پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تفاوت آکادمی رئال و بارسا

زمان ارسال : دوشنبه 19 مهر 1400
یک نشریه اسپانیایی چاپ مادرید در مطلبی کوتاه، به بررسی تفاوت های اصلی میان آکادمی های دو غول باشگاهی این کشور صاحب فوتبال پرداخته و نتایج جالب توجهی را هم اعلام و منتشر کرده است.

به نقل از نشریه مارکا چاپ مادرید اسپانیا، آکادمی لاماسیا در بندر بارسلون به عنوان یکی از بهترین آکادمی های دنیای فوتبال، همواره محل پرورش استعدادها و ظهور ستارگان جوانی برای باشگاه کاتالانی بوده است. در زمانی حدود یک دهه پیش و زیر نظر پپ گواردیولا، بازيکن و سرمربی سابق آبی اناری ها و لاروخا، افرادی چون جرارد پیکه، سرخیو بوسکتس، ژاوی هرناندز، لیونل مسی، آندرس اینیستا و سِس فابرگاس به نهایت پختگی و اوج دوران فوتبال خود رسیدند و حالا هم بازیکنانی همانند پدری، آنسو فاتی و گاویرا به تیم اصلی بارسلونا راه پیدا کرد‌‌ه‌ اند.

اما در سمت مقابل و در باشگاه رئال مادرید، دیدگاه متفاوتی دارد. کهکشانی ها بازیکنان بیشتری پرورش داده‌ اند اما بیشتر این بازیکنان با سیاست مدیریت مادریدی ها به باشگاه‌ های دیگر قرض داده شده‌ اند و برخی دیگر نیز همانند یورنته و هرموسو ستاره‌ های تیم رقیب هستند؛ هر چند در سال‌ های اخیر، لوکاس واسکز و دنی کارواخال به صورت مستقیم از آکادمی رئال مادرید به تیم اصلی رسیده‌ اند اما در تفکر و سیاست کلی باشگاه در این زمینه، تغییری ایجاد نشده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.