پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

〽️ویژگی ها و سبک بازی یوسف دمیر✔

زمان ارسال : جمعه 12 شهریور 1400
با سلام و درود
◀️معرفی مختصر یوسف دمیر و سبک بازی وی:

⭕بارسلونا در حال بازسازی گسترده ای است و تابستان خود را با خرید چند بازیکن برای تیم اصلی و همچنین تیم B پشت سر گذاشت. با خروج مسی و گریزمان و امدن دپای و آگوئرو و اضافه شدن فاتی و کوتینیو خط آتش بارسلونا دچار تحولاتی شده است.یوسف دمیر بازیکن تیم راپید وین اتریش که با قرارداد قرضی راهی بارسلونا شد و حتی شماره ۱۱ به او داده شد از آینده خط حمله بارسلونا یاد میشود.


✳دمیر تحت نظارت بسیاری از باشگاه های نخبه قرار داشت ، اما بارسلونا در رقابت برای به دست آوردن او پیروز شد. این قرارداد در حال حاضر به مدت 500 هزار یورو قرضی یک فصل است و گزینه خرید آن نیز حدود 10 میلیون یورو است. با توجه به استعداد او می تواند یک معامله باشد. با وجودی که او در یورو در ترکیب تیم حضور نداشت ، اما این بازیکن 18 ساله اولین بازی ملی خود را انجام داده است. در سپتامبر 2020 ، دمیر جوانترین اتریشی شد که در لیگ قهرمانان اروپا یک گل به ثمر رسانده است ، زمانی که در یک بازی مقدماتی مقابل خنت در سن 17 سالگی گل زد.

✅این بازیکن در 38 بازی فصل گذشته 9 گل و 4 پاس گل داشته است که هر 95 دقیقه یک گل محسوب می شود. او در جناح چپ بازی می کند ، دوست دارد از درون ضربه بزند و شوت هایی به دروازه بزند. او همچنین در سمت راست بازی کرده است ، دوست دارد دریبل مدافعان گذشته را بزند و بسیار سریع عمل می کند. دمیر به عنوان بازیکن تیم B خریداری شد اما الان جزو بازیکنان اصلی به شمار میرود.

❗❗◀️نکات برجسته یوسف دمیر:
در تصویر زیر می بینید که یوسف توسط 4 مدافع احاطه شده است و یک مدافع دیگر جلوتر از او قرار دارد. او از پشت آنها دریبل می زند و در زاویه ای کمی محکم گل می زند (در تصویر بعدی).
https://s4.uupload.ir/files/screenshot-23_fyz2.png(در کامنتها هم آپلود میشود‌.)
او هیچ فرصتی به دروازه بان نمی دهد توپ را از ورود به تور نجات دهد. سه مدافع بین دمیر و دروازه بان نیز نتوانستند کاری انجام دهند. او در توپ آرام و مطمئن است. علاوه بر این ، این نوع بلوغ در یک نوجوان به ندرت یافت می شود.

مثال دیگر دیدگاه او است ، اینکه چگونه در خط دفاع می بیند و گل می یابد. او 4 مدافع و دروازه بان مقابل خود دارد و زاویه آن نیز بسیار محکم است. اما او شکاف را مشاهده می کند (تصویر دوم) ، و یک پایان عالی در پی دارد.

https://s4.uupload.ir/files/screenshot-24_3jsg.png(در کامنتها هم آپلود میشود.)


⭕بارسا در بیانیه ای در وب سایت رسمی خود گفته است: "یوسف دمیر 18 ساله اتریشی است که دو فصل در تیم بزرگسالان راپید وین حضور داشته است ، 31 بازی انجام داده و 6 گل به ثمر رسانده است.

او همچنین برای تیم ملی بزرگسالان بازی کرده است. دمیر یک چپ پای باکیفیت است که می تواند در تمام حملات ، عمدتا در جناحین یا وسط بازی کند. او ممکن است جوان باشد اما در حال حاضر تجربه بازی در بالاترین سطح را دارد و می داند چگونه گل بزند. او دومین اتریشی است که پس از هانس کرانکل بزرگ برای این باشگاه بازی می کند. "



⭕اخیراً گزارش شد که رونالد کومان عاشق یوسف دمیر است و فکر می کند می تواند برای تیم اصلی بازی کند. او گفت: "ما همیشه آماده ورود بازیکنان جوان هستیم ، آنها آینده باشگاه هستند. بازیکنان جوانی مانند بالده ، نیکو و گاوی و بازیکن جدید دمیر وجود دارند که همه می توانند بازیکنان بزرگی باشند. شما باید به آنها زمان بدهید تا به سرعت تیم اصلی عادت کنند. در آینده خواهیم دید که از کدامیک از آنها استفاده خواهیم کرد. "

*️⃣مترجم و بازنویس:دبست مسی
پ.ن:بدنه اصلی متن دچار تغییراتی شده و کپی پیست نشده.!

⬆️عکس پست:ادیت اختصاصی


مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.