پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

scary

زمان ارسال : دوشنبه 21 شهریور 1401
توضیح عکس پست:

تنها ماندن با یک موش برای خیلی ها خودش یک شکنجه تمام عیار محسوب می شود ! اما این نوع شکنجه در قرون وسطی راضی کننده نبوده است . یکی از بدترین نوع آن ها ، نوعی شکنجه بوده است که در آن یک یا چند موش (جونده) را درون قفسی که از یک سمت باز بوده است قرار داده و قسمت باز را روی بدن قربانی قرار می دادند . سپس به قسمت بالای قفس آتش اضافه کرده و موش ها را می ترساندند . موش ها که در حالت طبیعی از آتش فرار می کنند برای آسیب ندیدن راهی جز ورود به بدن قربانی و پاره کردن آن نداشتند . با این کار در بدن قربانی آسیب های مرگباری به وجود می آمد.

________________________


در سال 1979 این دو مرد ادعا کردند که توسط بیگانگان فضایی ربوده شده اند. وقتی آنهارا درون اتاقی مجهز به دروغ سنج بردند این دو مرد با ترس و وحشت و بدون هیچ علائمی روی دروغ سنج صحبت میکردند!


قلقلک در چین باستان یک نوع تنبیه روی افراد متشخص به حساب می آمد. چرا که هیچ علامتی روی بدن جا نمیگذاشت و بازگشت از آن سریع بود! اين نوع شكنجه در جنگ جهانى دوم نيز توسط نازى ها استفاده ميشد!


- خوابگردی (به انگلیسی: somnambulism) قدم زدن و انجام دادن کارهایی به صورت نیمه‌خودکار در ضمن خواب است بی‌آنکه شخص در بیداری آنچه را انجام داده به یاد آورد. اصولاً خوابگردی منشا خانوادگی دارد و ارثی است.

- خوابگردی یکی از اختلالات خواب است که در رشته روان‌شناسی خواب مورد مطالعه و بررسی قرار می‌گیرد. در این حالت بدن بیدار و ذهن در خواب است. در این حالت ممکن است بیمار در خواب راه برود، بدود، لباس بپوشد، حمام یا ادرار کند، رانندگی کند، اشیاء را پرت کند، و حتی کسی را به قتل برساند. بر اساس برخی منابع آماری، هجده درصد جمعیت جهان خوابگرد هستند..آمار هم چنین نشان می‌دهد که ۱۶ درصد کودکان در ایالات متحده آمریکا، خوابگرد هستند.

- حدود ۸۷ درصد خوابگردان مرد هستند. بعضی خوابگردها در حین خوابگردی چشم خود را نمی‌بندند. خوابگردی ممکن است زمان کوتاهی مانند ۳۰ ثانیه و ممکن است زمان زیادی مانند ۳۰ دقیقه طول بکشد.


رستوران آقای خرچنگ در کارتون باب اسفنجی، در واقع یک تله خرچنگ بود!



ایزادورا دانکن رقصنده باله به مرگ عجیبی در سال 1927 به دلیل گیرکردن شالگردنش به دور چرخ اتومیبل درگذشت. قبل از این حادثه به دوستانش گفته بود: خداحافظ ،من به سوی جاودانگی میروم!


"شاهکار مارک روبین"
او هر ماه یک لیتر از خون خود را درون قالبی که از قبل از سر خود گرفته بود میریخت و آن قالب را در یک محفظه سرد به یخ تبدیل کرد! حاصل کار او یک قالب خونی از سر خود بود!


در کتابخانه دانشگاه آکسفورد چهار کتاب از پوست انسان وجود دارد. این کتاب ها مربوط به دوران جنگ های صلیبی و قدیم تر است. تمامی صفحات کتاب و جلد از پوست شکم، ران، صورت و کمر است!


تقدیم پوست بدن به موزه
رسمی عجیب و بسیار ترسناک که در ژاپن متداول است. پوستها به علت خالکوبی سنتی بسیار با ارزشند! و توسط فرد وصیت میشوند که بعد از مرگ به موزه اهدا شوند!

اگه دوست داشتید پست رو لایک کنید
♡موفق باشید♡
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.