پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جنگل‌سیاه+منبع¹⁵³

زمان ارسال : شنبه 9 مهر 1401
.
اگه در کودکی قصه‌‌ای ترسناک از جنگل‌های تاریک و جادوگرانش شنیدین و شب‌های زیادی رو از هیجان خوابتون نبرده پس حتما "جنگل سیاه" رو به خاطر دارین.
جنگلی شوم که در بخش‌هاییش هیچ اثری از نور خورشید دیده نمی‌شه و زیاد بودن مه به حدیه که گاهی تا ۲ متریت رو هم نمی‌تونی ببینی. مسیرهایی حیرت‌آور که می‌گن تا همین چند سال پیش تابلوهایی نصب شده بود که افراد رو از قدم گذاشتن در بعضی از راه‌ها منع می‌کرد.
"جنگل سیاه" در جنوب غربی آلمان قرار گرفته و یکی از مکان‌های جذاب در گردشگری این کشوره. و به نظر می‌آد همون جنگلی باشه که الهام‌بخش  "برادران گریم" در نگارش داستان‌های سفیدبرفی، شنل‌قرمزی و هانسل و گرتل باشه.
"جنگل سیاه" چند شهر کشور آلمان رو در برمی‌گیره که یکی از اون‌ها فرایبورگه. شهری که تیم باشگاهیش به همین نام با مربی مرموز و پرهیجانش  پس از گذشت ۵ هفته صدرنشین بوندسلیگاست.

فصل ۱۲-۲۰۱۱ بود که "کریستین استریچ" بعد از قرار گرفتن باشگاه در منطقه‌ی سقوط، هدایتشون رو به عهده گرفت و با ۱۰ بازی پیاپی بدون شکست فصل رو در رتبه‌ی دوازدهم به پایان رسوند‌. فرایبورگ در فصل بعد با کسب رتبه‌ی پنجم تونست به لیگ اروپا راه پیدا کنه. اما نکته‌ی جالب اینه که فرایبورگ در فصل ۱۵-۲۰۱۴ به بوندسلیگای دو سقوط کرد ولی برخلاف روال معمول، باشگاه، استریچ رو نگه داشت، و اون هم جواب اعتمادشون رو داد و دوباره تیم رو به سطح اول برگردوند.
برترین سرمربی فصل گذشته‌ی بوندسلیگا از نگاه روزنامه‌نگاران که از سال ۱۹۹۵ با عناوین شغلی مختلف در فرایبورگ حضور داره و به گفته‌ی خودش نیمی از عمرش در این شهر سپری شده حالا رکورد طولانی‌ترین حضور یک مربی روی نیمکت یک تیم بین تیم‌های بوندسلیگایی رو در اختیار داره. اون پس از صدرنشینی تیمش در پایان این هفته برای حضور در لیگ اروپا آماده می‌شه.

شاید خیلی‌هامون حدس می‌زنیم که آخر لیگ آلمان به چی ختم می‌شه، اما هنوز هم وقتایی که تنها می‌شیم به یاد آوردن "جنگل سیاه" و "جادوگر" مرموزش نمی‌ذاره شبا به راحتی بخوابیم...

پ.ن¹: پست سیاسی نیست و ازین داستانا
پ.ن²: ویدیو منبع هم برای اینکه پست زیادی خشک‌و جدی نباشه
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.