پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سر بریده خوک در سفره ال کلاسیکو

زمان ارسال : دوشنبه 16 تیر 1399
‏‮سر بریده خوک در سفره ال کلاسیکو .

داور در سوتش به سود رئال دمید و نقطه کرنر را نشان داد، ولی کسی نمی خواست به سوی آن نقطه طوفان زده کنار پرچم در محل تلاقی طول و عرض زمین برود . به سوی جهنمی در محاصره دو هزار طرفداران بارسایی. همه مکث کردند. همه جز او که می دانست باید راه بیفتد، او: لوئیس فیگو.

دست سرنوشت بارسایی سابق را برگرداند به نقطه ای که خوب آن را می شناخت. منتهی این بار پیراهن سپید رئال را بر تن داشت و نه آبی اناری بارسا را. .

آن شب فیگو به سوی نقطه جهنمی رفت تا ضربه کرنر را بنوازد. شماره ده رئال به سوی نقطه طوفان زده رفت. در رگبار فرود آمدن گلوله های متنوع. در طوفان همه چیزهایی که به سویش پرتاب شدند عنصر نامتعارفی جلب نظر می کرد: سر بریده شده یک خوک تقدیم به لوئیس. .

بارسایی ها پیشتر ها او را خائن و خود فروش هم خوانده بودند. همان فیگویی که با رئال قهرمان اروپا شد و مرد سال اروپا. همان فیگویی که با اغوای پرس تنهای شان گذاشت. .

حکایت سر خوک سرخ شده ادامه پیدا کرد.روزنامه آس زیر تصویر بزرگ سر خوک سرخ شده نوشت "نفرت انگیز" و روزنامه مارکا روی همان عکس نوشت "چه بامزه". در حالی که آشپزهای حرفه های شهر سگوویا که این غذا یکی از خوراک های معروفش است پرتاب سر سرخ شده خوک به میدان فوتبال را توهینی به خوک ها خواند. خوک روی چمن پا به فرهنگ عامه لالیگا گذاشت. به نشانه بیوفایی و خیانت و البته ال کلاسیکو
"حمیدرضا صدر"
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.