پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

⭕زمان درخشش دمبله است؟ چرا ژاوی، سرمربی جدید بارسلونا می تواند پتانسیل فوق ستاره وینگر را باز کند?⭕

زمان ارسال : جمعه 5 آذر 1400
این بازیکن فرانسوی در توجیه هزینه بالای نقل و انتقالات خود به طرز فجیعی شکست خورده است و تابستان آینده قراردادش تمام می شود، اما هنوز می تواند دوران حرفه ای خود در نیوکمپ را نجات دهد.
مقاله در زیر ادامه دارد
آیا اکنون زمان درخشش عثمان دمبله است؟
این سوالی است که در چهار سال گذشته در مقاطع مختلف مطرح شده است. پاسخ همیشه منفی بوده است، و با این حال اکنون دوباره، بلندتر از همیشه پرسیده می شود.

در بین مصدومیت های متعدد و شروع های کاذب بعدی، بسیاری وینگر فرانسوی را یکی از بدترین خریدهای بارسلونا در تمام دوران می دانند.

او با هزینه 105 میلیون یورویی که با افزودنی ها به 147 میلیون یورو می رسد، نسبت بدی را ارائه کرده است که دقیقاً 100 بازی در تمام مسابقات از زمان پیوستن به این تیم مصدوم شده است.

مقاله در زیر ادامه دارد

اما با وجود اینکه سوال ثابت می ماند، این بار پاسخ متفاوت است. و مردی که پاسخ می دهد اسطوره بارسلونا و مربی جدید ژاوی هرناندز است.

ژاوی در سخنرانی خود در ماه نوامبر اصرار داشت: "دمبله می تواند بهترین بازیکن جهان در پست خود باشد." او باید بازیکنی در سطح جهانی باشد. داشتن ذهنیت و ثبات برنده مهم است. ما باید به او کمک کنیم.»

علیرغم ایمان سرمربی، وضعیت قراردادی دمبله مانند ابری تاریک بر همه چیز آویزان است، با قراردادی که او پنج سال پیش منعقد کرد، در ژوئن به پایان می رسد، به این معنی که از ژانویه، سایر باشگاه ها می توانند سعی کنند او را وسوسه کنند.

از نظر مالی هیچ بحثی وجود ندارد. هر تیم جدی که به دنبال جذب غیرقانونی دمبله باشد، می تواند به او پول بیشتری نسبت به بارسلونا بدهد. امید بزرگ باشگاه این است که او بماند زیرا در نهایت آینده ای برای خود در نیوکمپ می بیند.

و شاید برای اولین بار، دمبله مربی ای دارد که واقعاً به او ایمان دارد.

ژاوی عثمان دمبله بارسلونا 22-2021 GFX
ژاوی در مراسم سخنرانی خود به خبرنگاران گفت: "تجدید او یک اولویت است."

یکی از عوامل محرک پتانسیل دمبله است. حتی بسیاری از مخالفان مهاجم نیز نمی‌توانستند این را انکار کنند که بدون آسیب دیدگی، او می‌تواند یک سلاح ویرانگر باشد.

ژاوی می‌داند که شرایط مالی بارسلونا بعید است در آینده نزدیک به آنها اجازه جذب یک فوق‌ستاره را بدهد، بنابراین او می‌خواهد یک بازیکن بالقوه جهانی را که همیشه در تیمش دارد حفظ کند.

بزرگترین مشکلات بارسلونا در اولین بازی های دوران سلطنتش در یک سوم پایانی با دو کلین شیت اما تنها یک گل به ثمر رسیده است. دمبله مناسب و اخراج می تواند این را تغییر دهد.

هوادارانی که از صحبت های مربی غافلگیر شده اند نیز به او ایمان دارند.

زمانی که او مقابل بنفیکا وارد زمین شد، تغییرات محسوسی در جو در نیوکمپ رخ داد. در نهایت، هواداران فکر کردند، کسی که می تواند برای ما تفاوت ایجاد کند. استادیوم برای استقبال از ورود او غرید که قبلاً هرگز نداشته است.

با توجه به کم کاری که او از زمان پیوستن انجام داده است، واکنش به طرز شگفت آوری شدید بود. آن را با سکوت مرگباری که فیلیپه کوتینیو به مبارزه ملحق می‌شود، مقایسه کنید، یکی دیگر از ورود گران‌قیمت‌آمیز دیگری که نتوانسته تحت تأثیر قرار دهد، یا حتی به اندازه کافی کافی نیست.

جرقه این بازیکن برزیلی خاموش شده است، اما هواداران معتقدند دمبله هنوز جادویی را در کفش هایش دارد تا ثروت باشگاه را برگرداند.
ادامه در کامنت
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.