پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مجله نامه المپیک: برنامه فردای ایرانی ها+ فحاشی چینی ها به زوج قهرمان ژاپنی+ موج حمایت اسپانسری از سیمون بایلز

زمان ارسال : پنجشنبه 7 مرداد 1400
با تشکر از زهرا خانم (بونیک کلوب) بابت طراحی شکیل عکس پست
منبع: کاربر محسن اخلاقی از سایت طرفداری و ورزش سه
برنامه ورزشکاران ایرانی در روز 7 مسابقات المپیک، جمعه 8 مرداد
================
دو و میدانی:
ساعت 4:37 - فرزانه فصیحی - دور مقدماتی 100 متر زنان - هیت 2
ساعت 5:15 - احسان حدادی - دور مقدماتی پرتاب دیسک مردان - گروه A
جمعا 32 نفر در ماده پرتاب دیسک حاضر هستن که به دو گروه تقسیم شدن. مسابقات گروه دوم هم ساعت 6:50 برگزار میشه و در نهایت جمع نتایج دو گروه 12 نفر برتر به فینال این ماده صعود میکنن. ضمنا هرکسی که به رکورد 66 متر برسه بدون نیاز به انجام پرتاب‌های بیشتر مستقیما فینالیست شده.
در ماده 100 متر زنان بدلیل تعدد نفرات یک دور مقدماتی برای نفرات ضعیفتر قبل از شروع مسابقه اصلی درنظر گرفته شده. در این مرحله 27 نفر در 3 هیت 9 نفری مسابقه میدن که در نهایت 3 نفر اول هر هیت همراه با بهترین نفر بین بازنده‌ها (جمعا 10 نفر) به جدول اصلی صعود میکنن. فصیحی در هیت 2 با نفراتی از عربستان، نپال، کویت، گوام، چین تایپه، موناکو، مالزی و لائوس همگروه هستش. در صورت صعود از این مرحله فصیحی از ساعت 7:45 در دور اول به مصاف حریفان میره.
================
روئینگ:
ساعت 4:35 - نازنین ملایی - فینال B
ملایی در فینال B برای تعیین مقام‌های هفتم تا دوازدهم با حریفانی از کانادا، هلند، امریکا، ایرلند و یونان رقابت میکنه.
================
تیراندازی:
ساعت 4:30 - هانیه رستمیان - روز دوم مقدماتی تپانچه 25 متر زنان
رستمیان در کنار 43 تیرانداز دیگه روز دوم مسابقات در بخش سرعت رو برگزار میکنه، در صورت صعود به فینال، این مسابقه ساعت 9:30 هستش. رستمیان در پایان روز اول در رده 16 قرار داره، فقط 8 نفر برتر به فینال صعود میکنن.
================
والیبال:
ساعت 15:10 - ایران - ایتالیا
**********
به گزارش "فراتر"، تیم تنیس روی میز مختلط دو نفره ژاپن که توانست با شکست چین مدال طلای المپیک توکیو را کسب کند، مورد حملات بی سابقه چینی ها در شبکه اجتماعی ویبو قرار گرفته است.

این تیم متشکل از میما ایتو و جون میزوتانی دوشنبه گذشته به مدال طلا رسیدند و از همان روز مورد حملات و آزار آنلاین کاربران چینی قرار گرفته اند. نظراتی سراسر توهین در پست های قدیمی این دو در ویبو دیده می شود که تعدادشان از هزار نیز فراتر رفته است.

برخی کابران چینی که از هموطنان خود خواسته اند به این آزارهای آنلاین پایان دهند نیز مورد حمله قرار گرفته اند تا جایی که ویبو مجبور شده تا حساب کاربری میما ایتو را مسدود کند.
اکنون باید به این سوال جواب داد که آیا ما از آنها اسکی می رویم یا آنها از ما؟:/
دیروز میزوتانی در صفحه توییتر خود، بدون اینکه مستقیماً از چین نام ببرد نوشت که سیل پیامهایی را دریافت کرده است که به او حمله می کنند:« پیام های توهین آمیز زیادی دریافت کرده ام ولی از سوی دیگر بسیاری از مردم ژاپن نیز به من تبریک گفته اند و این باعث غرور و افتخارم است و باید از آنها تشکر کنم.»

جالب اینکه او کمی بعد این توئیت را پاک کرد.


امروز در رقابت های انفرادی زنان، سون یینگشا از چین توانست میما ایتو را شکست دهد. او اکنون سوژه شماره یک ویبو است و مورد حمایت و تشویق میلیون ها چینی قرار گرفته است.

در حال حاضر چین با 15 طلا در جدول مدال ها پیشتاز است و ژاپن در جایگاه دوم قرار دارد.
*********
به گزارش "فراتر"، بازی های المپیک توکیو در روز چهارشنبه تحت تاثیر انصراف غیرمنتظره و شوکه کننده سیمون بایلز از مسابقات تیمی ژیمناستیک زنان بود و همگان منتظر بودند تا بفهمند آیا این قهرمان آمریکایی به مسابقات بازمی گردد یا خیر.

 روز سه شنبه بایلز، وقتی پس از دریافت نمره پایین در مسابقات خرک خود از مسابقات تیمی کنار رفت، موجی از شوک و شگفتی را در بازی های تابستانی ایجاد کرد.

این ژیمناست 24 ساله گفت که فشار برآورده کردن انتظارات و تلاش برای دستیابی به رکورد شش مدال طلا برای وی راهی جز کناره گیری با هدف حفظ سلامت روانش نگذاشته است.

اسپانسرهای سیمون بیلز چهارشنبه بعد از تصمیم او برای کنار گذاشتن از مسابقات ژیمناستیک انفرادی، همه جانبه از وی حمایت کردند.

کایل اندرو ، مدیر ارشد برند "Athleta" گفت که در کنار بایلز هستند، چه در رقابت ها و چه خارج از آن. 

اندرو دیروز  از طریق ایمیل به CNN Business گفت:« بهترین بودن همچنین به معنای آگاهی و آشنایی با نحوه مراقبت از خود است. ما امروز از او الهام گرفته ایم و در هر قدم پشت سرش هستیم.» 

آندره فیرچیلد معاون ارشد استراتژی کمپانی "ویزا"، دیگر اسپانسر بایلز تصمیم فوق العاده شجاعانه او را بزرگ و قابل درک توصیف کرد:« این ثابت می کند که بایلز چگونه می تواند درون و خارج از تشک ژیمناستیک الهام بخش باشد.» 

بایلز یکی از 102 حامی ویزا در ورزشکاران المپیک همراه با برنامه Team Visa خود است. فیرچیلد افزود:« ما برای او در روزهای آینده آرزوی سلامتی داریم.» 

برند "Core Power"، صبح روز چهارشنبه در توئیتی همراه با یک شکلک بز(اشاره ای به GOAT بهترین ورزشکار همه تاریخ) نوشت که بایلز به همه ما نشان داد که شهامت و قدرت او فراتر از تشک است.

شرکت کور پاور به "CNN Business" گفت که در شش سال گذشته با بایلز همکاری کرده است و وی از سال 2016 یکی از سفیران برند آن بوده است. این شرکت، تبلیغاتی جدیدی را با حضور بایلز از 29 ژوئن آغاز کرد. 

یونایتد ایرلاینز، حامی تیم المپیک آمریکا به سایت خبری ورزشی Sportico گفته است که سال ها افتخار همکاری با بایلز را داشته و همچنان از او حمایت می کند.

شرکت "اوبر ایتس" هم روز چهارشنبه گفت که در کنار بایلز ایستاده است:« بایلز قدرت واقعی خود را در داخل و خارج از سالن ورزش نشان داده است و یک الگوی باورنکردنی برای ورزشکاران سراسر جهان است.»
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.