پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آنالیز: کومان باید چگونه بارسا را بازسازی کند؟

زمان ارسال : شنبه 10 آبان 1399
سلام به همه.
یه بخش آنالیزی رو دنبال می کنیم از سایت اسپورت نووا:
آنالیز: رونالد کومان چگونه باید بارسا را برای رسیدن به موفقیت، بازسازی کند؟
بیایید نگاهی ریزبینانه تر داشته باشیم به کارهایی که کومان باید برای بازگردانی بارسا به بهترین فرم خودش انجام دهد:
1. ذهنیت و طرز فکر:
بعد از باخت جلوی بایرن مونیخ، فرانکی دی یونگ گفت: « اونها خیلی بهتر از ما بودند، فکر نکنم این به خاطر استعداد باشد، بلکه به خاطر سخت کوشی و ذهنیت بهتر اتفاق افتاد»
فرنکی درست می گفت. عملکرد بارسلونا وحشتناک بود و نه تنها بازیکنان بلکه مربی ها نیز هیچگونه صلابتی نداشتند. آنها حتی کوچکترینی فشاری به بایرن مونیخ وارد نمی کردند و پس از گل خوردن نه تنها شدت حمله را بیشتر نکردند بلکه روحیه جنگندگی آنها نیز بسیار کاهش یافت.
الان نوبت به کومان رسیده که برای بارسایی ها یه قهرمان بزرگه و زیر نظر یوهان کرایف فقید تونسته قله اروپا رو فتح کنه. اون با روحیه باشگاه آشناست و باید روحیه قهرمانی و جنگندگی رو به تیم اضافه کنه.
2. مشخصه که ترکیب بارسا باید با تغییراتی روبرو بشه. بعضی از بازیکنان مثل بوسکتس و پیکه برای باشگاه خدمت کرده اند و الان از جمله بزرگان بارسلونا به حساب می آیند، اما دیگر وقت رفتن است آنها نباید گذشته خوب خود را برای ماندن در ترکیب خراب کنند، آنها همین الان هم از بازیکنان خوب باشگاه محسوب می شوند اما به سبب سنشان دیگر وقت رفتن است.
همچنین رونالد کومان باید این رو به تیم اضافه کنه که حضور هیچ یک از بازیکنان در ترکیب تضمین شده نیست، این همان کاری است که باعث ایجاد رقابت و در نتیجه بهتر شدن بازیکنان می شود.
کومان باید به لاماسیایی ها نیز بیشتر اهمیت دهد. اونها بزرگ شده بارسا هستند اما متاسفانه کمتر به کار گرفته می شوند و این اشتباه است زیرا آنها از بچگی با سبک بارسا بزرگ شده اند.
3. کنترل داشتن بر رختکن:
همیشه مربی هایی که دارای کنترل بر رختکن تیم بوده اند، بسیار موفق ترند. مربی های بزرگی مثل پپ گواردیولا، تیتو ویلانوا، و لوئیز انریکه، همگی از مربی های بزرگی بودند که در کنار حفظ رقابت بین بازیکنان، بر روی رختکن نیز کنترل داشتند و موفق هم شدند.
اما در دوران والورده :/، کنترل مربی روی رختکن کم شد و عملا مربی نقش بسیار کمی داشت. والورده مر بی بزرگی نبود و همین باعث میشد تا نتواند مسی، سوارز، پیکه و دیگر بازیکنان بزرگ را که شاید حتی روزی آرزوی دیدن آنها را داشت کنترل کند. او برای نیمکت بارسلونا بیش از اندازه کوچک بود. او ذهنیت درست را از تیم گرفت و در نهایت باعث شد تا رقابت هم در تیم از بین برود.
کومان باید این فضای رقابتی را دوباره در تیم احیا کند، و البته اینطور به نظر می رسد که کومان به اندازه کافی بزرگ باشد که بتواند رختکن تیم را کنترل کند.
پ.ن: من خودم خیلی به کومان اعتقاد دارم، لطفا در کنار اعلام نظراتتون درباره پست، نظرتون درباره کومان رو هم بگید. من به نظرم کومان بارسا رو احیا میکنه تا آخر فصل و سال آینده بارسای قدرتمند برمیگرده.
روز خوش...
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.