پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

⭕ دو انتقال بزرگ که رسمی شد⭕ سانچو و گریلیش ⭕ بخوانید و لذت ببرید⭕ ( تنبل نباشید)

زمان ارسال : چهارشنبه 12 آبان 1400
چند مدت پیش پارت یک رو گذاشتم الان پارت آخر یا تشکر⁦❤️⁩
________________________________________
همان طور که جیدون سانچو مهره مناسب یونایتدِ سولسشر است، جک گریلیش نیز مهره مناسبی برای سیتیِ گواردیولا محسوب می شود. بحث فنی درباره گریلیش را با داده فنی پیشرفته و ارزشمند «OBV» آغاز می کنیم. وضعیت بهترین بازیکنان در فصل گذشته لیگ برتر انگلیس را از حیث میزان «OBV» در هر 90 دقیقه نشان می دهد. به این معنی که چه بازیکنانی توانسته اند در مجموع کنش هایی که در طول بازی انجام می دهند، تیمشان را به سمت خلق موقعیت گل با کیفیت سوق دهند. به شکل معناداری جک گریلیش با مقدار 0.59 در هر 90 دقیقه توانسته در صدر جدول از این حیث قرارگیرد، بالاتر از بازیکنانی مثل گرت بیل، الکساندر آرنولد، کوین دی بروین و محمد صلاح. این مسئله به خوبی به ما نشان می دهد که با چه بازیکنی رو به رو هستیم. بازیکنی که هر لمس توپش به معنای سوق دادن تیم رو به جلو است و به این معنا است که می تواند در هر لحظه تیمش را در موقعیت گلزنی قرار دهد و احتمال گلزنی تیمش را طی مالکیت توپ بعدی توسط دیگر بازیکنان افزایش دهد.
________________________
حالا به داده های فنی پیشرفته و تحلیل آن دقت کنید.
همان داده های فنی پیشرفته ای است که درباره سانچو آن را تحلیل کردیم و حالا در مورد گریلیش مطالعه می کنیم تا در عین حال مقایسه ای از تفاوت دو بازیکن با یکدیگر نیز داشته باشیم. گریلیش بر خلاف سانچو، بازیکنی نیست که در خط جلو، پیشگام در امر گلزنی و در موقعیت گل قرار گرفتن باشد. او تنها از 58 درصد بازیکنان هم پستش از حیث میزان «xG» بهتر عمل کرده که نشان می دهد بر خلاف سانچو، بازیکنی نیست که در خط جلو به طور معناداری در موقعیت گلزنی قرار گیرد. در نقطه مقابل اما می بینیم که گریلیش بر خلاف سانچو، تمایل بیشتری به حفظ توپ دارد، این مسئله از تحلیل مقدار خطای گرفته شده و مقدار دریبل او در هر بازی نمایان می شود. گریلیش نقطه مقابل سانچو است، کمتر ریسک می کند، ترجیح می دهد توپ را تا زمانی که انتخاب مطمئنی پیش رو ندارد، نگه دارد و به همین علت موقعیت های گل با کیفیت و دقیق تر بیشتری برای هم تیمی هایش ایجاد می کند. گریلیش در تمامی نقاط زمین می تواند حضور فعالی داشته باشد و در امر بازی سازی کمک کند. حضور فعال او تنها در یک سوم تهاجمی نیست.
_________________________
مطالعه ای فوق العاده از سبک بازی جک گریلیش که توسط کمپانی مرجع StatsBomb انجام شده. که در فصل گذشته جک گریلیش در چه مناطقی توپ را در حالی که از پشت توسط حریف تحت فشار بوده، دریافت کرده و پس از آن چه کنشی انجام داده است. به طرز حیرت انگیزی که گریلیش همواره به علت قدرت حفظ توپ بالایی که دارد توسط حریفانش از پشت تحت فشار بوده و تقریبا در تمامی نقاط زمین توپ را از هم تیمی هایش در این شرایط دریافت کرده است و در عین حال معمولا توانسته کنش بعدی خود را با موفقیت انجام دهد. این دقیقا همان فاکتوری است که پپ گواردیولا عاشق آن شده و حاضر شده رکورد شکنی کند. سبک بازی جک گریلیش کاملا مبتنی بر تفکرات و ایده های گواردیولا است. بازیکنی که قدرت حفظ توپ بالایی دارد، می تواند مالکیت توپ را در شرایط مختلف و در نقاط مختلف زمین برای تیمش حفظ کند و با آرامش خاطر موقعیت شناسی کند و هم تیمی هایش را در موقعیت گل با کیفیت قرار دهد. گریلیش تمامی این کنش ها را در تمامی نقاط زمین می تواند با آرامش انجام دهد.
_________________________
همان طور که دیدیم جیدون سانچو و جک گریلیش دو بازیکن متفاوت با یکدیگر هستند و دقیقا به خاطر همین تفاوت ها، هر یک جذب تیمی با رویکرد مشخصی شده اند. در کیفیت و توانایی های هیچ یک از این دو بازیکن شکی وجود ندارد و کاملا مشخص است که چه کارهایی می توانند در تیم هایشان انجام دهند. از این جا به بعد همه چیز به سرمربیان و رویکردهایشان مربوط می شود، جایی که مشخص می شود کدام سرمربی می تواند از این ابزار قدرتمند، به بهترین نحو استفاده کند.
_________________________
سپاس از وقتی که گذاشتید! ❗❤️
لایک هم کنید خوبه


# تنبل نباشیم
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.