پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

صحبت های جدید ویرانگر بارسا !

زمان ارسال : سه شنبه 27 مهر 1400
جوزپ ماریا بارتومئو مدعی شده است که بارسلونا می توانست هم اکنون کیلیان ام باپه را در اختیار داشته باشد.

به گزارش فراتر و به نقل از رادیو کاتالونیا، پس از صحبت های لاپورتا و ریورتر، جوزپ ماریا بارتومئو یک تور مطبوعاتی به راه انداخته و طی چند روز اخیر مدام سرگرم مصاحبه با رسانه های سرشناس کاتالونیا بوده است. بارتومئو این بار در برنامه Vaques Sagrades E3 حضور یافته و صحبت های جدید انجام داده است:

""باشگاه به خاطر کووید 19، ضررهایی را تجربه کرد. فرمان سلطنتی که در دسامبر سال گذشته صادر شد نیز به وضوح می گوید ضرر ناشی از پاندمی را نمی توان بخشی از بدهی در نظر گرفت. هیئت مدیره جدید در تابستان به مسی اجازه خروج داد و این تصمیم خوبی نبود. این اتفاق یک مشکل به حساب می آید. ما یک باشگاه خریدار هستیم، نه فروشنده. در جولای 2020 با لئو برای یک تمدید قرارداد 2 ساله به توافق رسیدم اما همه چیز خراب شد. چرایی آن را همه ما باید از خود مسی بپرسیم""

""امضای قرارداد با ام باپه یکی از گزینه های ما بود اما مربیان دمبله را ترجیح دادند.(سید. به تو از دوووور سلام) آنها معتقد بودند که بارسلونا به بازیکنی نیاز دارد که بتواند بازی را باز کند.
خرید دمبله و کوتینیو؟ بعضی از بازیکنان نتوانسته اند انتظارات را براورده کنند، از قضا بازیکنانی هم هستند که پول زیادی بابتشان پرداخت شده؛ این چنین اتفاقات در فوتبال رخ می دهد. این را هم فراموش نکنید که وقتی این بازیکن را جذب کردیم، همه لب به تحسین گشودند.
گریزمان؟ مربیان به مدت یک سال اصرار کردند. آنها جذب او را یک ضرورت می دانستند، مخصوصا وقتی که سوارز در طول فصل دچار مصدومیت های فراوانی می شد. آنتوان یک بازیکن متفاوت و در خدمت تیم است.

خروج والورده؟ جدایی او با موافقت بازیکنان صورت گرفت. آن زمان همه ما بر این باور بودیم که تغییر در سبک تمرینات و پیشرفت تیم در فازهای دیگر، نیازمند به تغییر است.
کومان؟ وقتی سال 2019 تصمیم گرفتیم سرمربی تیم را تغییر دهیم، رونالد اولین کسی بود که با او تماس گرفتیم. اما آنها آن زمان به من گفتند که تمرکز او روی تیم ملی هلند است. پس از آن تصمیم بر این شد که به سراغ ستین برویم، به خاطر سوابق و مفاهیمی که به عنوان سرمربی ارائه می دهد. به نظر من فصل اول کومان در بارسلونا خیلی خوب بود. ما قهرمان کوپا دل ری شدیم و هنوز نمی دانم چه شد که لالیگا را از دست دادیم. در شرایط عادی، فصل پیش باید یک دوگانه کسب می کردیم""

لایک کنین جون بارتو:|
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.