پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پنج نکته درباره ستاره مراکشی سویا

زمان ارسال : یکشنبه 19 اردیبهشت 1400
ستاره مراکشی یکی از بهترین بازیکنان این فصل لالیگا بوده است. او تا به اینجا 17 گل در رقابت‌های لالیگا به ثمر رسانده و نقش کلیدی را در حضور سویا بین تیم‌های مدعی این فصل ایفا کرده است.
در اینجا قصد داریم به پنج نکته جالب در مورد یوسف النصیری اشاره می کنیم.

1- النصیری یک فصل رویایی را با سویا پشت سر می‌گذارد. در واقع او با به ثمر رساندن 17 گل در 23 سالگی توانسته رکورد گل زده توسط یک بازیکن مراکشی در رقابت های لالیگا را بشکند؛ رکوردی که تا پیش از این در اختیار یوسف العربی قرار داشت.

2- النصیری کار خود را از یکی از معروف ترین آکادمی های فوتبال مراکش آغاز کرد. او در سن 17 سالگی توانایی های خیره کننده خود به لحاظ تاکتیکی و بدنی را به نمایش گذاشت تا اینکه باشگاه لالیگایی مالاگا به سراغ جذب او برود.

3- یوسف النصیری یکی از مهم‌ترین بازیکنان سویا در راه حضور این تیم بین تیم‌های مدعی این فصل بوده است. گل‌های او برای این تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و النصیری به واسطه آنها 21 امتیاز برای تیم خولن لوپتگی کسب کرده است.

4- ستاره مراکشی در دو مسابقه متوالی موفق به ثبت هت تریک برای سویا شده است که فقط پیش از این دو بازیکن به نام های گیلرمو کامپانال و رافائل برروکال موفق به انجام این مهم شده بودند.

5- النصیری به رابطه خوب خود با کاواسی، آرایشگر معروف ستاره های فوتبال، شهرت دارد. کاواسی از سال 2015 یعنی همان زمانی که النصیری به مالاگا پیوست، آرایشگر این بازیکن بوده و از آن زمان به بعد دوستی نزدیکی بین این دو شکل گرفته است. کاواسی اغلب مدل موهای النصیری را پیش از بازی ها در شبکه اجتماعی خود به اشتراک می‌گذارد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.