پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

⭕ دو انتقال بزرگ که رسمی شد⭕ سانچو و گریلیش ⭕ بخوانید و لذت ببرید⭕ ( تنبل نباشید)

زمان ارسال : دوشنبه 10 آبان 1400
باسلام
پارت بندی شد و در پست بعد گریلیش را تحلیل میکنم!
_______________________
تیم های شهر منچستر در ادامه همان همیشگی، خرید های گران قیمت خود را در این تابستان نیز ادامه دادند تا رقابت همچنان علاوه بر داخل زمین، خارج از زمین نیز جریان داشته باشد
_________________________
مهم ترین مسئله برای بررسی فنی یک بازیکن، مطالعه و تحلیل داده های فنی پیشرفته است. کاری که بزرگ ترین تیم های دنیا شبانه روزی روی آن کار می کنند. برای مطالعه فنی جیدون سانچو من 6 داده فنی پیشرفته را انتخاب کرده ام که به خوبی در ادامه به تحلیل وضعيت سانچو کمک می کند. وضعیت جیدون سانچو را از حیث 6 داده فنی پیشرفته در فصل گذشته رقابت های بوندس لیگا در هر 90 دقیقه نشان می دهیم داده فنی «xG» داده فنی «xA»
داده فنی تعداد دریبل موفق، داده فنی تعداد خطای گرفته شده، داده فنی مقدار «Turnovers» (از دست دادن توپ) و داده فنی «Pressure Regains»
داده ها را بر اساس «Percentile»
تا بهتر بتوانیم به مقایسه کیفیت سانچو در هر یک از این داده ها با دیگر بازیکنان هم پستش در لیگ های مطرح اروپایی بپردازیم. به عنوان مثال وقتی می گوییم سانچو از حیث داده فنی «xA» در صدک 92 اُم قرار دارد، به این معنی است که او از 92 درصد بازیکنان هم پستش در لیگ های مطرح اروپایی وضعیت بهتری از حیث این داده فنی داشته است.
_________________________
حالا به بررسی وضعیت سانچو می پردازیم. سانچو از حیث میزان «xG» با مقدار 0.27 در هر 90 دقیقه توانسته از 86 درصد بازیکنان هم پستش در پنج لیگ مطرح اروپایی بهتر عمل کند. سانچو همچنین از حیث مقدار «xA» با 0.22 به ازای هر 90 دقیقه توانسته از 92 درصد بازیکنان هم پستش در پنج لیگ مطرح اروپایی عملکرد بهتری داشته باشد. مطابق انتظارات سانچو در هر 90 دقیقه با مقدار 3.8 دریبل موفق، به طور حیرت انگیزی از 98 درصد بازیکنان هم پستش در لیگ های مطرح اروپایی بهتر عمل کرده است. در نقطه مقابل اما شاهد هستیم که سانچو از حیث مقدار خطای گرفته شده از حریفان، با مقدار 1.08 در هر بازی، تنها از 20 درصد بازیکنان هم پستش بهتر عمل کرده. هافبک سابق دورتموند همچنین در هر بازی به طور متوسط 5.42 بار مالکیت توپ را از دست داده و از این حیث نیز به شکل وحشتناکی تنها از 4 درصد بازیکنان هم پستش بهتر کار کرده است. سانچو همچنین از حیث مقدار «Pressure Regains» نیز با مقدار 1.88 در هر بازی، باز هم عملکرد مثبتی نداشته و تنها از 19 درصد بازیکنان هم پستش بهتر عمل کرده است.
_________________________
تحلیل داده ها به ما چه می گوید؟ جیدون سانچو بازیکنی از نسل مدرن بازیکنان خط جلو است که علاوه بر خلق موقعیت و تاثیرگذاری در یک سوم تهاجمی تیم، مشارکت بسیار موثری نیز در امر گلزنی و در موقعیت گل قرار گرفتن دارد. در طول بازی بارها خودش را در موقعیت گلزنی قرار می دهد و اتفاقا هر موقعیت گلزنی اش نیز، از احتمال تبدیل شدن به گل خوبی برخوردار است. سانچو تکنیک فوق العاده ای دارد و به طور حیرت انگیزی می تواند یک در برابر یک ها را پیروز شود و علاوه بر گلزنی، هم تیمی هایش را در موقعیت های گل باکیفیت زیادی قرار می دهد. تعادل فوق العاده ای میان گلزنی (در موقعیت گل قرار گرفتن) و خلق موقعیت او وجود دارد و برآیند این عوامل به خوبی می تواند مشکل یونایتد را در سمت راست (آن طور که شرح داده شد) تا حد زیادی برطرف کند (البته به شرط داشتن ایده فنی).
_________________________
تحلیل و مقایسه تعداد دریبل موفق او، میزان خطای گرفته شده و میزان از دست دادن توپ، نکته بسیار مهمی از سبک بازی او را برای ما عیان می کند که اتفاقا مناسب ایده های سولسشر است. جیدون سانچو مناسب سبک بازی مبتنی بر ریسک بالا، مبتنی بر پاس های طولی و مبتنی بر سرعت است. او علی رغم اینکه تکنیک بالایی دارد و زیاد دریبل می زند، علاقه ای به نگه داشتن زیاد توپ ندارد. به همین دلیل است که بر خلاف باور عمومی، اتفاقا خطای زیادی را در طول بازی از حریفان نمی گیرد چرا که اساسا توپ را زیاد زیر پاهایش نگه نمی دارد. سانچو اهل ریسک است. پاس های طولی رو به جلو ارسال می کند و تمایل دارد تا در کمترین زمان ممکن تصمیم گیری کند و هم تیمی هایش را در موقعیت گلزنی با کیفیت قرار دهد. به همین دلیل است که می بینید توپ را در طول بازی ممکن است بیشتر از سایرین از دست دهد چرا که ریسک بیشتری می کند. تفکر او، تفکر سریع، رو به جلو و بدون فوت وقت است. دقیقا به همین دلیل سولسشر دو فصل است که نام سانچو را در صدر لیست خریدهایش قرار داده و حاضر نیست هیچ جایگزینی را هم بپذیرد. جیدون سانچو کاملا مناسب ایده های فنی سولسشر روی کاغذ است و می تواند در یک سوم تهاجمی تغییرات مثبت زیادی را در بازی یونایتد ایجاد کند. البته تمامی موارد گفته شده در عمل نیز به ایده فنی نیاز دارد که باید دید سرمربی سابق کاردیف تا چه اندازه می تواند در ایده پردازی و عملی کردن آن موفق باشد.
_________________________
با تشکر از وقتی که گذاشتید!
در پارت بعدی گریلیش را مورد بررسی قرار می‌دهیم
لایک یادتون نره:/

#تنبل نباشیم
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.