پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مجله نامه المپیک: برنامه فردای ایرانی ها+ رقابت جذاب چین و آمریکا سر کمیت و کیفیت

زمان ارسال : جمعه 8 مرداد 1400
منبع: کاربر محسن اخلاقی از سایت طرفداری و ورزش سه.
*********
برنامه ورزشکاران ایرانی در روز 8 مسابقات المپیک، شنبه 9 مرداد
================
دو و میدانی:
ساعت 15:15 - حسن تفتیان - دور اول 100 متر مردان - هیت نامشخص
در ماده 100 متر بدلیل تعدد نفرات یک دور مقدماتی برای نفرات ضعیفتر قبل از شروع مسابقه اصلی درنظر گرفته شده. حسن تفتیان از حضور در این مرحله معاف هستش و زمان دقیق مسابقه و اسم حریفانش پس از پایان اون دور مقدماتی مشخص میشه.
در دور اول 56 نفر در 7 گروه 8 نفری مسابقه میدن که 3 نفر اول هر هیت، همراه با 3 نفر برتر از بین بازنده‌ها (جمعا 24 نفر) به مرحله نیمه نهایی صعود میکنن. شروع مسابقات دور اول 100 متر از ساعت 15:15 هستش اما مسابقه تفتیان در دیرترین حالت ممکنه ساعت 16:00 هم بیفته.
================
بسکتبال:
ساعت 5:30 - ایران - فرانسه
حذف تیم ایران صرف نظر از نتیجه این مسابقه از قبل مسجل شده.
================
تیراندازی:
ساعت 7:30 - فاطمه کرم‌زاده و نجمه خدمتی - دور مقدماتی تفنگ 50 متر سه وضعیت
ماده سه وضعیت در سه حالت زانوزده، درازکش و ایستاده برگزار میشه و در پایان پس از شلیک 120 تیر (40 تیر در هر وضعیت) 8 نفر برتر دور مقدماتی به فینال صعود میکنن. فینال این ماده ساعت 11:30 برگزار میشه. 37 نفر در دور مقدماتی این مسابقه حاضر هستن.
================
قرعه کشی روز اول مسابقات کشتی در دو وزن 60 و 130 کیلوگرم فرنگی هم حدود ساعت 9 تا 10 صبح برگزار میشه که هر زمانی انجام شد در موردش استاتوس جدا میذارم.
********
به گزارش "فراتر"، روز هشتم بازی های المپیک 2020 با دومین روز صدرنشینی چین در جدول توزیع مدال ها همراه بود. کاروان این کشور که روز گذشته موفق شد با کسب سه مدال طلا از ژاپن پیشی گرفته و به صدر جدول مدال ها صعود کند، امروز چهار طلای دیگر به دست آورد تا از نظر کیفی، بهترین عملکرد را در میان تمامی کشورهای حاضر در این دوره داشته باشد. 

هجدهمین مدال طلای چینی ها در رشته تنیس روی میز به دست آمد، جایی که هر دو فینالیست از کشور چنین بودند و ما لونگِ معروف توانست با غلبه بر هموطن خود برای چهارمین بار به مدال طلای المپیک دست پیدا کند.

به این ترتیب کاروان چین با 19 مدال طلا، 10 مدال نقره، 11 مدال برنز و مجموع 40 مدال در رتبه نخست جدول توزیع مدال ها در پایان روز هشتم قرار گرفت. بعد از چین، ژاپنِ میزبان با کسب 17 مدال طلا در رتبه دوم این جدول حضور دارد و امریکا که با 41 مدال در مجموع، بیشترین تعداد را در میان تمامی کشورها تا این لحظه کسب کرده، با 14 طلا در مکان سوم جدول توزیع مدال ها حضور دارد. روس ها هم با 10 طلا چهارم هستند. 

همان گونه که گفته شد از نظر تعداد مدال های کسب شده، امریکا با 41 مدال در صدر قرار دارد؛ رقابت بر سر کیفیت و کمیت بین چین و امریکا بسیار داغ است چرا که چینی ها در جدول تعداد مدال ها، با یک مدال کمتر از امریکا دوم هستند. ژاپن از نظر تعداد مدال کسب شده (28)، پایین تر از روسیه که 34 مدال کسب کرده در مکان چهارم قرار دارد. 

کاروان ایران با تک مدال طلای جواد فروغی در روز اول، در مکان سی و دوم جدول توزیع مدال های المپیک 2020 حضور دارد. (تا پایان روز هشتم)
در عکس پست جدول مدالی مسابقات قرار گرفته است.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.