوراللهی خبر می‌دهد. به هر شکل طی ساعات گذشته اخبار پیرامون جدایی نوراللهی بیش از پیش به گوش می‌رسد و باید دید باشگاه پرسپولیس موفق به حفظ مهره کلیدی خط میانی تیم خود خواهد شد یا نوراللهی نیز راه کنعانی زادگان را در پیش گرفته و از این تیم جدا می‌شود.





به گزارش خبرگزاری اسپانیایی ، باشگاه رم مایل به جذب کلمنت لنگله مدافع فرانسوی بارسلونا می‌باشد



به گزارش رسانه‌های انگلیسی ، هکتور بیرین مدافع اسپانیایی آرسنال مایل به ادامه با توپچی ها نیست و حتی حاضر است برای پیوستن به تیمی دیگر حقوق خود را کاهش دهد



✅ به گزارش کیکر ، جولیان دراکسلر هافبک پاری سن ژرمن به زودی از این تیم جدا خواهد شد ، گفته میشود لورکوزن محتمل ترین گزینه برای این بازیکن می‌باشد




✅ به گفته اسکای ، روملو لوکاکو میتواند اولین بازی خود را برای چلسی در روز یکشنبه مقابل آرسنال انجام دهد




???? نگرانی جدید مدیران آبی/ رشید مظاهری پولش را بگیرد از استقلال می‌رود؟!

????باشگاه استقلال تاکنون 60 درصد از قرارداد رشید مظاهری را به حساب این بازیکن واریز کرده است و مدیران استقلال به وکیل رشید مظاهری وعده دادند که 20 درصد دیگر به حساب این دروازه‌بان واریز شود اما مدیران استقلال بیم آن دارند با واریز این پول، او راهی تیم دیگری شود. رشید مظاهری با پیشنهاد خوبی از سوی تیم سپاهان اصفهان مواجه شده است.




????| روز بزرگ برای آینده ام‌باپه

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، کیلین ام‌باپه امروز سکوت خود را خواهد شکست و در خصوص وضعیت و آینده خود توضیحاتی خواهد داد. این در حالی است که جوزپ پدرول شب گذشته مدعی شد ستاره فرانسوی از ناصر الخلیفی درخواست کرده تا مذاکرات با #رئال‌مادرید برای انتقال در تابستان جاری را آغاز کند، با این وجود موضع پاریسی‌ها در کنفرانس خبری مسی مشخص شد، آن‌ها نمی‌خواهند اجازه خروج به ستاره جوان خود بدهند!

ام‌باپه پیشنهاد تمدید قرارداد ۶ ساله #پاریسن‌ژرمن با دستمزدی برابر با نیمار را رد کرده و تمایلی به تمدید قرارداد ندارد. این در حالی است که ستاره جوان در جریان معارفه پاریسی‌ها در پارک‌دوپرنس توسط هواداران خودی هو شد.




✅ الچرینگیتو : کیلین ام‌باپه خواهان جدایی از پاری سن ژرمن می‌باشد و آمدن مسی چیزی را تغییر نخواهد داد ، او ساعات آینده با ناصرالخلیفی جلسه ای خواهد داشت که به نظر خواهد رسید درخواست خود مبنی بر جدایی را اعلام خواهد کرد.




بازیکنان پاری سن ژرمن روز گذشته برای جشن تولد آندر هررا دور هم جمع شدند اما در بین آنها کیلیان امباپه حضور نداشت تا به شایعات جدایی او دامن زده شود.



#ماسک بزنید


مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.