پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کدوم رکورد هیچوقت شکسته نمیشه؟

زمان ارسال : شنبه 10 اردیبهشت 1401
یک احتمال جذاب: تشکیل زوج رونالدو-مسی در فصل آینده
پل مرسون بازیکن اسبق فوتبال انگلیس به کریستیانو رونالدو توصیه کرد تا به پی اس جی برود و زوجی رویایی را با مسی تشکیل بدهد چرا که از نظر او، اریک تن هاگ نمی خواهد که رونالدو را حفظ کند.
کریستیانو از زمان بازگشت به اولدترافورد در تابستان گذشته، مجموعا 23 گل در همه تورنمنت ها زده است که عملکرد بدی نداشته اما مشکل این جاست که یونایتد فصل کابوس واری را داشته و در خطر وداع با لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده قرار دارد. اگر رونالدو بخواهد فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد، چاره ای جز جدایی ندارد که پی اس جی می تواند گزینه مناسبی برایش باشد چرا که می تواند زوج رقیب همیشگی خود یعنی لیونل مسی باشد. مرسون در این باره گفت:" امسال شاید آخرین سال کریستیانو رونالدو در لیگ انگلیس باشد. رونالدو می خواهد مثل کل دوران فوتبالش در چمپیونزلیگ بازی کند. برایم عجیب است اگر تن هاگ بخواهد او را حفظ کند چرا که مربی هلندی به دنبال ساختن یک تیم تازه است و رونالدو 37 ساله است."

پی اس جی با جدایی احتمالی امباپه به دنبال جایگزین وی خواهد بود که کریستیانو رونالدو می تواند گزینه ای کوتاه مدت باشد. مرسون افزود:" رونالدو گل می زند، باعث فروش پیراهن های تیمش می شود و لیگ فرانسه هم لیگ آسانی است. بدین ترتیب رونالدو می تواند روی لیگ قهرمانان تمرکز کند. بدین ترتیب با حضور رونالدو و مسی دو تا از بهترین بازیکنان تاریخ را در کنار هم در یک تیم خواهیم دید."
.
بزنید رو منبع
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.