پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خرید هدیه کریسمس برای ۵۰۰ کودک توسط بریتویت!:-> + دنی آلوز نبی: دغدغه من پول نیست. آیا می توانیم اتومبیل های لوکس ، قایق های تفریحی و جت های شخصی را با خود به گور ببریم؟

زمان ارسال : سه شنبه 30 آذر 1400
مارتین بریتویت، مهاجم دانمارکی بارسلونا که مدت طولانی است به دلیل مصدومیت به دور از میادین است، در آستانه سال 2022 میلادی، هزینه های مربوط به هدیه کریسمس برای چند کودک را می پردازد.

به نقل از موندو؛ بریتویت با صلیب سرخ همکاری می کند و در اقدامی بشر دوستانه برای 500 کودک که به دلایل مختلف فاقد زندگی عادی هستند، هدیه کریسمس خریداری کرده است. این هدیه ها از نوع اسباب بازی بوده و در جشن کریسمس به دست این کودکان می رسد.
********
دنی آلوز مدعی شد تعلقی به مادیات دنیا ندارد.

دنی آلوز می خواهد از خود نام نیکو و خاطرات زیبا به یادگار بگذارد و تاکید کرد به پول اهمیتی نمی دهد.

به نقل از Barça Universal؛ دنی آلوز گفت:

وقتی بارسلونا را به مقصد یوونتوس ترک کردم، با خودم گفتم دو فصل عالی در ایتالیا خواهم داشت و سپس به بارسلونا برمی گردم اما اوضاع مطابق انتظار من پیش نرفت. به پاریس رفتم اما آنجا هم شرایط برای بازگشت به بارسا فراهم نشد. به برزیل رفتم اما هدف من یک چیز بود؛ بازگشت به بارسلونا. وقتی به برزیل می روید، مردم می گویند که تمام شده اید بنابراین بازگشت به بارسا سخت تر از همیشه بود. سرانجام به خواسته خود رسیدم.

وقتی از این دنیا می روم، می خواهم مردم از من به عنوان کسی که تفکرات متفاوتی داشت، یاد کنند. این روزها همه عادت کرده اند که به پول اهمیت بدهند اما من چنین دغدغه ای ندارم. قبل از فوتبال هیچ پولی نداشتم و حالا همه چیز دارم بنابراین داشتن چند میلیون یوروی بیشتر، زندگی من را دگرگون نمی کند. زندگی به پایان می رسد و همه ما به زیر خاک می رویم. آیا می توانیم اتومبیل های لوکس، قایق های تفریحی و جت های شخصی را با خودمان به داخل گور ببریم؟ به جای این وسایل، خاطرات خوب و لحظات زیبا از انسان است که باقی می ماند.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.