پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

〽️پدری جواهر واقعی نیوکمپ!✔

زمان ارسال : شنبه 13 شهریور 1400
با سلام و درود
◀️در ادامه بررسی ستاره های جوان بارسلونا به پدری گونزالس میپردازیم:

⭕هافبک جوان بارسلونا با داشتن یکی از استعدادهای درخشان در حال حاضر فوتبال جهان ، نظر بسیاری را جلب کرده است. هم مربیانش در باشگاه و هم سطح بین المللی و هم تیمی هایش چیزی جز تحسین او ندارند. آرامش ، بلوغ و توانایی دیدن در زمین و موارد دیگر. این پسر بیش از 50 بازی برای بارسلونا و 6 بازی برای تیم ملی خود انجام داده است و شروع کننده بی چون و چرا شده است.


✳پدری در ژانویه 2020 توسط لاس پالماس توسط جوزپ ماریا بارتومئو برای فصل بعد و با مبلغ اضافی 5 میلیون یورو به خدمت گرفته شد و ثابت کرد که یکی از بهترین نقل و انتقالات در تاریخ باشگاه است. از همان ابتدا ، او خود را به عنوان بازیکن ثابت در تیم اصلی معرفی کرد و یکی از جوانترین بازیکنان تیم بود. او دومین جوانترین بازیکنی بود که برای غول های کاتالان به 50 رسید کمتر از بویان کرکیچ و پیش از لیونل مسی-این چه آماری است!. شایسته است ، این پسر بهترین بازیکن جوان یورو را از آن خود کرد.


✅آمارهای پدری گونزالز:

پپه مل ، سرپرست لاس پالماس در مورد این ستاره گفت: "او در هر فصل 15 گل نمی زند ، اما همه در اطراف او رشد خواهند کرد. او دقیقاً می داند که هر یک از هم تیمی هایش به چه چیزی نیاز دارد و همیشه تصمیمات خوبی می گیرد. " در لیگ فصل گذشته ، پدری 37 بازی (28 بازی ابتدایی) انجام داد ، سه پاس گل داد و دو بار نیز گلزنی کرد. او 5 موقعیت عالی ، 1.1 پاس کلیدی در هر بازی ، با دقت 88 درصد پاس ایجاد کرد. این پسر در لیگ قهرمانان نیز آمار مشابهی دارد.

❗پدری روی زمین:

در تصاویر زیر مشاهده می کنید که چگونه پدری از عملکرد بازیکن آگاه است و پاس در تمام خط دفاعی عبور می کند و به بازیکن این فرصت را می دهد که در مقابل دروازه گل بزند. این نوع ذهنیت و بازی سازی یکی از مهارت های کلیدی بازیکن در چنین سنین جوانی است که فقط بهبود بیشتری می یابد. در تصویر زیر ، او توپ را باز می کند ، دوباره در فضای خالی مقابل مهاجم ، که در موقعیتی آسان برای گلزنی باقی می ماند. نحوه شناخت فضاهای بین خطوط برای سن او بسیار پخته است.

https://s4.uupload.ir/files/1_ty1l.png

https://s4.uupload.ir/files/2_bs0t.png
(در کامنتها نیز آپلود میشود)

#️⃣ارتباط پدری با لیونل مسی فوق ستاره سابق بارسلونا:


در هر دو تصویر ، به وضوح قابل مشاهده است که چگونه پدری با مسی در ارتباط است ، نه تنها از موقعیت خود ، بلکه از حرکت گروه مدافعان بیلبائو در اطراف خود (بالا) آگاه است. او آنها را با یک پاس پشتی پاشنه بلند پشت سر می اندازد و مسی فقط دروازه بانی دارد که می تواند ضربه بزند. در تصویر زیر ، مشابهی اتفاق می افتد ، زیرا او مسی را می بیند و بدون نشان است ، و فرصتی برای گلزنی ایجاد می کند.

https://s4.uupload.ir/files/3_s9p7.png

https://s4.uupload.ir/files/4_ryav.png
(در کامنتها هم آپلود میشود)

⛔مردم در مورد پدری چه می گویند؟!

1. موراتا بین خطوط می افتد ، پدری جورجینیو را از خط عبوری بیرون می کشد
2. جورجینیو برای تعویض سیگنال می دهد و موراتا را بررسی می کند
3. پدری درست قبل از پاس ، توپ را قطع می کند و در یک تصمیم جورجینیو را می گیرد!


◀️پس از کاری که او در اولین فصل حضورش در بارسلونا انجام داد و همچنین با توجه به عملکردش در یورو 2020 ، من می گویم بله (او بهترین بازیکن جوان جهان است). من می گویم بهترین ها ، حداقل یکی از سه بهترین جهان "، با توجه به اینکه پدری فقط 18 سال دارد ، با گذشت زمان بهتر می شود. بدیهی است که پدری یکی از بهترین هافبک های نسل خود و یکی از بهترین بازیکنان جهان در سالهای آینده خواهد بود. بارسلونا واقعاً یک جواهر دارد.!

❗قرارداد پدری در سال 2022 به پایان می رسد اما امکان تمدید آن به مدت 2 سال وجود دارد. باشگاه او را به عنوان یک بازیکن خاص می بیند و می خواهد او را برای مدت طولانی به خدمت بگیرد و پیشنهاد بهبود یافته ای را ارائه خواهد داد. با این حال ، در فصل آینده ، باشگاه باید دقیقه های او را مدیریت کند ، زیرا او بیش از 50 بازی برای باشگاه و کشور انجام داده است .خستگی جسمی و روانی بدون هیچ گونه استراحتی ، قطعاً تأثیر منفی بر روی بازیکن 18 ساله و فرم او در فصل آینده خواهد گذاشت.

*️⃣مترجم و بازنویس:دبست مسی
❗پ.ن:بدنه متن ترجمه شده و دچار تغییراتی شده کپی پیست نیست!

⬆️عکس پست:ادیت اختصاصی از پدری
منبع:معرفی مختصر و سبک بازی دمیر.

لایک کنید لایک کنندگان را دوست می داریم.:)
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.