پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

⬆️۱۱ فیلم که مخاطبان پیش از پایان‌شان سالن را ترک کردند!⬅️

زمان ارسال : جمعه 1 مهر 1401
درود دوستان
⭕دیوید کراننبرگ علاقه‌ی زیادی به نمایش صحنه‌های منزجر کننده دارد، بنابراین تماشاگران نمی‌دانند وقتی در حال تماشای فیلم‌های او هستند باید چه انتظاری داشته باشند. برای نمونه می‌توان به فیلم «جنایات آینده» (Crimes of the Future) کراننبرگ محصول سال ۲۰۲۲ اشاره کرد. این فیلم یکی از فیلم‌های بزرگ اکران شده در جشنواره‌ی فیلم کن بود که پس از پایان، افراد حاضر در سالن هفت دقیقه ایستاده برایش کف زدند. با این حال، ده‌ها نفر نیز در اواسط فیلم، سالن را ترک کردند.

⭕۹ فیلم ترسناک خانواده پسند؛ از انیمیشن «هتل ترانسیلوانیا» تا «آرواره‌ها»۱۰ فیلم ترسناک برتر در زیرژانر گوتیک؛ وهم‌‌انگیز و سرشار از دلهره۱۰ فیلم کمدی و ترسناک درباره‌ی پایان جهان که نجات دنیا در آن‌ها اهمیتی ندارد

⭕بسیاری از تماشاگران هنوز احساس می‌کنند که وقتی به تماشای یک فیلم وحشتناک نشسته‌اند باید حتما آن را به پایان برسانند. اما گاهی اوقات، یک فیلم می‌تواند آن‌قدر بد باشد که برای بینندگان چاره‌ای باقی نگذارد جز اینکه سالن سینما را قبل از روشن شدن چراغ‌ها ترک کنند.

⭕از دنباله‌هایی که نتوانستند همانند نسخه‌های اصلی، بینندگان را جادو کنند گرفته تا برخی از بازسازی‌های بی‌کیفیت، قطعا بسیاری از فیلم‌ها ارزش هزینه‌ای را که برایشان پرداخت می‌شوند ندارند. گاهی اوقات این فیلم‌ها فیلم‌های بدی نیستند فقط تماشاگران نمی‌توانند برخی از قسمت‌های آن‌ها را تحمل کنند.

✅۱. خانه مردگان (House Of The Dead)✅

❌کارگردان: اووه بول
بازیگران: الی کورنل، جاناتان چری
تاریخ انتشار: ۲۰۰۳
امتیاز IMDb به فیلم: ۲.۱ از ۱۰
امتیاز راتن تومیتوز: ۳ از ۱۰۰❌

⭕فیلم‌های اووه بول همواره فیلم‌هایی متمایز و در نوع خود منحصربه‌فردی هستند. اما در سال ۲۰۰۳، یعنی زمانی که بول فیلمی برای مخاطبان سراسر جهان ساخت و مجوز یک سری بازی‌های ویدئویی را تحت عنوان «خانه مردگان» دریافت کرد، همه چیز با امروز فرق می‌کرد. روح مخاطبان هم خبر نداشت که دارند به تماشای چه نوع فیلمی می‌روند و بنابراین بسیاری از آن‌ها خیلی زود سینما را ترک کردند.

⭕بسیاری از کاربران ردیت اعتراف کرده‌اند که وقتی اولین بار این فیلم را دیدند به شدت شوکه شدند و یکی از آن‌ها گفت جزو کسانی بوده که سینما را ترک کرده است. این فیلم در نهایت امتیاز راتن تومیتوز پایین ۳ درصد را به خود اختصاص داد و نتوانست آن‌طور که باید خوش بدرخشد.

✅۲. روح سوار: روح انتقام (Ghost Rider: Spirit of Vengeance)✅

❌کارگردان: مارک نولدین، برایان تیلور
بازیگران: نیکلاس کیج، کریستوفر لمبرت
تاریخ انتشار: ۲۰۱۱امتیاز IMDb به فیلم: ۴.۳ از ۱۰
امتیاز راتن تومیتوز: ۱۸ از ۱۰۰❌

⭕اولین فیلم «روح سوار» نقدهای بسیار ضعیفی را دریافت کرد، اما نیکلاس کیج نمی‌خواست شانس حضور در یک فیلم ابرقهرمانی را از خودش بگیرد، بنابراین دوباره در دنباله‌ی بعدی هم به ایفای نقش پرداخت. این بار، دو نفر کار کارگردانی دنباله را بر عهده گرفتند، بنابراین این امید وجود داشت که همکاری آن‌ها منجر به تولید فیلم منحصربه‌فردی شود. متاسفانه این اتفاق نیفتاد و فیلم دوم متحمل شکست سنگین‌تری شد.

⭕بسیاری از کاربران ردیت عنوان کرده‌اند که فیلم دوم آن‌قدر بد بود که در اواسط فیلم مجبور شدند سینما را ترک کنند. در واقع نه تنها داستان فیلم از نظر بسیاری از کاربران ضعیف بود بلکه صحنه‌های مختلف دنباله‌ی دوم باعث شده بود سردرد بگیرند.

✅۳. چین خوردگی در زمان (A Wrinkle in Time)✅

❌کارگردان: ایوا دوورنی
بازیگران: ریس ویترسپون، میندی کالینگ، لودی میلر
تاریخ انتشار: ۲۰۱۸
امتیاز IMDb به فیلم: ۴.۲ از ۱۰
امتیاز راتن تومیتوز: ۴۲ از ۱۰۰❌

⭕آوا دوورنی در سال ۲۰۱۸ کارگردانی فیلم اقتباسی «چین خوردگی در زمان» را بر عهده گرفت و هر کاری از دستش برمی‌آمد انجام داد تا داستان را به شیوه‌ای معنادار روایت کند. با این حال، این فیلم آن چیزی نبود که بسیاری از طرفداران کتاب‌ها انتظار داشتند و بنابراین بسیاری از آن‌ها در هنگام پخش فیلم سینماها را ترک کردند.

⭕به وضوح می‌توان دریافت که یکی از چیزهایی که باعث می‌شود مخاطبان سینماها را ترک کنند این است که داستان فیلم با منبع الهام گرفته شده فرق داشته باشد. بسیاری از کاربران، این فیلم را به عنوان فیلم بی‌ارزشی در نظر گرفته‌اند که ارزش یک بار دیدن را هم ندارد. در کل این فیلم نتوانست نظر مثبت منتقدان و تماشاگران را جلب کند.

✅۴. راهبه (The Nun)✅

❌کارگردان: کورین هاردی
بازیگران: تیسا فارمیگا، دمیان بیچیر، شارلوت هوپ
تاریخ انتشار: ۲۰۱۸
امتیاز IMDb به فیلم: ۵.۳ از ۱۰
امتیاز راتن تومیتوز: ۲۵ از ۱۰۰❌

⭕فیلم‌های ترسناک معمولا جزو فیلم‌های پرفروش سینماها هستند. اما بعضی وقت‌ها صحنه‌های فیلم‌های ترسناک آن‌قدر دلهره آورند که مردم سینماها را ترک می‌کنند، هر چند قطعا چنین فیلم‌هایی هم طرفداران خاص خودشان را دارند. اما فیلم «راهبه» یکی از آن فیلم‌هایی است که طرفداران ژانر ترسناک و فیلم احضار را به شدت ناامید کرد. منتقدان، امتیاز بسیار پایینی به فیلم دادند و آن را به باد انتقاد گرفتند.

⭕طرفداران هم آن‌قدرها این فیلم را دوست نداشتند و بسیاری از آن‌ها که منتظر فیلم ترسناک‌تری بودند سینما را ترک کردند. بسیاری از کاربران ردیت اعتراف کرده‌اند که این فیلم اصلا ترسناک نبود و هیچ‌کدام از ویژگی‌های یک فیلم تخیلی دلهره آور را نداشت. بسیاری هم گفته بودند که گرچه اخیرا فیلم‌های ضعیفی در ژانر ترسناک ساخته شده اما این یکی از بدترین فیلم‌ها بود.


❌ادامه در قدیمی ترین ها...❌
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.