پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بد ترین معاوضه؟ ملو چه بود؟ (تنبل نباشید)

زمان ارسال : شنبه 24 مهر 1400
سلام شاید یکی از بد ترین معاوضه های سال بشه پیانیچ و ملو که بخاطر زیاد بودن و وقت نداشتن پارت بندی کردم که اول نگاهی بر آرتور ملو میندازیم✨‼️
تنبل نباشید بخونید!
----------------------------------------
داده فنی پیشرفته «Progressive Distance» یک داده بسیار کلیدی و مهم برای تحلیل کیفیت هافبک های میانی در نقش «Shuttler» است. ‼️ چنین هافبک هایی نقش فوق العاده مهمی در فاز های مختلف انتقال ایفا می کنند〽️ و یکی از این فازهای مهم، انتقال از دفاع به حمله است. این داده فنی پیشرفته به ما کمک می کند تا کیفیت یک هافبک میانی را در این مسئله ارزیابی کنیم. این داده فنی پیشرفته به ما می گوید که یک بازیکن در طول 90 دقیقه چه اندازه توپ را از طریق ارسال پاس و یا حمل آن، رو به جلو و در راستای دروازه حریف انتقال داده است.❕❗
----------------------------------------

فنی پیشرفته بسیار مهم است (داده ها مربوط به فصل 2019/2020 است و از کمپانی بزرگ StatsBomb استخراج شده است). داده هایی که کیفیت آرتور را در نقشی که به عهده دارد❗، به خوبی بیان می کند. داده ها بر حسب «Percentile» (صدک) مقدار دهی شده اند تا دید مقایسه ایِ بهتری از کیفیت آرتور در هر یک از داده ها به نسبت بازیکنان هم پستش در لیگ های مطرح اروپایی وجود داشته باشد.✨ به عنوان مثال وقتی می گوییم که آرتور از حیث داده فنی یپشرفته «Progressive Distance» در صدک 86 اُم قرار دارد به این معنی است که او از 86 درصد بازیکنان هم پستش در لیگ های مطرح اروپایی از حیث این داده بهتر کار کرده است.
و این نشانه نکته قوت آرتور است!
----------------------------------------
یکی از خوب بودن های آرتور پا به توپ بودنش است و زمانی که توپ را در اختیار داره خیلی خونسرد کارش را انجام میدهد!
و توپ گرفتن از اون کار دشواری به حساب می‌آید!❗
----------------------------------------
اما حالا به دو داده فنی پیشرفته مهم دیگر می رسیم. ❗آرتور از حیث داده «xA» و همچنین داده فنی «Shot-Creating Action» نتوانسته از بهترین ها در میان بازیکنان هم پستش در لیگ های مطرح اروپایی باشد. این دو داده فنی پیشرفته نیز کاملا به یکدیگر مربوط هستند.✨ داده «xA» به ما می گوید که یک بازیکن تا چه اندازه توانسته با ارسال پاس های با کیفیت هم تیمی هایش را در موقعیت گلزنی خوب قرار دهد‼️. این مقدار بین 0 و 1 است و هر چه عدد به 1 نزدیک تر باشد به معنای پاس های با کیفیت یک بازیکن در راستای خلق موقعیت گل با کیفیت است. آرتور در این داده از 62 درصد بازیکنان هم پستش در لیگ های مطرح اروپایی توانسته بهتر عمل کند.❗ مقداری که به هیچ عنوان تاثیرگذار نیست. آرتور بازیکنی نیست که در یک سوم تهاجمی برش نهایی داشته باشد. او خیلی کم در راستای خلق موقعیت گل پاس ارسال می کند.! پاس های او همان طور که گفته شد عموما کوتاه و دقیق هستند! و در راستای انتقال توپ به یک سوم تهاجمی به کار می روند.
اگر به بازی آرتور دقت کرده باشیم خیلی‌ راحت میشه فهمید که درصد بیشتر پاس هاش کوتاه هستند!
----------------------------------------
به داده فنی پیشرفته «Shot-Creating Action» نیز توجه کنید. داده فنی که تا دو کنش تهاجمی پیش از یک ضربه به سمت دروازه را رصد می کند❗ و برای بازیکنانی که پیش از ضربه و پاس منجر به ضربه، کنش تهاجمی با کیفیت داشته اند، مقدار دهی می شود.❕ این داده فنی پیشرفته به طور دقیق به ما کمک می کند تا بازیکنانی که گل یا پاس گل نمی دهند اما نقش مهمی در رخ دادن این کنش ها دارند، شناسایی شوند. به عنوان مثال بازیکنی را در نظر بگیرید که توپ را در خط میانی دریافت می کند، دو بازیکن را از پیش رو بر می دارد و پاس موفقی را به یک سوم تهاجمی ارسال می کند و همان توپ بعد از دو کنش تهاجمی توسط دو بازیکن دیگر، وارد دروازه می شود. تکلیف او در آمارهای آماتور که در میان هواداران فوتبال استفاده می شود چیست؟ این بازیکن نه ضربه به سمت دروازه زده و نه پاس گل را ارسال کرده است و در هیچ یک از آمارهای آماتور مورد استفاده توسط هواداران فوتبال نقشی ندارد. اما داده فنی پیشرفته «Shot-Creating Action» بیش ترین ارزش را به چنین بازیکنی می دهد زیرا کنش تهاجمی او را استخراج و مقدار دهی می کند.
در بارسلونا از دفاع به حمله توپ گردش پیدا می‌کنه و آرتور به عقب می‌آمد و بازی را برای هم تیمی هایش می گرداند!
------------------------------------------------
ممنون از مطالعه
پارت بعدی رو سرم خلوت شد میزارم!❗
چون تو واتساپ آماده کردم شاید بعضی از ایموجی ها نیاد!
نظرتون در رابطه این انتقال؟
لایکی چیزی!
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.