پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

۱۰ نقل و انتقال رایگان برتر تاریخ فوتبال(پارت۲)

زمان ارسال : دوشنبه 4 مهر 1401
⭕۵-میشائیل بالاک (بایرن مونیخ به چلسی)

✅وقتی بالاک در سال 2006 به چلسی رفت، کاپیتان تیم ملی آلمان بود و پس از سه قهرمانی متوالی در بوندسلیگا به انگلیس آمد . بالاک که چند بار بازیکن سال آلمان (2002، 2003 و 2005) شده بودبا فرانک لمپارد، کلود ماکلله و مایکل اسین یک خط میانی رشک برانگیز تشکیل داد. بالاک در مجموع 166 بازی در طول چهار سال انجام داد و دو جام حذفی، جام اتحادیه و لیگ برتر را به دست آورد.



⭕۴-سول کمپل ( تاتنهام به آرسنال)

سول کمپبل زمانی که در سال 2001 از تاتنهام به رقیب شمال لندن، آرسنال نقل مکان کرد، کارهای غیرقابل تصوری انجام داد، پس از شکستن آکادمی تاتنهام، ملی پوش انگلیسی پنج سال را در آرسنال گذراند و در آنجا دو عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد که یکی از آنها در فصل حماسی شکست ناپذیرها رقم خورد.



⭕۳-پل پوگبا ( منچستریونایتد به یوونتوس)

✅ منچستریونایتد به یوونتوس پیوست. هافبک فرانسوی لیگ را طوفانی کرد و در کنار آندره آ پیرلو و آرتورو ویدال سه تیم درخشان را در وسط پارک تشکیل داد. پوگبا در مجموع 178 بازی برای غول سری آ انجام داد. در این مدت او 34 گل و 40 پاس گل به ثبت رساند و 4 عنوان قهرمانی سری آ و دو جام حذفی ایتالیا را به دست آورد.
✅او پس از مدتی با انتقالی ۱۰۵ میلیون یورویی دوباره به منچستریونایتد پیوست. و دوباره باز هم در تابستان امسال در انتقالی رایگان از منچستریونایتد به یوونتوس پیوست.



⭕۲-آندره آ پیرلو (میلان به یوونتوس)

✅میلان تصور میکرد دواران اوج پیرلو گذشته و تصمیم گرفت در سال 2011 قراردادش را تمدید نکند. او به یوونتوس پیوست ، 164 بازی در چهار فصل انجام داد و در هر فصل قهرمان سری آ شد. یوونتوس دوباره خود را به عنوان بزرگترین باشگاه ایتالیا تثبیت کرد. در حالی که میلان باید یک دهه صبر می کرد تا سرانجام دوباره قهرمان لیگ شود.



⭕۱-روبرت لواندوفسکی ( دورتموند به بایرن مونیخ)

✅هواداران دورتموند قبلاً به اندازه کافی از ورود بایرن و خرید همه ستاره های خود بارها و بارها عصبانی نشده بودند. آنها در سال 2014 هنگامی که غول باواریایی این ترفند را تکرار کردند .این بار بدون پرداخت یک ریال خشمگین شدند.
✅دورتموند، مثل همیشه، به آرامی پیش رفت، در حالی که لواندوفسکی خود را به عنوان یکی از بهترین مهاجمانی معرفی کرد که تا به حال به فوتبال زیبایی بخشیده است.او بایرن را به هشت قهرمانی بوندسلیگا در هشت سال، سه قهرمانی جام حذفی آلمان و همچنین لیگ قهرمانان اروپا رساند. نقل و انتقالاتی رایگان بهتر از این نمی شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.