پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

۱۰ نقل و انتقال رایگان برتر تاریخ فوتبال(پارت۱)

زمان ارسال : دوشنبه 4 مهر 1401
⭕۱۰-کافو (رم به میلان)

✅زمانی که کافو در سال 2003 با انتقال رایگان به میلان آمد، او در مراحل پایانی دوران حرفه‌ای خود بود و در باشگاه‌هایی مانند رم و سائوپائولو بازی کرده بود و همچنین دو جام جهانی را با برزیل فتح کرد
✅این مدافع کناری پنج سال پربار را در سن سیرو گذراند و به روسونری ها کمک کرد تا در اولین فصل بازی خود در این تیم قهرمان سری آ شوند و در سال 2007 با آنها قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. کافو با بازنشستگی در سال 2008 به دوران بازی خود با غول های ایتالیایی پایان داد.



⭕۹-هنریک لارسن ( سلتیک به بارسلونا)

✅شاید زلاتان ابراهیموویچ مشهورترین بازیکن سوئدی در حال حاضر باشد، اما هنریک لارسن پادشاه بلامنازع سوئد در دوران اوج خود بود. او با مهارت‌های باورنکردنی‌اش سلتیک را بارها به قهرمانی لیگ اسکاتلند رساند و همراه با سوئد در یورو 2004 شرکت کرد و بارسلونا کاملاً تحت تأثیر او قرار گرفت و در سال 2004 با او به خدمت گرفت.
✅در کنار رونالدینیو، دکو و سایر اعضای تیم، لارسن در اسپانیا در بهترین فرم بود، با دو پاس گل در فینال لیگ قهرمانان 2006 که به تیم کاتالونیایی کمک کرد تا آرسنال را شکست دهند و قهرمان لیگ قهرمانان شوند.



⭕۸-استبان کامبیاسو (رئال مادرید به اینتر؛ اینتر به لسترسیتی)

✅ ستاره آرژانتینی که در پست هافبک بازی میکرد دو انتقال رایگان بزرگ را انجام داد. ابتدا در سال 2004 از رئال مادرید به اینترمیلان رفت و در آنجا 431 بازی انجام داد و عنوان قهرمانی سری آ، چهار جام حذفی و یک لیگ قهرمانان را به دست آورد.
✅بعد ها ، لسترسیتی او را در سال 2014 به صورت رایگان به خدمت گرفت. کامبیاسو نقش بزرگی در کمک به تیم برای جلوگیری از سقوط به چمپیونشیپ در آن سال داشت. در یک فصل حضور در آنجا، او به آنها کمک کرد تا قبل از اینکه تیم کارهای غیرقابل تصوری را انجام دهد و سال بعد قهرمان لیگ برتر شود، در لیگ برتر باقی بمانند.



⭕۷-رائول گونزالس ( رئال مادرید به شالکه)

✅رائول با به ثمر رساندن 323 گل در 741 بازی و کسب سه عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان، خود را به عنوان یکی از بهترین مهاجمان اسپانیایی تاریخ و رئال مادرید معرفی کرد.
✅پس از 16 سال حضور در سانتیاگو برنابئو، رائول اعلام کرد که در پایان فصل مادرید را ترک خواهد کرد - و در میان علاقه تعداد انگشت شماری از باشگاه های اروپایی، شالکه را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد. در سال 2010 با یک انتقال آزاد به باشگاه آلمانی رفت و به شالکه کمک کرد تا به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد. رائول در 98 بازی برای تیم بوندسلیگا 40 گل به ثمر رساند و در سال 2012 از شالکه جدا شد.



⭕۶-لیونل‌ مسی (بارسلونا به پاری سنت ژرمن)

✅لیونل مسی ممکن است در فصل 2021-2022 در پاری سن ژرمن از بهترین بازی های خود لذت نبرده باشد و تنها 11 گل به ثمر رسانده باشد، اما به دست آوردن بازیکنی با افتخارات فراوان و بدون پرداخت هزینه انتقال، امری کاملاً دشوار است.
✅بازی طولانی مدت در بارسلونا زمانی قطع شد که مشخص شد یکی از غول های لالیگا از بودجه لازم برای بستن قرارداد جدید با لیونل مسی نیست.تمدید نشدن قرارداد مسی با بارسلونا فرصت حضورش در پی اس جی را فراهم کرد.او با کسب هفتمین توپ طلا در چند ماه پس از ورودش به پارک دو پرنس مسی اولین فصل حضورش در پارک دو پرنس را با قهرمانی در لیگ 1 به پایان رساند.



مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.