پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

توضیحات مارکا درباره علت شکست های اخیر

زمان ارسال : دوشنبه 6 خرداد 1398
ارنستو والورده
در حال حاضر، تمرکز بر روی مربی است که به روانشناسی تیم خود را آماده نکرد تا با مشکلات در آنفیلد مواجه شود که در یک سال گذشته آنها را در رم شکست داد.

او پس از آن نتوانست تیم خود را برای هفته های آخر نهایی Copa del Rey بازیابی کند.

او در ترکیب اصلی فصل پایانی فصل بیش از حد محافظه کار بود و او سه بازیکن را از مصدومیت باز کرد، از جمله فیلیپ کوتینیو، که به رغم شکل غم انگیزش تقریبا ناپایدار بود.

با این حال، هیچ منطقی در حفظ برزیل در سمت بازی های بزرگ وجود دارد به غیر از جلوگیری از ارزش خود را در حال سقوط حتی بیشتر است.

کمی متوجه شدیم که جیسون موریو به تیم تحویل داده است، حتی به عنوان یک امضاء اضطراری، و چهره های کلیدی توان بیش از حد قدرت را در اختیار گرفته اند، در حالی که بحث در مورد سیستم ها همچنان ادامه دارد به عنوان طرفداران روش 4-4-2 با سبک مستقیم.

بازیکنان

هیچ کس دیگر غیر از لیونل مسی ظاهر نمی شود.

در انفیلد، او سه شانس طلایی ایجاد کرد که باید تیمش را در فینال لیگ قهرمانان قرار داد، در حالی که گلزنی کرد و در برابر والنسیا به گل رسید.

بلوک ذهنی در آنفیلد یک مشکل برای تیم است.

اگرچه کارکنان مربیگری به اندازه کافی کار نکرده اند، اما عدم واکنش بازیکنان که تمام آنها را به دست آورده است، به ویژه برای هدف چهارم دست و پا گیر، غیر قابل توضیح است.

یکی دیگر از عوامل مهم این است که هسته تیم پیری دارد، همه آنها در 30 سالگی و با تعداد زیادی از بازی ها هر فصل شروع به نشان می دهد، به خصوص به عنوان برخی از بازیکنان نشان می دهد که سطح حرفه ای که انتظار می رود.

دبیر فنی
Pep Segura تبدیل به یک سرقت آسان شده است، چرا که او در نظر گرفته شده است در مقابل سبک سنتی باشگاه و به جای آن تمرکز بر فیزیکی است.

با این حال، امضای خود او را بیشتر انتقاد کرده است.

تابستان گذشته تابلوهای Arturo Vidal، Clement Lenglet، Malcom و Arthur Melo را امضا کرد و در حالی که آنها ضعیف نیستند، فقط دو نفر اول انتظارات خود را برآورده کرده اند، در حالی که فصل آرتور پس از یک شروع روشن و Malcom رفته است فاقد فرصت ها

در ماه ژانویه، Murillo و کوین پرنس Boateng پیوستن به وام، یکی بر اساس خواسته های Valverde و دیگری به اریک آبیدال، اما هیچ چیز کمک نکرده است، حتی اگر بودجه برای خیلی چیزهای دیگر وجود ندارد.

کار بزرگ در فروش تابستان گذشته کلیدی استراتژی بارسلونا است، اما درست است که جایگزینی برای جوردی آلبا مورد نیاز بود زیرا سطح او در پایان فصل کاهش یافته بود، در حالی که یک مرد دیگر نیز در حمله ضروری بود.

شکل ضعیف کوتینیو کمک نکرده است، اما این به تصمیم مدیر ورزشی پیشین بستگی دارد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.