پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سیتی_ رئال در پنج پرده

زمان ارسال : شنبه 18 مرداد 1399
‏‮یک
.
بهترین و مهم ترین بازی سیتی در تاریخ اروپایی اش با پیروزی 2-4 برابر قهرمان اروپا و اسپانیا. حقیقت این است به دریافت چهار گل توسط رئال عادت نداریم.
.
دو
.
بازیکنی زمینه ساز سقوط رئال شد که پس از دوران قرنطینه فوق العاده بود: واران طی به ثمر رسیدن دو گل اهمال کرد و پس از بازی گفت "این شکست، شکست من بود"... جایی که دریافتیم نمی تواند جای کاپیتان راموس را پر کند.
.
سه
.
رئال برخلاف انتظار پشتوانه مناسبی روی نیمکت نداشت. در صف سپید پوش فقط بنزما همان کریم همیشگی بود که حالا با 65 گل چهارمین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان شده. ولی یوویچ، آسنسیو و واسکوئز با ورودشان چیزی را تغییر ندادند و زیدان حتی وینیسیوس را هم جای هازارد بی اثر راهی میدان نکرد.
.
چهار.
.
استرلینگ گل 31 فصلش را زد و گل 100 را برای باشگاه. ترکیب او خسوس کارساز شده بود. گل زودهنگامش اعتماد به نفس مردان برنابئو را گرفت و گویی آنها را به پذیرفتن عدالت بازی وادار ساخت. سیتی در نیمه دوم با خونسردی میدان را اداره کرد تا زیدان اعتراف کند "تلاش کردیم روند بازی را عوض کنیم ولی شب، شب ما نبود".
.
پنج
.
وقتی پپ پا به سیتی گذاشت چند تن از بازیکنان آکادمی باشگاه را به بازی های تدارکاتی دعوت کرد. او یکی از آنها، فیل فادن بیست ساله را در نبرد سرنوشت ساز اروپایی برابر رئال راهی میدان کرد، جلوتر از داوید سیلوا و ریاض مارز و نقش بازیکن شماره نه کاذب را به او سپرد. در حالی که پیشتر درنیافته بودیم چه پستی دارد. او فادن را برابر مادریچ و کاسمیرو و کروس باتجربه قرار نداد و جلوتر به تحت فشار قرار دادن مدافعان میانی رئال که ترکیب شان تغییر کرده بود روانه ساخت. هر دو گل سیتی از توپ های کسب شده در یک سوم آخر زمین رئال به ثمر رسید.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.